Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ahdistaa

30.06.2016 |

En ole tänne aiemmin kirjoittanut mutta nyt tuntuu että haluan neuvoja ja kokemuksia. Olen tapaillut uutta miestä n. Kaksi kuukautta eli todella vähän aikaa. Olen kuitenkin korviani myöten ihastunut tähän mieheen, mutta häntä ahdistaa.. Hän kertoi jo toisilla treffeillämme taipumuksestaan ahdistukseen ja kertoi muutenkin avoimena paljon itsestään ja suhdetaustastaan sekä haluavansa parisuhteen. Nyt kuitenkin tilanne on se että näemme kerran viikossa koska miestä ahdistaa heti yhteisen aikamme jälkeen. Hän kuitenkin kertoo jatkuvasti kuinka musta tykkää ja että haluaa jatkaa kanssani olemista. Olen antanut hänelle tilaa ja koittanut olla rauhassa ja ajatella että ehkä tämä ahdistus ajan kanssa helpottaa, mutta onko edes realistista ajatella näin? Harmittaa kun itse voisin nähdä vaikka joka päivä, koska hänen kanssaan on todella ihanaa eikä ahdistuneisuutta päällepäin näy kun olemme yhdessä. En haluaisi tuhlata kuukausi tolkulla aikaa ihmiseen jos tämä ahdistus ei lopukaan ennen kuin lopetamme homman. Haluaisin kuulla onko kenelläkään ollut vaikeaa alkua, mutta suhde kuitenkin ruvennut toimimaan?

Kommentit (7)

1/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ehdottaisit sille lääkitystä ahidistukseen? Itelläni paha ahdistushäiriö ja en tiedä mitä oisin tehny jos en ois saanu lääkkeitä. Moni pitää niitä lääkkeitä pahana mut ne parantaa elämänlaatua tosi paljon.

2/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin ahdistukseen vaikuttaa hyvä rytmi eli nukkuu riittävästi, syö fiksusti, liikkuu sekä ei käytä päihteitä. Valitetttavast näil pääsee aika pitkälle jos on taipuvainen ahdistukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä dumppat sen miehen!

Vai haluatko olla omaishoitaja, suhteen peruskallio johon mies nojaa. Mielenterveyshoitaja. Tsemppaaja, huolehtija, asioiden järjestäjä?

Vierailija
4/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen mies, ei ole enää.. :) 

Vierailija
5/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Ei ole yli eksästään.

Vierailija
6/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttunne on vasta alussa. Harkitse tarkkaan haluatko oikeasti olla yhdessä ahdistuneisuudesta kärsivän ihmisen kanssa, vai haluaisitko mielummin tasapainoisen kumppanin? Mihin suhteen on tarkoitus johtaa? Jos mielessä on vakava suhde; liitto, lapset ym. niin harkitse tarkkaan. Ahdistuneisuus saattaa olla vasta pintaraapaisu muista oireista, jotka tulevat esiin myöhemmin. Elämä mielenterveysongelmaisen kanssa on yleensä (pidemmän päälle) todella raskasta.

Vierailija
7/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi