Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuus ja pettäminen

uupunut
27.06.2016 |

Mieheni petti minua puolen vuoden seurustelun jälkeen lastensa äidin kanssa. Ekalla kerralla kyseessä oli ns. seksiviestit ja suora ehdottelu molemmin puolin, sen jälkeen vonkasikin luokseen ja yöpyi exänsä luona, jätti mut yksin tekemään abortin (vahinkoraskaus) ja tällöinkin yöpyi exänsä luona. Exäpä ei huolinut takaisin, ja en tiedä miksi, mutta otin takaisin. Ehtoina että ei ole MISSÄÄN tekemisissä pl. lasten asiat. Exä on ollut hankala alusta asti monin tavoin, mm. uhkaillut yksinhuoltajuudella, estänyt tapaamisia, soitellut öisin jne jne. Eivät eronneet takiani enkä liity eroon mitenkään.

Nytpä mieheni on keksinyt että hänpä on mustasukkainen minun exäni takia! Lapseni on pitkäaikaissairas (syöpä) ja ilmaisee selvästi mielipiteensä että ei tykkää kun menen syöpäpolille exäni kanssa! Minunkinpitäpitäisi kuulemma hyväksyä hänen exänsä kuskailut (ei ole pitkä aika kun viimeksi soitti ja pyyteli keskellä yötä kyytiä töistä kotiin) ja muut auttamiset esim. Poran lainaus, luottokortin lainaus (!!!!) Nettishoppailua varten jne. Exänsä uudessa suhteessa ja asuu uuden miehensä kanssa.

Onko näin? Olenko todellakin kohtuuton kun olen hänelle asettanut rajat, ja nyt HÄN kehtaa vaatia minulta samaa? Olen niin helvetin vihainen, MINÄ en ole miestäni pettänyt!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap jatkaa, totta helvetissä myönnän olevani mustasukkainen. Ja katkera. Luultavasti lopun elämääni.

Vierailija
2/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihminen, etkö todella saa parempaa miestä itsellesi kuin tuollaisen roskakasan? Keskity siihen sairaaseen lapseesi ja jätä tuo idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä olet tuollaisen miehen kanssa? Mieshän on epäluotettava ja kohtuuton. Käytä energiasi johonkin muuhun. Vaikka sairaaseen lapseesi.

Vierailija
4/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan miestäni. Mistä saada voimaa lähteä? Jos otan esimerkiksi abortin puheeksi jota kadun ja joka tuntuu aivan vitun pahalle mutta en nähnyt vaihtoehtoa sillä mieheni oli jo vonkaamassa exänsä luona, mies sanoo "pääse jo yli, siitä on jo aikaa, miksi et voi luottaa minuun?" Ai helvetti että sitä ihminen on tyhmä! Minä olen!

Vierailija
5/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vain kaksi vaihtoehtoa joko jatkat samaa tai lopetat. Kannatan jälkimmäistä koska kyllähän se pettää exänsä kanssa uudelleen koska kumpikaan heistä ei ole päästänyt oikeasti irti.

Vierailija
6/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastan miestäni. Mistä saada voimaa lähteä? Jos otan esimerkiksi abortin puheeksi jota kadun ja joka tuntuu aivan vitun pahalle mutta en nähnyt vaihtoehtoa sillä mieheni oli jo vonkaamassa exänsä luona, mies sanoo "pääse jo yli, siitä on jo aikaa, miksi et voi luottaa minuun?" Ai helvetti että sitä ihminen on tyhmä! Minä olen!

No jos kerran rakastat kusipäätä, silloin sun pitää vain hyväksyä sen kusipäisyys. 

Vierailija
7/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämestäni, että tämä on vain provo :-(

Vierailija
8/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lasten äiti on aina se paras vaihtehto ja ykkösnainen, jos on yhtään normaali.

Vierailija
9/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Mutta tämäpä ratkesi nyt, sillä mieheni ilmoitti että jättää minut, sillä olen sairaaloisen mustasukkainen. Kyllä, meillä oli juuri riita ja revin taas vanhat asiat esiin. Ja kaikki lähti siitä että exäni soitti ja kysyi tulenko mukaan syöpäpolille hänen kyydissään... oma mieheni suuttui.

Vierailija
10/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu hyvin kaikki hyvin.

Nyt et sitten ota tuota luuseria takaisin vaikka aivan varmasti pian taas vonkaa. Ansaitset paremman miehen ja ennen kaikkea lapsesi ansaitsee paremman elinympäristön ja onnellisemman äidin.

Vierailija
11/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte olla niiden paskaukkojenne kanssa ja alentua vaikka mihin iljettävään, niin siitä vaan.

Olisi kuitenkin kohtuullista ettette sitten valittaisi missään, edes anonyymisti.

Pitäkää surkeat elämänvalintanne omina tietoinanne älkääkä oksentako vastenmielistä kuraanne meidän muiden niskaan.

Olette tosi inhottavia, ette saa enää minun sympataani yksikään kynnysmattoämmä!

Alan kohta jankuttaa jännämiehistä vaikka olen itsekin nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi