Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivaannuttavaa kun alemman tason naiset skannaavat minua

Vierailija
26.06.2016 |

Olen siis hyvin korkeatasoinen mies ja ihailijoita riittää. Julkisilla paikoilla kanssani katsekontaktia hakevat parikymppisistä fitnesskissoista 30+laadukkaisiin uranaisiin. Sitten on näitä vanhoja haahkoja, tatuoituja, ylipainoisia jne jne. rimanalittajia. Häiritsee heidän tuijotuksensa ja flirttailut. Jos tunnistat itsesi kuvauksesta, niin lopeta kyyläys ja skannaaminen, sekä tyydy tuijottamaan omatasoisiasi ukkoja!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä mammapalstallahan ne korkeatasoiset miehet pyörivät.

AP:lle tiedoksi, että tää oli sarkastinen heittto.

Vierailija
2/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keski-iän naiset enää ukkoja kattele, ne on läksynsä jo oppineet. Kun kerta sellaisesta pääsee  niin never again!  Hyi hitto, harva tykkää muutenkaan piikoomisesta 

ä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korketasoinen mies vauva palstalla. :D

Vierailija
4/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

skannaa?

Vierailija
5/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, niin tiedän ketä ei kannata skannata.

Vierailija
6/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n tuskan.

Vierailija
7/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä-sanan eteen ei tule pilkkua.  ihan tiedoksi, että "hyvin korkeatasoinen" ei todellakaan tarkoita ananastukkaa, tatuoituja tissilihaksia ja nyrpeetä ilmettä.

Markkina-arvosi on silmissäni pakkasen puolella. 

Vierailija
8/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap korkkasi oluen loiventamaan, vajosi takaisin sohvan pohjalle ja ihailisi kaljamahansa kasvua, jos päässä ei jyskyttäisi niin vietävästi ne skannailevat haahkat.

Vierailija
9/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korketasoinen mies vauva palstalla. :D

Eikun "HYVIN korkeatasoinen". Sillä on siis käsivarsissa tatuoituja mietelauseita, Carppe diem toisessa ja Destination's Child toisessa.

Vierailija
10/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus tuntuu kolahtaneen aika moneen palstamammaan ulinan perusteella. :D

Vierailija
11/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän et tää on provo mut se nyt vaan on hyvännäkösten kohtalo. Komeitakaan miehiä ei varmaan kuitenkaan häiriköidä jatkuvasti niin kuin hyvännäköisiä naisia.

Vierailija
12/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin voidaan kiertää sinut kaukaa.

Vierailija
13/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kovin laadukas ja hyvätasoinen ole, jos katseesta riki menet...

Mä en tydy skannaamaan. Mulla on vaatteet läpäisevä x-ray -katse silmissäni. Hmmmmm....

Terv. läski kulahtanut yli 35-v akka

Vierailija
14/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha... Aloitus pisti lähinnä naurahtamaan. "Korkeatasoisuutesi" kumoaa hyvin nopeasti jo se, että noin kovasti kuvittelet olevasi korkeatasoinen. Jos ajattelet, että lihaksikas, puleerattu, viimeisen päälle sliipattu mies on laadukkainta lajia, joka loistaa ylhäisessä valossaan kaiken yläpuolella, olet kyllä väärässä luulossa. Naisilta kaupungilla saamasi huomio nimittäin kertoo vain sen, että suhun kiinnitetään huomiota, että pidät huolta ulkonäöstäsi ja sulla on ehkä huoliteltu tyyli joka kiinnittää huomion. Mitään tasoa se ei määrittele, eli laskeuduhan alas sieltä, ihan senkin kannalta jos joskus haluat sen ihannenaisesi löytää. Ei ne fitnesskissat tai uranaisetkaan jaksa katsessa kovin pitkään miestä, joka elää tuollaisessa itsekeskeisessä harhamaailmassa.

Vierailija
15/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle korkeatasoinen mies tarkoittaa hyvin älykästä, lihavaa ja leppoisaa miestä, sellaista tyyliin Ville Haapasalo. Pitää olla vähän läski niin, että poskista, mahasta ja pepusta voi puristaa ja pitää vähän töistä ja harrasteista tullutta lihastakin olla. Semmoinen isukkivartalo on paras.

Pitää myös olla hersyvä nauru ja uskollinen nallekarhu. Joku sliipattu itseään täynnä oleva pukumies tuo tällaisen unelman ajattelun jälkeen lähinnä pukellusta suuhun ja saa ajattelemaan vauvan peräpäästä tuherretun sinapin hajun nenään. Ja vielä kun se kuvittelee itsensä korkeatasoiseksi ja kuvittelee minun skannailevan, vaikka minulla on kotona villehaapasalomainen ihana mies ja miettii olenko minä riittävän kovatasoinen mahdollisesti skannailemaan häntä kuin jokin kävelevä HyväPerse- ja HuippuPano- skanneri nenässäni haisee norosta kärsivän juopon laivasiivoojan krapula-aamun tuotos.

