Tänään hämmennyin Prismassa niin paljon eräästä pariskunnasta että pakko kertoa teille
Etsin sopivan lyhyttä kassaa kun silmiini osui todella hyvännäköinen ja hyväkroppainen, ruskettunut mies lapsensa kanssa. Mies latoi hihnalle ostoksiaan ja minä tietysti menin hänen peräänsä jotta voisin katsella miestä mahdollisimman pitkään. :D Hänen ohitseen kulki kaunis nainen ja pieni lapsi, nainen katsoi miestä niin pitkään että kuvittelin hänen olevan tuon miehen vaimo joka oli menossa varmaankin autolle odottamaan.
Ladottuaan tavarat mies nosti katseensa ja näytti kuin olisi etsimässä jotakuta. Meinasin jo sanoa, että "vaimosi meni juuri ohi tästä tuonne päin" mutta onneksi en avannut suutani, sillä hetken päästä mies sanoi kassamyyjän vedettyä viimeisen ostoksen, että vaimonsa tuo vielä yhden tuotteen. Vaimo tuli. Hän oli ylipainoinen ja näytti miestä reilusti vanhemmalta, mutta se saattoi johtua siitä, että he olivat fyysisesti niin eri kunnossa.
En olisi koskaan uskonut että niin hyvässä fyysisessä kunnossa olevalla ja kasvoiltaan tavallista komeammalla miehellä oli huonokuntoinen ja ylipainoinen nainen, miehet kun usein korostavat puheissaan sitä, että naisen pitää olla hoikka ja hyväkuntoinen.
Taitaa olla niin että oikeasti hyvännäköiset miehet eivät vaadi naiselta upeaa ulkonäköä egoa nostattamaan, kun ovat tyytyväisiä omaan ulkonäköönsä ja voivat niin hyvin sekä fyysisesti että henkisesti :)
Mies vaikutti myös luonteeltaan todella ystävälliseltä ja sivistyneeltä, vaikka ulkonäöltään olisin kuvitellut hänet ylimieliseksi kusipääksi.
Pointtina tässä oli se, että ei kannata olla ennakkoluuloinen.
Kommentit (57)
Mitä sulla on pitkiä kassoja vastaan?
Jos se oli jalkapalloilija ja vaimo jääkiekkoilija.
Ne miehet ovat yleensä vaatimassa naisilta täydellistä ulkonäköä, jotka eivät tosielämässä pääse lähellekään naisia. Netissä sitten katkerana haukutaan kaikki nätitkin rumiksi, jotta saataisiin naisille yhtä paha olo itsellä on.
Hyvännäköisillä, tervejärkisillä miehillä on elämää netin ulkopuolellakin.
Et voi vetää johtopäätöksiä noin lyhyestä ajasta. Vaimo on voinut olla todella hyvännäköinen, mutta prioriteetit muuttuneet lasten takia. Tunnen myös henkilökohtaisesti ainakin yhden miehen, joka tarvitsee vaatimattoman näköisen ja tyhmän oloisen naisen, jotta saisi päteä suhteessa ja tuntea itsensä älykkääksi.
Ohoh. Mä kans kerran järkytyin kun erittäin hyvännäköinen nuori mies työpaikaltani kulki äärimmäisen ruman ja lihavan naisen kanssa
Keskisellä.
20 vuotta oli mennyt kun näin sen viimeksi.
Lapset mukana.
Mun mielestä tämä on nykypäivänä ihan normaalia naisten hypergamiasta johtuen, miehillä on aina itseään huonompitasoisempi nainen. Mies tyytyy siihen mitä sattuu saamaan.
Onneksi olen ihan tavallisen näköinen, en lihava ja pläsähtänyt. Olisi hurjaa, jos mies olisi kokea adonis, koska sellaisethan nyt näyttävät tömäköitä tyttöjä etsivän. Olen tavallinen keskipainoinen ja naamasta siedettävä, joten puoliso on samaa kaliberia. Kassalla et huomaisi meistä kumpaakaan.
Kauniilla naisilla on muuten heitä noin 25 v vanhemmat varakkaat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on pitkiä kassoja vastaan?
Hehehe meinasin juuri korjata tuon ×D
Ap
Joskus miehet ottavat ruman ja/tai lihavan naisen siksi, ettei tämä lähde niin helposti muiden miesten matkaan. Koska ei kelpaa monelle.
Joskus varsinkin uramiehet saattavat valita sellaisen naisen, joka on tehokas pyörittämään arkea jos miehellä itsellään ei ole aikaa siihen osallistua töiltään.
Se olis ollut minä ja mies, jos olis käyty Prismassa tänään. Kaikki miehet kun ei syty kuikeloista.
Mutta kyllä joskus ihmettelee ihan luonteen puolesta että miksi ihmeessä kukaan on jonkun karmean ihmisen kanssa mennyt naimisiin. Vielä jos se toinen on mukava ja saisi kenet tahansa, niin joskus kyllä valinnat ihmetyttävät.
Mutta yksi valintakriteeri tietynlaisilla uramiehillä on myös vaimon sukutausta. Jos siellä on rahaa ja vaikutusvaltaa ja mies pääsee sitä kautta "piireihin" ja sitä kautta eteenpäin urallaan niin kyllä sitä vähän rumemmankin vaimon ottaa.
Kaikki muu selvää, mutta miten toi mahdollisimman lyhyt kassa liittyi asiaan? Sillä voi olla tyyny takamuksensa alla, jolloin näyttää pidemmältä. Ei tosiaan pidä olla ennakkoluuloinen.
Sulla joka tapauksessa noi kauppareissut varmaan tuo paljon sisältöä elämään. On sitten illalla jotain pohdittavaa.
Minulla on urheilua harrastava komea mies, itseäni 7 vuotta nuorempi. Minä olen ylipainoinen urheilua harrastamaton ja varmaan monen mielestä liian ruma miehelleni. Minulla oli ylipainoa jo silloin kun tutustuimme ja ikänikin oli hänellä tiedossa.
Rakkaus ei ole katsonut ulkonäköön. Ollaan yhdessä niin kauan kuin se molemmista tuntuu hyvältä. Seksielämämme on aktiivista ja upeaa. Kaksi lasta on meillä.
Molemmilla hyväpalkkaiset työt, yhteinen talo, joten elämä on ihan mallillaan.
Voi ihan hyvin olla mahdollista, että kotona mies haukkuu ja lyttää läskiintynyttä vaimoaan. Sellaistakin sattuu. Että se siitä hyvästä, terveitsetuntoisesta miehestä.
Mälsää, mua alkoi käymään taas kateeksi.
Minkä ikäinen olet? Kunhan sinäkin olet lähempänä 60 kuin 30 ikävuotta, sinullekin selviää että elämässä ei mene aina niin kuin harlekiineissa, eli kaunis ja hoikka saa parhaat miehet.
Reaalimaailmassa monelle miehelle riittää se, että vaimo on hyvä siivoamaan.
Vaimo saattoi olla miestään paljon parempituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Mälsää, mua alkoi käymään taas kateeksi.
Sama täällä.
T. J
Hoh hoijaa.