Kuivashampoo tosi tumman ruskeille hiuksille (joka ei harmaannuta hiuksia)? Suosittele!
Mulla on siis erittäin tumman ruskeat hiukset enkä ole löytänyt näille sellaista kuivashampoota, joka ei haalistais niitä. Olen kokeillut batisten pinkin pullon, herbinan, rainbown ja batisten tummille hiuksille tarkoitetun kuivashampoon.
Tuo batisten tummille hiuksille tarkoitettu ei harmaannuttanut niin paljon kun nuo muut, mutta eron silti huomasi siihen omaan väriin. Muuten olen ollut tyytyväinen kuivashampooseen, koska se saa kyllä hiukset näyttämään ja tuntumaan puhtailta ja voin käydä vaan joka toinen päivä suihkussa, vielä kun löytäis sellasen, joka ei harmaannuttais hiuksia.
Kommentit (7)
kyllä ne minusta kaikki vie kiiltoa ja tietyllä tapaa harmaannuttaa. Sen takia itse laitankin niitä vain hiusten tyviin jotka eivät näy, kun niiden päälle tulee päällihiuksia. Sieltä tyvestähän se rasvoittuminenkin kuitenkin alkaa, joten riittää ihan hyvin että laittaa kuivashampoota tai volyymipuuteria tyviin ja jättää päällimmäiset hiukset ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne minusta kaikki vie kiiltoa ja tietyllä tapaa harmaannuttaa. Sen takia itse laitankin niitä vain hiusten tyviin jotka eivät näy, kun niiden päälle tulee päällihiuksia. Sieltä tyvestähän se rasvoittuminenkin kuitenkin alkaa, joten riittää ihan hyvin että laittaa kuivashampoota tai volyymipuuteria tyviin ja jättää päällimmäiset hiukset ilman sitä.
Tyviin olenkin vain laittanut, mutta kun se pitää suihkuttaa merkistä riippuen 20-30cm etäisyydeltä niin kyllä sitä väkisinkin menee latvoihinkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kun mulla oli tosi tummaksi värjätyt hiukset, ei vissiin ollut mikään ilmiö noi kuivashampoot, mutta otin kaakaojauhetta ja hieroin sitä hiusteni tyveen. Annoin hetken olla ja föönasin pois. Kuin puhtaat hiukset sillä kaakaojauhe imi rasvan yms, lisäksi mieto kaakaon tuoksu. :)
Kiitos vinkistä, täytyykin kokeilla :) Laitoitko sitä ns. tummaa kaakaojauhetta?
ap
Yksi kokeilemani tuote tiedoksesi, mikäli kyllästyt tuoksumaan suklaalle.
City-marketista olen ostanut Biozell Professional kuivashampoota tummille hiuksille. Tummalle tukalle tarkoitetun purkin kansi on musta ja vaaleammille hopean värinen.
Minä ostin sen Biozellin (?) tummanruskean tyvishampoon joka kai käy kuivashampoostakin. Myydään marketeissa. Vetää päänahankin "mustaksi", eli kandee olla tarkka. Peittää ainakin juurikasvun.
Kun mulla oli tosi tummaksi värjätyt hiukset, ei vissiin ollut mikään ilmiö noi kuivashampoot, mutta otin kaakaojauhetta ja hieroin sitä hiusteni tyveen. Annoin hetken olla ja föönasin pois. Kuin puhtaat hiukset sillä kaakaojauhe imi rasvan yms, lisäksi mieto kaakaon tuoksu. :)