Jos lapsesi on kaverilla kylässä (yötä)
Miten usein odotat hänen soittelevan tai tekstaavan? Kuinka usein itse soitat? Itselläni on se tyyli että illalla hyvän yön soitto.
Kommentit (9)
Ei ole pakko ollenkaan. Lapselle tekee hyvää kokeilla siipiä turvallisessa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvii soitella jos ei lapsi itse koe sille tarvetta.
Juuri näin. Yleensä en itsekään soittele jos ei ole asiaa.
T. 13v pojan äiti
Tyttö laittaa yleensä viestillä hyvän yön toivotukset sydämien kanssa; siinä melko normaali yhteydenpito yökyläilyjen aikana! Toki jos on oikeaa asiaa, niin saatetaan soittaa puolin ja toisin.
Kysyn siksi että meillä on kaveri kylässä ja hänen äitinsä soittaa tunnin välein. Jos ei saa lasta kiinni, soittaa minulle... Alkaa vähän ärsyttää. Itselläni lapset soittaa tuon hyvän yön puhelun, mutta minä en soita paitsi jos tulee muutoksia hakuun tms.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn siksi että meillä on kaveri kylässä ja hänen äitinsä soittaa tunnin välein. Jos ei saa lasta kiinni, soittaa minulle... Alkaa vähän ärsyttää. Itselläni lapset soittaa tuon hyvän yön puhelun, mutta minä en soita paitsi jos tulee muutoksia hakuun tms.
Hahahha. Niin ärsyttäisi minuakin ja ärsyttää varmaan hänen lastaankin.
Itsellä lapset olleet n 6 v yökylässä ja en ole välttämättä soitellut. Se hyvänyön txt yleensä laitetaan. En hermostu jos lapsi ei siihenkään vastaa. En jätä lasta yökylään kuin normaalin oloisiin perheisiin eli en kanna huolta.
Vierailija kirjoitti:
Sille äidille voi ihan suoraan sanoa, että haluaisitte viettää aikaa rauhassa. Meillä on ollut muutaman kerran lomalapsissa näitä hätäilijävanhempia, joiden kanssa on täytynyt sopia erikseen soittosäännöt. Voit itse jättää vastaamatta sinulle tuleviin puheluihin tai laittaa viestin tyyliin "kaikki ok, soitetaan sitten jos tulee jotain mutta muuten voit olla huoletta".
No ei tarvii soitella jos ei lapsi itse koe sille tarvetta.