Lapsen isä ei suostu järjestämään synttäreitä "millekään sun sukulaisille"
Että näin!
Eron jälkeen 10 vuoden ajan olen kolmelle lapselle järjestänyt synttärit, rippijuhlat ja ylioppilasjuhat jo kerran. Myös olen aina järkännyt täällä joulut.
Aina ovat isän puolenkin sukulaiset olleet kutsuttuna. Sehän on itsestäänselvää, ovathan he LAPSEN sukulaisia.
Nyt sitten tällainen linjaus, että MINUN sukulaiseni eivät kelpaa kutsuille. Ei sekään auta, että isäni kustantaa lapselle lahjaksi ulkomaanmatkan. Olen niin raivona, että voisin karjua!
Kommentit (8)
Miksi yllättävä muutos käytäntöön, jos kerran olet sen kymmenen vuotta jo kaikki juhlat järjestänyt?
?
Ihan perus. Meillä ollut myös noin viimeiset 10-vuotta. Olkoot. Haluankin itse järjestää juhlat ja että exä pysyy mahdollisimman kaukana. Enää en exää edes kutsu, kun ei ole ikinä tullut. Hänen puolisia sukulaisiakin on niin vähän ja he ovat niin mukavia, että heitä taas tapaan ihan mielelläni pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yllättävä muutos käytäntöön, jos kerran olet sen kymmenen vuotta jo kaikki juhlat järjestänyt?
?
Olen itse estynyt tällä kertaa järjestämään.
Eli sen verran nyt voisi olla vastavuoroisuutta tässä kohden. Mutta ei niin ei.... Järjestetään sitten myöhemmin täällä.
Kutsun kyllä hänenkin sukulaisensa ja uuden vaimon, en aio kostaa mitään. Lapsi on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sukulaiset on. Itse en järjestä miehen sukulaisille juhlia.
En tajua!
He ovat LAPSIEN sukulaisia. Ja juhlakalu on lapsi, en minä. En minäkään omille synttäreilleni heitä kutsuisi. Ei olla sillä tavalla väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua!
He ovat LAPSIEN sukulaisia. Ja juhlakalu on lapsi, en minä. En minäkään omille synttäreilleni heitä kutsuisi. Ei olla sillä tavalla väleissä.
Eivät ole. Miehen sukulaisia, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua!
Ketä lapsen sukulaiset sitten ovat jos eivät vanhempien sukulaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua!
Ketä lapsen sukulaiset sitten ovat jos eivät vanhempien sukulaiset?
Me emme ole edes eronneet, mutta osa miehen sukulaisista on niin roskasakkia, että eivät tod ole lasten sukulaisia. Eivätkä minun. Muehen puolella on yksi setä ja tämän perhe ja isoisä oli ok.