Hellehullut toivottavasti nyt olette tyytyväisiä näistä hellepäivistä.
Toivottavasti yöt yhtä lämpimiä niin nukutte niin rauhallisesti koko yön :)
Kommentit (32)
No helvetti jos Suomessa 3/4 vuodesta on kaikkea muuta niin turha nillittää muutamasta viikosta.
täällä oli tänään +19, en sanoisi ihan helteeksi.
Ja kyllä kiitos, sen muutaman viikon kun täällä on vuodessa hellettä, nukun yöni ihan hyvin.
Täällä on hellepäiviä ehkä keskimäärin 10 vuodessa. Eikä ole tänäänkään noussut rajan yli. Ei tosiaan viitsisi valittaa muutamasta päivästä.
Kyllä mä olin paljon onnellisempi viikko sitten yli 35 asteen lämmöissä. Onneksi uusi matka kolkuttelee jo ovella.
Suht tyytyväinen, joo. Tosin hermo menee tähän paistaa, sataa, paistaa, sataa...
Yöni nukun aina hyvin. Käytän kesälläkin paksua täkkiä. Onko sulta jotenkin pois se, etten tuskaisena hyöri öitäni?
Hyvää kesää!
Ei ole vielä ollut kauhean helteistä. Mukavan lämpöistä, ei ole tarvinnut villasukkia. Odotan, että tulisi oikein kuuma ja se kestäis vaikka kaksi kk. Oi, kun ois ihana ❤.
Toki olen tyytyväinen helteistä. Kesähän on helteiden osalta vasta alussa. Vielä on heinäkuu ja elokuukin tulossa. Jos yhdysvaltalaisennusteisiin on uskominen, on heinäkuu Suomessa erittäin lämmin. Joten eiköhän sieltä ole silloin useita hellepäiviä tulossa.
Mistäpä sitä tietää, vaikka luonto päättäisi tänä vuonna tuoda vielä syyskuussakin jokusen hellepäivän Suomeen.
ota kuule lyydia kylkeen ja joku muukin ni alkaa lyyti kirjottaa! heippa. Mä vietän parasta aikaa tääl olueni kanssa.:)oi mikä lakimies:)
Kiitos kysymästä, nukun yöni oikein hyvin, meillä on ilmalämpöpumppu. Valitettavasti tämäkin helle loppuu jo huomenna. Onneksi muutamme etelä-Californiaan ensi syksynä, niin saadaan nauttia oikeasti helteestä kunnolla.
Kaikesta sitä voikin katkera olla. Kaikkien pitäisi tykätä samoista asioista kuin sinun?
Vierailija kirjoitti:
Mikä helle? Missä?
Ainakin Jyväskylässä.
Täällä keski-Euroopassa on ollut pitkään yli 30 joka päivä -aivan mahtavaa!
Yöllä toki nukutaan ilmastoidussa hotellissa, kuinkas muuten.
Koto-Suomessa on talossa tietenkin ilmalämpöpumppu.
Missä ongelma? Jotenkin yllätys että välillä on kuuma.... :)
Olen kyllä tyytyväinen kun on lämmintä, kiitos kysymästä :) Vaikka ei tätä helteeksi vielä voi sanoa.
Ei se keliin vaikuta, vaikka me kuinka tykättäis helteistä
Mitäs vinkumista tämä on? En minä sitä hellettä saanut aikaan :D
Miksi olet katkera siitä, että toiset tykkää lämpimästä? Jos meillä on sisällä kuuma, mennään telttaan nukkumaan. Yksinkertaista.