Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies saa tuntemaan vuoristorataa

Vierailija
27.06.2016 |

Olemme tapailleet harvoin puolen vuoden aikana ja välillä oli taukoa siitäkin. Mies halusi miettiä elämäänsä, mutta otti sitten myöhemmin yhteyttä. Tuntuu siltä, että on yhteyksissä, kun hänelle sopii tai on jotenkin tylsää. Ikää molemmilla yli 40v ja kokemusta pitkästä parisuhteesta. Olen kyllä mielelläni tavannut häntä, sillä olen yksinäinen avioliiton loppumisen myötä. Kun olemme kahdestaan, on aina mukavaa. Sitten on taas kausia,että tuntuu, että miestä ei kiinnosta lainkaan. En ole itse ottanut yhteyksiä aikoihin ja mies sitten kyselee kuulumisia ja kertoo omista asioistaan. Yleensä menee 2-3 pv ja laittaa viestiä.
Tämä ei kuitenkaan tunnu sellaiselta aidolta kiintymiseltä miehen puolelta vai onko nuoruuden rakkauden tunteet erilaisia ja vertaan siihen? Onko näin vanhemmalla iällä vaikeampi kiintyä vai onko yksinkertaisesti mies väärä tai vaan leikkii kanssani? Aluksi olin häneen hyvin ihastunut, mutta tällaiset epävarmuudet ja harvoin näkemiset ja miettimiset tekee minut kohta väsyneeksi koko elämään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi