Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen loukkaantuu, jos ei saa miestä tulemaan?

Vierailija
28.06.2016 |

Joskus ei vain lasti lähde liikkeelle. Ei vaikka nainen tekisi mitkä temput. Seksi on silti aina ja kivaa ja ei luulisi olevan valitettavaa, jos on itse lauennut lakanat märiksi kaksi tai kolme kertaa....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä omalle kohdalle! Millaiset tunnelmat on itselläsi jos nainen ei laukea? Niinpä. Tuntee itsensä tosi epäonnistuneeksi ja ei-haluttavaksi, eikä se tee seuraavaa kertaa yhtään helpommaksi. Päinvastoin.

Vierailija
2/7 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä kuinka usein mies on sen äärellä että ei saa naistaan panemalla tulemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheskään kaikki naiset saa orgasmia joka kerta kun pannaan. Miehillä se pitäisi kaiken järjen mukaan tulla joka kerta. Ei siitä ketään voi suuttua tai ottaa nokkiinsa. Joskus vaan ei tuu ni ei tuu...

Vierailija
4/7 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä loukkaannu, vaan mua hävettää. Etenkin kun kyseessä on joku satunnainen pano. Mietin vaan että olinko mä niin löysä vai muuten vaan epäkiihottava.

Vierailija
5/7 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietipä omalle kohdalle! Millaiset tunnelmat on itselläsi jos nainen ei laukea? Niinpä. Tuntee itsensä tosi epäonnistuneeksi ja ei-haluttavaksi, eikä se tee seuraavaa kertaa yhtään helpommaksi. Päinvastoin.

Väitätkö siis, että miestä kiinnostaa naisenkin orgasmi?

Vierailija
6/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis ymmärtäisin suuttumuksen, jos kummaltakin jäisi tulematta. Mutta jos lakanat on jo märkänä parista tulemisesta, niin mitä suututtavaa siinä on?

Vierailija
7/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö siis, että miestä kiinnostaa naisenkin orgasmi?

Kyllä, sillä se on "sijoitus". Parhaimmillaan hoidettuani hyvin naisen sain hoitaakseni jonkun toisen hänen tuttavapiiristään. Ainahan ei mieltymykset kohdanneet parhailla kaveruksillakaan, toiselle olin maailman paras pano ja toiselle "ihan OK".

Typerähän se juippi on joka ei naista duunaa kunnolla. Paha kello kuuluu kauas ja pitkäääään....