Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko uskaltaa käydä luovuttamassa verta?

Vierailija
01.07.2016 |

Olen ollut aikasempina vuosina innokas verenluovuttaja mutta viime vuoden "tapahtumien" johdosta en uskaltanut käydä luovuttamassa. Vieläkö SPR:n kanssa toimiminen on sosiaalinen itsemurha? Toisaalta en ole nyt seurannut minkälainen veritilanne on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituseksi on liian läpinäkyvä. Et sä mitään verta ole koskaan luovuttanutkaan. 2/5

Vierailija
2/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen elämäni on kunnossa ja luovutan säännöllisesti verta. Sinä teet mitä lystäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa, vaan pitää kiinni oikeutetusta vihamielisyydestä.

Anna vaan jatkossakin lapsipotilaiden, loukkaantuneiden ja syöpäpotilaiden kuolla rauhassa.

Vierailija
4/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Olen itse pitkän tauon jälkeen aikeissa mennä luovuttamaan verta. Onko tapahtunut jotain outoa?

Vierailija
5/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan, kiitos! Menisin itse, mutta lääkitys estää.

Vierailija
6/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Olen itse pitkän tauon jälkeen aikeissa mennä luovuttamaan verta. Onko tapahtunut jotain outoa?

On. Suomi auttoi sotatantereelta tulevia ihmisiä ja osa luovuttajista närkästyi siitä, ettei kyseisiä ihmisiä ammuttu ja lopetti verenluovuttamisen.

Ohis, syöpäpotilas

Vierailija
7/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime syksynä tuntui että jos oli missään tekemisissä SPRn kanssa niin pääsi "suvàccílistalle". Tämän takia en ole uskaltautunut käymään luovuttamassa verta kun en halua millään tavalla sotkeutua näihin asioihin ja leimautua.

Vierailija
8/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä yhtään, mistä "tapahtumista" on kyse. Mä ainakin luovutan aika säännöllisesti.

Vierailija
9/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Suomi auttoi sotatantereelta tulevia ihmisiä ja osa luovuttajista närkästyi siitä, ettei kyseisiä ihmisiä ammuttu ja lopetti verenluovuttamisen.

Ohis, syöpäpotilas

Paitsi että suurin osa tulijoista oli ihan muualta kuin sotatantereelta. Mutta koitahan parantua.

Vierailija
10/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituseksi on liian läpinäkyvä. Et sä mitään verta ole koskaan luovuttanutkaan. 2/5

Olen luovuttanut ja muillekkin sitä tiputellut kun sh olen :) tosin sitäkään en hirveästi enää nykypäivänä huutele kun sain kuulla olevani loinen.

Vierailija
11/11 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Rahat käytetään isänmaan vastaiseen työhön