Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulen jatkuvasti: "Olet kyllä ihan hyvänäköinen, vaikka oletkin ylipainoinen"

Vierailija
30.06.2016 |

Niin. Tarkoittavat varmaan ns. hyvällä, tsempaten tai jotain, mutta en minäkään sano muiden olevan ihan hyvännäköisiä rumasta nenästä tai vaikkapa isosta luomesta huolimatta. Kyllästyttää. Jotkut sanovat, että tosi kauniit kasvot...siinäkin on tavallaan se piilomerkitys, että kroppa on ruma tai liian paksu tms. Tähän saakka olen suhtautunut noihin kommentteihin ihan hyvin, mutta nyt on alkanut sapettamaan, kun asia pitää aina mainita jotenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, missä idiootteja jotka laukovat tuollaista? Älä ole missään tekemisissä moisten kanssa.

Vierailija
2/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut, mutta kun hait totuutta, niin yli 24 Bmi naiset eivät ole hyvännäköisiä, ellei ole hyvät tissit yms. (oikeastaan yli 23)

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain takaisin että ovat melko fiksuja joissain muissa asioissa, siitä huolimatta että sosiaalisesti ovat tyhmiä moukkia.

Vierailija
4/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka kiltti tapa sanoa että olisit paremman näköinen jos vähän laihduttaisit.

Vierailija
5/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen joistain lihavista silleen. Mutta en kyllä viitsi sanoa. Arvaan, ettei se oikein voi olla kehu.

Vierailija
6/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itsekin ajattelen joistain lihavista hieman samaan tapaan, mutta enemmän oikeastaan jos näen jonkun tosi lihavan lyllertämässä niin, että jalkoihin varmasti sattuu yms. niin silloin toivon, että hän onnistuisi hieman pudottamaan painoaan. 

Samoin jos näen hyvin kauniin ihmisen valtavilla hörökorvilla, saatan ajatella, että olisi nätimpi jos korvat eivät höröttäisi ihan niin pahasti tms. mutta mulle ei tulisi mieleenkään sanoa niitä asioita heille ääneen. 

Jos näen sellaisen lihavan kuin minä, eli ihmisen joka vaikuttaa kuitenkin onnelliselta ja itsevarmaltakin hyvällä tavalla (en koe olevani ylpeä, vaan koitan usein auttaa muita j jne.), niin en näe miksi en voisi sanoa hänelle vain, että on kaunis. Jos jotain haluan sitten kommentoida. No, on mulle heteromiehet sanoneetkin niin, mutta naiset ja "muut" laukovat tuota mitä aloituksessa kerroin. 

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi