Tänään hämmennyin Prismassa niin paljon eräästä pariskunnasta että pakko kertoa teille
Etsin sopivan lyhyttä kassaa kun silmiini osui todella hyvännäköinen ja hyväkroppainen, ruskettunut mies lapsensa kanssa. Mies latoi hihnalle ostoksiaan ja minä tietysti menin hänen peräänsä jotta voisin katsella miestä mahdollisimman pitkään. :D Hänen ohitseen kulki kaunis nainen ja pieni lapsi, nainen katsoi miestä niin pitkään että kuvittelin hänen olevan tuon miehen vaimo joka oli menossa varmaankin autolle odottamaan.
Ladottuaan tavarat mies nosti katseensa ja näytti kuin olisi etsimässä jotakuta. Meinasin jo sanoa, että "vaimosi meni juuri ohi tästä tuonne päin" mutta onneksi en avannut suutani, sillä hetken päästä mies sanoi kassamyyjän vedettyä viimeisen ostoksen, että vaimonsa tuo vielä yhden tuotteen. Vaimo tuli. Hän oli ylipainoinen ja näytti miestä reilusti vanhemmalta, mutta se saattoi johtua siitä, että he olivat fyysisesti niin eri kunnossa.
En olisi koskaan uskonut että niin hyvässä fyysisessä kunnossa olevalla ja kasvoiltaan tavallista komeammalla miehellä oli huonokuntoinen ja ylipainoinen nainen, miehet kun usein korostavat puheissaan sitä, että naisen pitää olla hoikka ja hyväkuntoinen.
Taitaa olla niin että oikeasti hyvännäköiset miehet eivät vaadi naiselta upeaa ulkonäköä egoa nostattamaan, kun ovat tyytyväisiä omaan ulkonäköönsä ja voivat niin hyvin sekä fyysisesti että henkisesti :)
Mies vaikutti myös luonteeltaan todella ystävälliseltä ja sivistyneeltä, vaikka ulkonäöltään olisin kuvitellut hänet ylimieliseksi kusipääksi.
Pointtina tässä oli se, että ei kannata olla ennakkoluuloinen.
Kommentit (57)
Itse olen 3 vuotta miestäni vanhempi ja hän on selvästi paremman näköinen. (Hyvä vaan muuten että naiset voi käyttää meikkiä!) Mutta eihän pelkkään ulkonäköön voi ratkaisujaan perustaa, minusta ainakin tuntuu oudolta. Meillä synkkaa vaan hyvin ja me pidetään toisistamme paljon ja eihän me edes muisteta ulkonäköjämme kun meillä on kivaa yhdessä.
Tällaisia pariskuntia näkee paljon. Ajatten aina silloin, että naisessa täytyy olla sitä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Se olis ollut minä ja mies, jos olis käyty Prismassa tänään. Kaikki miehet kun ei syty kuikeloista.
Ihrainen maavalas on sit parempi?
Mä en ymmärrä tollasia pariskuntia. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 3 vuotta miestäni vanhempi ja hän on selvästi paremman näköinen. (Hyvä vaan muuten että naiset voi käyttää meikkiä!) Mutta eihän pelkkään ulkonäköön voi ratkaisujaan perustaa, minusta ainakin tuntuu oudolta. Meillä synkkaa vaan hyvin ja me pidetään toisistamme paljon ja eihän me edes muisteta ulkonäköjämme kun meillä on kivaa yhdessä.
*Ulkonäköämme
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia pariskuntia näkee paljon. Ajatten aina silloin, että naisessa täytyy olla sitä jotakin.
Ujot hissukkamiehet eivät nuorempana ymmärtäneet tasoaan ja pariutuivat ensimmäisen pulleron kanssa, jonka kanssa hommat etenivät. Lapset, talo ym. peruskuviota. Akka senkun rumenee ja mies komistuu. Mitään yhteistä ei ole ollut vuosiin. Kuviosta ei ole helppo lähteä nopeasti. Ehkä parisuhteen ulkopuolisia suhteita ym. Kavereissani on näitä ja miehet elävät ns. omaa elämäänsä siinä kotielämän ohella. Kiva, että hommat hoituu kotirintamalla. Moni varmasti ottaa ja lähtee kun lapset lähteneet kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olis ollut minä ja mies, jos olis käyty Prismassa tänään. Kaikki miehet kun ei syty kuikeloista.
Eikös tuossa lue juuri niin, jos ymmärrät lukemaasi. Eikä tarvii noin ärhäkkä olla, jos joku/jonkun mies tykkää läskistä. Näin ei ilmeisesti saisi olla.
