Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi pukea päälle kesällä, kun jalat on kuin pökkelöt?

Vierailija
28.06.2016 |

Tyylitaju, hohoooi!

Mikä näyttäisi hellepäivänä hyvältä päällä, kun ei ole siroja sääriä? En ole ylipainoinen, bmi 22,6 mutta mun jalat on luonnostaan mallia tanakat ja tukevat. Ei tuuli heiluttele mua ^^ shortsit ja minarit on ehdottomasti pois kuvioista, mutta kiva olisi pitää muutakin kuin maksimekkoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälahkeisia kevyttä kangasta olevia housuja.

Vierailija
2/4 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehdottamassa maksimekkoja, mutta niitä sinulla onkin. Just tänään satuin näkemään tosi sievän maksimekon erään tytön päällä. Eli ne voivat olla tosi viehättäviä. 

Monilla naisilla on aika paksut jalat ja he kuitenkin pitävät aika lyhyitä hameita ja mekkoja, eikä se näytä mitenkään huonolta mielestäni. Mutta tietysti vaatteissa pitää juuri itse viihtyä. 

Entä leveähelmainen hame tai mekko. Tuntuisi että leveä helma tavallaan saisi sääret näyttämään kapeammilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma... Olen 166/55, ja tyytyväinen yläkroppaan ja reisiini, mutta pohkeet ovat järkyttävän paksut! Vinkkejä vaan kehiin kuinka saan rasvan palamaan paikallisesti...

Silläkin uhalla että sääreni eivät hellekelin asuihin sovikaan, puen ylleni shortsit! Shortseina kuitenkin käytän niitä jotka tulevat reiden keski- tai alaosaan, sillä pidemmillä lahkeilla jalkani tosiaan näyttäisi kahdelta tukkipökkelöltä :(

Vierailija
4/4 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oonki nainen, mun mielestä isot reidet on yleensä aika hot, jos siis on muuten ihan hyvä kroppa. Eli ei mikään läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme