Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako Litalgin kuukautiskipuihin?

Vierailija
27.06.2016 |

Onko kellään teistä kokemusta kyseisestä lääkkeestä kuukautiskipujen lievittämiseen? Viime menkat olivat niin helvetilliset, että gynekologi määräsi mulle kyseisen lääkevalmisteen. Etenkin krampit ovat ihan hirveitä, en pystynyt muuta kuin makaamaan sikiöasennossa.

Etenkin positiivisia, mutta toki rehellisiä kokemuksia olisi kiva lukea. Kiitän jo etukäteen. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sappikiviä ja miehelläni munuaiskiviä ja molempiin paras lääke. Toimii myös menkkakipuihin, sillä rentouttaa vatsanalueen lihaksia ja poistaa/lievittää kramppeja.

Vierailija
2/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin pääsin tähystykseen ja poistattamaan endosäikeitä, oli Litalgin ainoa lääke, joka auttoi. Pitkään auttoi Panacod, mutta kramppien pahetessa se lakkasi toimimasta, mutta onneksi löytyi Litalgin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii loppupäivinä Panadolin kanssa, alkupäivinä vaatii lisäksi Tramal ja Arcoxia että olisi kivutonta.

Vierailija
4/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimii loppupäivinä Panadolin kanssa, alkupäivinä vaatii lisäksi Tramal ja Arcoxia että olisi kivutonta.

Heh, itselläni Arcoxia auttaa selkäkipuihin, mutta ei lainkaan menkkakipuihin.

Ihmiset on hämmentävän erilaisia!

-2-

Vierailija
5/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain synnytyksen yhteydessä supistuksiin litalgin + paratabs. Että siihen se on ainakin just pätevä. :) Tosin olin niin kipeä etten huomannut eroa...

Vierailija
6/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tähän mennessä käyttänyt Burana 600mg, mutta nyt viimekuukausina olen joutunut ottamaan sitä jopa 5 päivässä, kun vaikutus kestää vain muutaman tunnin. Toivottavasti se Litalgin olisi tehokkaampi. -ap

Vierailija
7/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoaa se, sileän lihaksiston kipuun, jota kohtulihaskin on.

Vierailija
8/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femiwell auttoi itsellä kun olin syönyt kuukauden

Tasoittaa ajankuluessa kipua