En todellakaan katso sinua, vaikka sinä voit katsoa minua. Olen hoikka ja pitkäsäärinen kolmekymppinen nainen, jolla on tiukka hame, sitäkin tiukempi perse ja korkeat korot. Vaikka tietysti se ei ole totta kun tämä aloitus meni niin kauheasti tunteisiin niinkuin Salkkareiden tunnarissa Anna Hanskin laulamana. Tämän tekstinhän tietysti kirvoitti se, että crocsit eivät jussina suojanneet jalkojani imuhaluisilta sääskiltä ja verkkareihini tuli reikä ja miesystäväni katseli kaupassa jonkun ylemmän tason naisen tissejä ja katkeroiduin niin pahasti, että laukussani olleiden siidereidenkin voltit nousivat yli kymmeneen ja kun vedin ne rumaan tokmannikukkahuiviin menin vetämään miesystävää pataan jouduin putkaan ja pääsin sieltä vasta ja nyt olen unohtanut kaiken mitä viime päivinä on tapahtunut sekä pakolliset välimerkit kun olen hajamielinen persoona.

No ne tulevat tässä satunnaisessa järjestyksessä: .....,.,.,.,,,,,,!!!!!!!!11???????.......;...!!!!!!!11- - - -

Vierailija
16/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onthecrocs kirjoitti:

Mulle korkeatasoinen mies tarkoittaa hyvin älykästä, lihavaa ja leppoisaa miestä, sellaista tyyliin Ville Haapasalo. Pitää olla vähän läski niin, että poskista, mahasta ja pepusta voi puristaa ja pitää vähän töistä ja harrasteista tullutta lihastakin olla. Semmoinen isukkivartalo on paras.

Pitää myös olla hersyvä nauru ja uskollinen nallekarhu. Joku sliipattu itseään täynnä oleva pukumies tuo tällaisen unelman ajattelun jälkeen lähinnä pukellusta suuhun ja saa ajattelemaan vauvan peräpäästä tuherretun sinapin hajun nenään. Ja vielä kun se kuvittelee itsensä korkeatasoiseksi ja kuvittelee minun skannailevan, vaikka minulla on kotona villehaapasalomainen ihana mies ja miettii olenko minä riittävän kovatasoinen mahdollisesti skannailemaan häntä kuin jokin kävelevä HyväPerse- ja HuippuPano- skanneri nenässäni haisee norosta kärsivän juopon laivasiivoojan krapula-aamun tuotos.

En todellakaan katso sinua, vaikka sinä voit katsoa minua. Olen hoikka ja pitkäsäärinen kolmekymppinen nainen, jolla on tiukka hame, sitäkin tiukempi perse ja korkeat korot. Vaikka tietysti se ei ole totta kun tämä aloitus meni niin kauheasti tunteisiin niinkuin Salkkareiden tunnarissa Anna Hanskin laulamana. Tämän tekstinhän tietysti kirvoitti se, että crocsit eivät jussina suojanneet jalkojani imuhaluisilta sääskiltä ja verkkareihini tuli reikä ja miesystäväni katseli kaupassa jonkun ylemmän tason naisen tissejä ja katkeroiduin niin pahasti, että laukussani olleiden siidereidenkin voltit nousivat yli kymmeneen ja kun vedin ne rumaan tokmannikukkahuiviin menin vetämään miesystävää pataan jouduin putkaan ja pääsin sieltä vasta ja nyt olen unohtanut kaiken mitä viime päivinä on tapahtunut sekä pakolliset välimerkit kun olen hajamielinen persoona.

No ne tulevat tässä satunnaisessa järjestyksessä: .....,.,.,.,,,,,,!!!!!!!!11???????.......;...!!!!!!!11- - - -

Olet hauska. Ehehehehhehehhe taputapu. Toivottavasti miehesi on yhtä juoppo kuin puoliryssä Haapsalu.

Vierailija
17/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onthecrocs kirjoitti:

Olet hauska. Ehehehehhehehhe taputapu. Toivottavasti miehesi on yhtä juoppo kuin puoliryssä Haapsalu.

Tunteisiin

Suhun katseen kohdistan

Ja joo ja niin

Kauheen olon aiheutan

En enää jää vain paikoilleen

Autoon ukon luo mä meen

Anna Hanska - Tunteisiin

Vierailija
18/18 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pyydän sinulta. Saan huomiota ja katseita ikäisiltänikin miehiltä en halua itseään tasokkaina pitävien setämiehien huomiota ja kyyläämistä. Kiitos mutta ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi