Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näköjään on liikaa odottaa, että eronneet vanhemmat voisivat tulla keskenään toimeen edes lastensa juhlien ajan

Vierailija
30.06.2016 |

Äiti inhoaa isääni. Äidin uusi mies juuri ja juuri sietää isää, mutta inhoaa isän uutta vaimoa. Isä inhoaa sekä äitiä että äidin uutta miestä. Isän uusi vaimo on järjettömän mustasukkainen ja inhoaa sekä äitiäni että hänen uutta miestään. Yritäpä saada tämä porukka mahtumaan samoihin häihin... Vittu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä suosiolla pois.

Vierailija
2/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä, että sekä äiti että isä inhoavat syvästi toistensa vanhempia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat että jos ei käytöstavat ala muuttua niin jää kaikki kutsumatta. Ja olet sitten ehdoton,jos alkavat määkiä "enhän nyt minä mutta kun se ja se sitä ja tätä" niin kutsua ei tipu.

Vierailija
4/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi tuollaiset vanhemmat, jättäisin kylmästi kutsumatta häihin. Miksi pilaisin omat juhlani heidän takiaan?

Vierailija
5/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutsuisin vain ne isovanhemmat. 

Vierailija
6/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin typerät ihmiset löytävät aina vaan uusia kumppaneita?

Vierailija
7/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisua mulla ei ole, mutta kieroutuneen huumorintajun kun omaan, niin haluaisin kyllä olla paikalla häissäsi näkemässä minkälaisen shown saavat aikaan.

Vierailija
8/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää jättäisin myös kutsumatta. Tai jos ihan välttämättä haluat vanhempasi paikalle niin kutsut ne ilman avecceja. Ja kannattaa tosiaan kertoo, että et siedä minkäänlaista lapsellista käytöstä. Voitte vaikaa ohjeistaa bestmania heittään ne kakarat pihalle jos ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
9/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy heiltä haluavatko tulla sinun häihin? Jos haluavat, heidän pitää käyttäytyä. Jos ei halua olla ihmisiksi, ei tarvitse tulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi