SSSSn nimimerkki on poistettu
Kommentit (14)
Mjaa, enpä tiedä. Hänellä voi olla uusi nikki.
Ei ole paha. On vain vääristynyt kuva vaatekoosta.
Rauha hänen muistolleen. Jään kaipaamaan. Ehdotan myös että palstalla voitaisiin viettää hiljainen hetki esim. 28.6.2016 klo 12:00.
Kuten #3 totesi, ei se ollut paha. Se oli vain mieleltään sairas. Apua se tarvitsisi ja äkkiä.
Onneksi lähti. Toivon, että saa apua pakkomielteeseensä vielä joskus :/
Oletpas kehittänyt pakkomielteen stalkata ässää? Oletko rakastunut vai löytänyt sielunkumppanisi? Älä pelkää ap hyvä, kyllä ässä löytää keinon tulla palstailemaan uudestaan, siitä voit olla varma :)
On poistanut tunnuksensa itse ja rekisteröityy toisella nimimerkillä. Hyvin on päässyt tavoitteeseensa, kun ämmät kilvan arvailee mitä on tapahtunut :D
Vierailija kirjoitti:
On poistanut tunnuksensa itse ja rekisteröityy toisella nimimerkillä. Hyvin on päässyt tavoitteeseensa, kun ämmät kilvan arvailee mitä on tapahtunut :D
Tunnusta ei voi poistaa itse. Vain ylläpito voi tehdä sen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 nikkiä täällä.
Toivottavasti heräsi ja hankki apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnusta ei voi poistaa itse. Vain ylläpito voi tehdä sen.
Nii.
Tekemällä poistopyynnön yplle.
Sama asis silloin.
Jos bannattu, niin toinen nikkihän oli jo käytössä.
Onko muuten ne sörsselin persnuolijoiden käyttäjät kans poistunut? Joku nokkamuki ja joku pikkutyttö, jotka hokivat samaa läskidenialistijuttua? Oliskohan pyörittäny niitä profiileita samalla IP:llä ja ylläpito kyllästynyt touhuun?
Ei ässää voi bannata. Yöllä on tulossa takaisin, ja tämä on varma tieto ;)
Ihmeen pitkään se saikin täällä riehua.