Oma kroppa ällöttää ja surettaa, synnytyksestä 4 viikkoa. Miten onnistuisin parhaiten laihduttaa?
Peilin eteen on todella vaikea mennä, jotenkin näen itseni lihava. Mies sanoo etten ole edes lihava mutta silti näen itsekkin omin silmin, että olenpas. Jopa valokuvissakin näytän pyöreältä pallolta. Seksin harrastaminenkaan ei enää onnistu, en halua harrastaa koska tiedän näyttäväni rumalta läskiltä lehmältä :( joten ajattelin nyt, että jos joku täällä tietäisi jotain hyviä laihdutus vinkkejä. Niin olisin tyytyväinen.
Lenkillä joudun pakosti käymään ihan koirakin takia, vaunuilemassa ollaan käyty ilman koiraakin ja pitkiä lenkkejä ollaan tehty. Mun mitat on 167/60 jos joku kysyy....
Herkut olen jättänyt myöskin vähemmälle. Ja yrittänyt vettä litkiä vaikka se pahaa onkin.
Kommentit (16)
Jos imetät niin tarvitsetkon vähän ylimääräistä ettet aivan kuihdu.
Koita suhtautua hellästi ja rakastavasti kehoosi. Olet juuri synnyttänyt. Ei sun kuulu heti olla timminä. Syö hyvin ja terveellisesti ja keskity äidiksi kasvamiseen.
Kyllä se puolessa vuodessa lähtee. Syö terveellisesti ja monipuolisesti (kasvisvoittoisesti mutta tarpeeksi proteiinia) ja urheile niin paljon kuin vauvanhoidolta jaksat ja ehdit. Mitä enemmän mies hoitaa vauvaa, sitä enemmän jaksat huolehtia itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jospa nyt vaan keskittyisit siihen vauvaan..
Ja paras laihdutusvinkki: imetä
Kyllähän mä keskitynkin vauvaa! Ei pysty imettää.....
164/65 lihava mama täällä ja lapsi jo2v. Olen liian heikko ja masentunut saadakseni itseni kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
??? Tuossahan lukee se syy, oma kroppani ällöttää. Olen ihan järkyttävän lihava :( .Siksi haluan laihduttaa.
Juupajuu. Ehkä sulla on nyt jotain vikaa jossain muussa, kuin kropassa. Kyllä sä palaudut vielä. Koita nauttia vauva-ajasta. Sinun ei tarvitse olla yhtään muunlainen juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikset imetä?
Halkio vauva :( ei pysty. Olisin kyllä halunnut imettää... Mut nyt se ei vaan onnistu niin pakko hyväksyä.
Painoindeksisi on normaali. Jos ihan oikeasti vastasyntyneen äitinä, jota mieskin tuntuu normaalisti tukeva, koet ajankohtaiseksi ongelmaksesi normaalin naisvartaloa synnytyksen jälkeen ja vellot AV-palstalla sen sijaan että nauttisit elämäsi ainutlaatuisimmasta ajankohdasta - niin ongelmasi on oikeasti jotain ihan muuta kuin tuo rasvakudos
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksisi on normaali. Jos ihan oikeasti vastasyntyneen äitinä, jota mieskin tuntuu normaalisti tukeva, koet ajankohtaiseksi ongelmaksesi normaalin naisvartaloa synnytyksen jälkeen ja vellot AV-palstalla sen sijaan että nauttisit elämäsi ainutlaatuisimmasta ajankohdasta - niin ongelmasi on oikeasti jotain ihan muuta kuin tuo rasvakudos
No kyllähän minähän nautinkin, mutta välillä nyt sattuu ällöttää oma kroppani. Varsinkin jos joku ottaa kuvan minusta, heti alkaa hirveä itse syyttely ja harmitus.
Minä en koskaan imettänyt ja palauduin millilleen samoihin mittoihin muutamassa kuukaudessa. Sen sijaan moni imettävä tuttu tuskailee, kuinka imetys pitää rasvan tiukasti paikallaan, vaikka söisi terveellisesti. Että höpsis vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset imetä?
Halkio vauva :( ei pysty. Olisin kyllä halunnut imettää... Mut nyt se ei vaan onnistu niin pakko hyväksyä.
Ok. Nyt selvisi. Varmaan on paha mieli ja huoli vauvasta. Mutta tuo halkio kyllä korjataan ja sen kanssa eletään ihan normaali elämä. Vauvoja kuolee ja syntyy vakavasti vammautuneita ja sairaina. Se on murhe. Halkiokin toki on, mutta muuten terve vauva ja iloitkaa siitä. Minun lapsella myös ollut halkio, kahdesti leikattiin, kaikki mennyt tosi hyvin. Nyt on tyttö 18- v kaunis ylioppilas. Arpia ei erota.
Ymmärrän, jos on huolta ja turhaakin murhetta. Mutta halkio korjataan. Ja säkin vielä ehdit mittoihisi palautua, lihoa ja laihtua monta kertaa.
Jospa nyt vaan keskittyisit siihen vauvaan..
Ja paras laihdutusvinkki: imetä