Tiedän ettei ole tuore aihe, mutta miksi Sinkkuelämään Kihon vaimoksi valittiin nainen (Natasha) joka ei ole minkään näköinen?
Ja kutsuttiin häntä täydelliseksi?
Ei todellakaan ollut kaiken sen hehkutuksen arvoinen.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä oli nätti
No nätti joo mutta siihen ei paljon vaadita. Ei hän ollut mikään "täydellinen muotilehden unelma" niin kuin Carrie sanoi.
Ei varmaan ollut kauneus pääpointti vaan yleinen olemus, taustat, yms. Minustakin oikein nätti nainen. Sama näyttelijä muuten esitti Keanu Reevesin vaimoa leffassa John Wick.
Juuri siksi. Ei ollut tarkoituskaan antaa ymmärtää, että Kiho olisi valinnut hänet kauneuden takia vaan koska hän oli niin mutkaton. Draamakuningatar-Carrien vastakohta.
No olihan se just sellanen mallin näköinen ja taitaa muuten olla oikeassakin elämässä menestynyt malli enemminkuin näyttelijä.
Koska kontrasti Carrieen ois ollut muuten liian suuri.
Klassisen kaunis ja beige kaikin puolin.
No just siks, että sitä pystyi sitten pettämään ja eroamaan ja Carrien ja Bigin löyhä hirsi saatais jatkumaan. Tietty. Sehän on koko sarjan punainen lanka.
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi. Ei ollut tarkoituskaan antaa ymmärtää, että Kiho olisi valinnut hänet kauneuden takia vaan koska hän oli niin mutkaton. Draamakuningatar-Carrien vastakohta.
Sinkkuelämässä on paljon satiiria. Siksipä sitä jaksaa vieläkin katsoa.
Hänhän on klassisen kaunis malli. Jotain tissi-Pamelaako odotit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nätti joo mutta siihen ei paljon vaadita. Ei hän ollut mikään "täydellinen muotilehden unelma" niin kuin Carrie sanoi.
Muistaakseni Carrie sanoi häntä myös sieluttomaksi tikku-ukoksi.
Oli se minusta kaunis ja oikeassakin elämässä malliksi kelpaava.
Vitusti paremman näköinen kun carrie itse. Se on aika saatanan ruma ämmä, ettei hirveesti vaadi näyttää paremmalta.
Minusta Natasha on kaunis ja suloinen. Rotunainen hösö Carrien rinnalla, kuin kuningatar. Mutta tykkään Carriestakin. Tylsimys Aidan olisi Carrielle tasan sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Klassisen kaunis ja beige kaikin puolin.
"beige on perseestä" sanoi Kiho :D
http://images4.fanpop.com/image/photos/23300000/Natasha-sex-and-the-cit…
Jos ei tuo ole kaunis niin sitten ei kauniita ihmisiä ole olemassakaan. Mielestäni suorastaan äärimmäisen kaunis nainen. Kulmakarvojen luonnottomuus häiritsee, mutta on pieni virhe tuossa kokonaisuudessa.