Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelma-asunto meni sivusuun, mitäs nyt sitten?

Vierailija
30.06.2016 |

Ollaan etsitty uutta (vuokra)kotia sillä asenteella että kun sopiva löytyy. Ei siis ole ollut kiirettä. Neljää ollaan käyty katsomassa, joista kaksi olisi saatu mutta kummassakin oli asioita jotka eivät miellyttäneet. Yhteen ei edes pistetty hakemusta, ja sitten se joka oltaisiin haluttu jäi saamatta :(

Nyt on pieni pettymys päällä. Se oli ihan täydellinen! Ehdin jo suunnitella sisustusta ja kaikkea. Mitäs annoin itseni innostua etukäteen, mutta harmittaa. Nyt jo kaksi kuukautta ollaan markkinoita seurailtu ja ei vaan löydy. Joko ovat liian kalliita meidän budjettiin, liian isoja, tai tosi huonokuntoisia.
Olin haaveillut että kesää saisi jo viettää uudessa kodissa. Eipä toteutunut. Syksyllä alkaa taas opinnot ja rahatilannekin huononee..

Äh. Kertokaa mulle että meitäkin onnistaa vielä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu suun on kaksi sanaa.

Vierailija
2/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tosi väärin, että unelmakämppään on muitakin tulijoita. Jaxuhalit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se tosi väärin, että unelmakämppään on muitakin tulijoita. Jaxuhalit.

No kyllähän se keljuttaa, kun olisin niin mielelläni itse siihen muuttanut. :( Ja kun meille sopivia asuntoja ei ihan joka nurkalla ole.

Vierailija
4/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Meillä meni myös unelma-asunto ohi. Tosin meillä oli kyse myyjien suhmuroinnista, olemme hankkimassa omaa asuntoa. Kyllähän se harmittaa, vaikka asiaa yrittää rationalisoida. Toivottavasti teillä on myöhemmin parempi tuuri.

Vierailija
5/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitää kai vaan ajatella positiivisesti että kyllä sieltä muitakin vielä eteen tulee :/ Ehkä seuraava tavoite on sitten päästä jouluksi uuteen..

Tää nykyinen asuntokin vaan masentaa. Mitään en jaksaisi tän eteen enää tehdä, mietin vain muuttoa. Ei jaksa siivota niin huolellisesti, kun muuttaessa joutuu kuitenkin. En jaksaisi sisustaa täällä.. 

Vierailija
6/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa oma. Neljä katsottua asuntoa ei muuten todellakaan ole paljon.

Vierailija
7/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus mennyt unelma-asunto ohi, mutta löysin pian sen jälkeen paljon paremman! Eli silmät auki edelleen, parempi koti on odottamassa jossain ihan nurkan takana :-)

Vierailija
8/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme aikoinaan ostamassa asuntoa, ja löysimme pitkän etsimisen (todellakin enemmän kuin neljä katsottua kohdetta) jälkeen unelma-asuntomme. Harmillisesti se meni meiltä sivu suun, koska olimme nuoria ja köyhiä, pankin kanssa emme ehtineet kunnollisiin lainaneuvotteluihin ennen kuin olikin jo myyty. Harmitti tosi paljon, koska tuo asunto oli kaikkea mitä etsimme, ja tietysti olin jo mielessäni tehnyt muuttoa sinne. Meni pari kuukautta, ja kiinteistönvälittäjä otti meihin yhteyttä: samasta taloyhtiöstä oli tullut myyntiin asunto, joko oli ns. pakkomyynnissä ja kiireellisesti. Saimme tehtyä siitä kaupat, ja edelleen, parikymmentä vuotta myöhemmin, asustamme siinä samassa asunnossa.

Älä menetä toivoasi ap, kyllä se unelmien koti järjestyy ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella.

Vierailija
9/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se neljä paljoa ole, mutta on lähinnä juuri se määrä joka on markkinoille tässä kahdessa kuukaudessa tullut. Niitä meille sopivia siis. Asiaa vaikeuttaa siis se, että etsitään rivitaloa. Niitä kun kaksioina ei yllin kyllin ole muutenkaan, saati sitten vuokralle annettavia.

Olisikin rahaa ostaa oma! Vielä on säästämiset kesken. Kiitos tsempeistä! Ehkä tästä taas noustaan.. :)

Vierailija
10/10 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä taas. Käytiin viimeviikolla taas uutta asuntoa katsomassa ja.. näyttää siltä että sekin meni sivu suun. Mä luovutan ihan justiinsa! :(  Oon ollut liian positiivisellä ja luottavaisella mielellä tässä asunnonhankinnassa. Pettymystä pettymyksen perään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän