Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tyhmä akateeminen

Vierailija
29.06.2016 |

Olen asiantuntijatehtävissä, arvostetussa ammatissa. Kuitenkin uskon olevani keskimääräistä tyhmempi ja pelkään paljastuvani...Opiskellessa ei ollut mitään vaikeuksia, opin uusia asioita hyvin helposti, mutta sellainen normaali käytännöllinen älykkyys mikä muilla ihmisillä tuntuu olevan, puuttuu minulta täysin. En uskalla tehdä mitään Mensan testejä koska paljastuisin varmaan vähä-älyiseksi. Kohtalotovereita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. Enkä ole edes töissä. Olen vain mielialavaivainen hullu. Lisensiaatin paperit on.

Vierailija
2/3 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät hommissasi varmasti tosi hyvin. Ei tarvitse olla mikään innovoinnin mestari, että pystyy pyörittämään yhteiskunnan normaaleja toimintoja. Sanot oppivasi uusia asioita helposti. Tämä rajaa sinut tyhmien ihmisten joukon ulkopuolelle aika selvästi. Sen sijaan liika älykkyys pikemmin estää onnellista elämää, kuin aiheuttaa sitä. Sosiaalinen elämä on hankalaa, eikä tarjolla ole hirveästi mahdollisuuksia hyödyntää keskimääräistä korkeampaa älyä. Ihmiset eivät halua uusia ideoita. Sellaisten esittäjän päälle syljetään. Itse kuulun vahingokseni tähän älykkäiden kategoriaan. Omalla alallani hyviin töihin pääsee käytännössä vain suhteilla. Itsellä sosiaalinen puoli on heikompaa, joten joudun elämään työmarkkinatukitohtorina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun pitäis tehdä Mensan testi? Ei se akateemisuus sitä tarkoita, että sun pitäis olla jokin superihminen. Ihmisiä on moneen junaan ja jokaisella on omat vahvuudet ja heikkoudet. Etkä tosiaan ole ainut, jolta puuttuu tuo "käytännön älykkyys", stressaat turhaan. Mieti omia vahvuuksia ja elä sen mukaan, yritä kehittää heikkouksia parhaasi mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi