Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok?

Vierailija
26.06.2016 |

Elikkäs
Vauvan syntymämitat 3380g 51cm
2kk neuvolassa mitat oli 4980g 59.8cm
Vauva syö 2-3tunnin välein(nukkuu yhdet 4hpäikkärit päivässä jolloin ei herää syömään)
On tyyväinen syöttöjen jälkeen
Viime neuvolassa paino oli noussut 550g 4viikosaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin onko ok? 

Vierailija
2/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ensimmäinen vauva minulla niin entiedä mikä on hyvä painonnousu. Olen stressaantunnut siitä että riittääkö maito vai ei.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttais olevan oikein ok. Ja oishan se neuvolan terveydenhoitaja sanonut, jos ei ois.

Vierailija
4/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset sitä sikiävätkin? 

Kyllä ne siellä neuvolassa kertovat jos ei ole ok. 

Vierailija
5/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin sinuna välittömästi hätänumeroon. Vauvahan on kuolemassa nälkään. Näyttää tyytyäiseltä, koska on täysin voimaton. 

Vierailija
6/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ensimmäinen vauva minulla niin entiedä mikä on hyvä painonnousu. Olen stressaantunnut siitä että riittääkö maito vai ei.

-ap

No haloo, sitä vartenhan sä siellä neuvolassa käyt että siellä tarkastetaan ja voit kysyä kysymyksiä!

Vierailija
7/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani, jos kyse olisi omista lapsistani 2kk iässä. Esikoinen syntyi keskosena ja oli 2kk ikäisenä 49cm. Jos olisi tuolloin venähtänyt jo lähes 60-senttiseksi, olisin epäillyt jotain vakavaa kasvuhäiriötä. Samoin jos kyse olisi ollut toisesta lapsestani, joka syntyi yliaikaisena, 55-senttisenä ja lähes 5-kiloisena, olisin ollut huolissani painonlaskusta ja mitättömästä pituuskasvusta.

Vauvasi on yksilö. Kyllä ne neuvolassa kertoo, jos on jotain vialla. Älä vertaa muiden lasten mittoihin, jotka voivat olla aivan mitä tahansa ja kaikki silti erittäin ok.