Pinnalliset ihmiset juoksee ulkonäön perässä, vähän syvällisemmät ei. Luonne on kuitenkin ehkä se joka ratkaisee parisuhteessa...keskinäinen kemia. Kannattaa pitää mielessä haluaako ja onko valmis ihan oikeaan parisuhteeseen vai haluaako vain näytellä kavereille komeaa miestä tai kaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujot hissukkamiehet eivät nuorempana ymmärtäneet tasoaan ja pariutuivat ensimmäisen pulleron kanssa, jonka kanssa hommat etenivät. Lapset, talo ym. peruskuviota. Akka senkun rumenee ja mies komistuu. Mitään yhteistä ei ole ollut vuosiin. Kuviosta ei ole helppo lähteä nopeasti. Ehkä parisuhteen ulkopuolisia suhteita ym. Kavereissani on näitä ja miehet elävät ns. omaa elämäänsä siinä kotielämän ohella. Kiva, että hommat hoituu kotirintamalla. Moni varmasti ottaa ja lähtee kun lapset lähteneet kotoa.
Jotenkin säälittävää. Kukahan sut huolisi? Kuulostat myös hyvältä kaverilta, luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa suihin, ei koe "päänsärkyjä" ja antaa varmasti panna myös kakkoseen, eikä muutenkaan valita ja vittuile miehelle.
Siinä sitä jotakin varmaan on.
Okei, on sulla keinot. Mies kuitenkin uupuu, vaikka olet noin mukava persoona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on. Ymmärrän, että se vituttaa. 😉
En tiedä mikä vaikuttaa parinvalintaan miehillä, mutta itse kauniina naisena oon tyytyväinen siihen että mun mies on hieman lihava, tavallisen näköinen ja tyylitajuton. Kun olen seurustellut timmien adonisten kanssa, pyörii heidän ympärillään jatkuvasti kaiken maailman lorttoja mikä on todella rasittavaa. Nämä miehet ovat myös selkeästi tiedostaneet oman tasonsa ja siksi olleet paljon ylimielisempiä kuin nykyinen mieheni. Eli toisin sanoen: tavikset rulettaa :)
Hoh hoijaa... Mulla on kaveripariskunta, mies on jumalainen adonis sikspäkkeineen, pyydetty monta kertaa malliksikin, vaimo (jo 15 vuotta olleet aviossa) persjalkainen pyylevä ohuthiuksinen tavis. Ikinä ei aluksi uskota pariskunnaksi ja nuoret naiset tyrkyttävät itseään miehelle vaimon läsnäollessakin (ollaan istuttu yhdessä iltaa kesäisin terasseilla ja olen omin silmin nähnyt). Mutta kaikki jotka heidät tuntee tietävät että rakastuneempaa ja yhteensopivampaa pariskuntaa saa hakea. Heillä on uskomaton henkinen yhteys ja samankaltaiset arvot jotka näkyy kaikessa mitä yhdessä tekevät. Kumpikin kehuu ja hellittelee toistansa julkisesti. Ja mies sanoo että hän on maailman onnekkain kun sai napattua tuollaisen vaimon!
Ei se rakkaus ole ulkonäöstä riippuvainen.
Naapurustostani löytyy tuollainen perhe, jossa mies on komea/urheilullinen ja vaimo on pyöreä. Sen mitä tunnen heitä, mies on todella ujo. Mies menee aivan solmuun naapuruston kauniiden naisten lähettyvillä. Vaimo taas vaikuttaa todella mukavalta, rennolta ja iloiselta.
Hmp. En voi sietää lihavia naisia. Käyn itse salilla ja syön terveellisesti, joten lihavat naiset jätän muille. Tässä taannoin kauppareisulla katselin sivusilmällä erästä tälläistä pariskuntaa. Se naisen lihavuus sai mut voimaan pahoin. Miten joku voi päästää itsensä sellaiseen kuntoon? Varmasti painoi yli 100 kg. Onneksi voin salilla ihastella hoikkia salimisukoita, niin poistuu nuo läskit mielestä. M30.
Ensimmäinen tyttöystävä, kiltti mies, ja vahinkoraskaus (nainen jättänyt salaa pillerit pois). Sit naimisiin ja edelleen mies ei paremmasta tiedä.
Se läskiperse pitää kodin kunnossa ja palvelee miestä. Seksinautinnot mies hakee tasokkaammilta naisilta.
LOL,
jos mies tänä päivänä haluaa vaimon, hänen on otettava käytännössä juuri joku tuollainen.
Hyvännäköiset naiset on kaikki miljonääriplayereiden perässä nykyään. Ei siinä komea ulkonäkö ja rusketus enää riitä.
Harvoin näkee paria, jossa molemmat on "hyvän näkösiä". Lähes aina on niin, että mitä paremman näkönen tyyppi, sen tarvitsemaan näkönen kumppani. Äkkiseltään ei tuu mieleen yhtään paria jonka molemmat osapuolet laskisi "hyvän näkösiin".
Olen romantikko. Jostain syystä tällainen pariskunta tuntuu mukavalta tässä kovassa maailmassa.