Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en oo vaihtanu petivehkeitä moneen moneen kuukauteen

Vierailija
26.06.2016 |

Mä en oo mikään petivehkeitten vaihtaja joka vaihtaa petivehkeet kuukauden tai viikon välein.

Tänään ois korkee aika laittaa petivehkeet vaihtoon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näppynen iho?

Vierailija
2/8 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin ettet oo petiviehkeä ja aloin miettimään, että milläköhän se parantuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaisen perheen (perheenjäsenistä kukaan ei vaihda petivaatteita kuin n. Kuukauden välein) ja voin sanoa ettei heidän päänsä ole muutenkaan järjellä pilattuja.

Vierailija
4/8 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin 6 päivää sitten ja olen myös käynyt aina ennen nukkumaan menoa suihkussa.

Vierailija
5/8 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että petivehkeet...

6/8 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä motivaatio vaihtamaan lakanoita on ajatella, mitä kaikkea sinne ehtii kertyä kun makaa peiton alla noin 8 tuntia vuorokaudessa :D Kuukaudessa varmaan kertyy pari litraa hikeä, reilusti kuollutta ihoa, tyynyliinalla kuolaa ja rasvaa kasvoista, seksiä harrastaessa joka laatua limoja, ihotaudit muhii lakanoissa, lakanat alkaa haisemaan ja ärsyttämään ihoa. Yh hyh, pitäiskö itekkin vaihtaa lakanat :D

Vierailija
7/8 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettajien Kuningas, Sääksjärven kovin pyöräilijä kertoo petivehkeiden vaihdostaan

Vierailija
8/8 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Tänään onkin hyvä päivä viedä lakanat ulos kuivumaan! Kiitos muistutuksesta.