Voiko isyystestiin pakottaa?
Onko pakko mennä? Jos on sana sanaa vastaan -tilanteessa, ja vaatiiko tilanne todistajia vai voiko viranomaiset vaatia isyystestiin osallistumista pelkän naisen kertoman perusteella?
Kommentit (22)
Juu, sinne vaan, onnea, pitää mennä.
On pakko. Jos et muuten suostu, niin viedään väkisin.
Kyllä sinne on pakko mennä. Haetaan sitten vaikka poliisin voimin työpaikalta jos ei vapaaehtoisesti mene.
Piti sitten päästä paljaalla panemaan?
Kyllä, poliisit hakevat ja pitävät testin ajan kiinni jos ei muuten mene.
Mun lapsen isä vietiin pakolla isyystestiin.
Mitä ihmettä? Jos joku tuttu väittää, että lapsi on minun, vaikka ei oltaisi nähty kahteen vuoteen, on minun silti käytävä testeissä? Vain naisen vaatimuksen mukaisesti?
Kuulostaa kovin erikoiselta että ihmisiä voidaan umpimähkään pakottaa moisiin testeihin
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Jos joku tuttu väittää, että lapsi on minun, vaikka ei oltaisi nähty kahteen vuoteen, on minun silti käytävä testeissä? Vain naisen vaatimuksen mukaisesti?
Olettaen siis ettei olla koskaan harrastettu seksiä
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kovin erikoiselta että ihmisiä voidaan umpimähkään pakottaa moisiin testeihin
Umpimähkään pakottaminen on harvinaista.
Jos mies tietää ettei ole isä, niin ei sinne testeihin edes tarvitse pakottaa, vaan mies käy omatoimisesti tk:ssa antamassa näytteen ja that's it.
Nopea juttu.
Pakolla testeihin joudutaan raahaamaan niitä luusereita, jotka tietävät itsekin olevansa syntyneen lapsen isä, mutta haluavat jostain syystä kiusata lapsen äitiä tmv.
Vierailija kirjoitti:
Piti sitten päästä paljaalla panemaan?
Olettamuksia, ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tietää ettei ole isä, niin ei sinne testeihin edes tarvitse pakottaa, vaan mies käy omatoimisesti tk:ssa antamassa näytteen ja that's it.
Nopea juttu.Pakolla testeihin joudutaan raahaamaan niitä luusereita, jotka tietävät itsekin olevansa syntyneen lapsen isä, mutta haluavat jostain syystä kiusata lapsen äitiä tmv.
Mutta onhan toikin turhaa vaivaa, jos syyttömät joutuvat joka tapauksessa käymään antamassa näytteen. Saako siitä sitten korvauksia, jos ei todetakaan lapsen isäksi, eikä ole ollut naisen kanssa muuten missään tekemisissä?
No nyt kyllä sitten pelottaapi paljon.
Juu , todistajia pitää olla! Neljä miestä, etkö tiennyt ? Tai kahdeksan naista. Täähän on šaria..
Vierailija kirjoitti:
No nyt kyllä sitten pelottaapi paljon.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä niin. Mutta sillähän se totuus selviää, ei siis huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopea juttu.Pakolla testeihin joudutaan raahaamaan niitä luusereita, jotka tietävät itsekin olevansa syntyneen lapsen isä, mutta haluavat jostain syystä kiusata lapsen äitiä tmv.
Mutta onhan toikin turhaa vaivaa, jos syyttömät joutuvat joka tapauksessa käymään antamassa näytteen. Saako siitä sitten korvauksia, jos ei todetakaan lapsen isäksi, eikä ole ollut naisen kanssa muuten missään tekemisissä?
Sä oot nyt sekaisin, tuskin sinne kukaan sua pakottaa, jollei ole epäilystä.
Kyllä voi pakottaa oikeuden määräyksellä.