Minimalismi
Onko muita jotka ovat innostuneet minimalismista? Miten karsitte turhat tavarat? Kuinka onnistuu minimalismi suurperheissä?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa olen kiinnostunut, mutta varsin epätrendikkäällä tavalla, eli pyrin vain olemaan ostamatta uutta kamaa.
Lapsille nyt on pakko hankkia rompetta, ja heillä on oikeus omiin aarteisiinsa. Mutta se on oma lukunsa.
Mutta sähän olet nimenomaan juuri trendikkäällä tavalla minimlaisti. Haistatat paskat kaikelle muulle ja yrität elää niillä nappuloilla jotka sulle on annettu. Suurin osa suomalaisista tekee tätä nyt pakotettuna tai puoli pakotettuna.
Itseäni ei vain yksinkertaisesti kiinnosta mikään rompe tai muu materia. En tarvitse siihen mitään ideologista perustetta taustalle.
En ole koskaan tykännyt turhanpäiväisestä krääsästä tai romppeesta kotona.
Mitä tyhjempää, sen paremmin pystyn ajattelemaan. Tavarapaljous saa oman pääni kaaokseen.
Ehkä taidan ollakin minimalisti, en tiedä. Tulen toimeen tosi vähällä ja kun ajattelee, niin onnellisimmillani olen mökillä, jääkaappi tyhjänä miettimässä pitäiskö lähtee kylille kauppaan ja todeta, etten tarvii sieltä mitään..=))
Teoriassa olen kiinnostunut, mutta varsin epätrendikkäällä tavalla, eli pyrin vain olemaan ostamatta uutta kamaa.
Lapsille nyt on pakko hankkia rompetta, ja heillä on oikeus omiin aarteisiinsa. Mutta se on oma lukunsa.