*~* Vilttiketju *~*
Pino meille pitkään lasta yrittäneille, jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä peliin. Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.
Haavemaa
Ikää mulla 28, miehellä 33.
Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.
Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.
Groove
Ikä: 26 Miehen ikä: 33
Esikoisen yritys aloitettu 04/02
Diagnoosi: lievä endometrioosi. Kohdussa rakennevika. Laparoskopia tehty 04/06.
-ninnuli1-
Ollaan miehen kanssa molemmat 27v ja asustellaan kaakkoissuomessa. Yritys aloitettu 04/05 ja ensimmäistä toivotaan tulevaksi.
Pörrö79
Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79
Lapsia: Tytär 01/03
Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!
Ria73
Ikä: 33, Miehen ikä: 29
Lapsia ennestään:1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.
Tyytikki
Vuosirenkaita kertynyt itselle 31, miehelle 35. Pääkaupunkiseudulla asustetaan. Ensimmäistä toivottu 07/2005 lähtien.
Kääryle
Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.
Saga77
Ikä: 29, Miehen ikä: 32
Tutkimuksia tehty, diagnoosina selittämätön lapsettomuus.
Yritystä 7/05 alkaen.
Eppa79
Ikä: 27, Miehen ikä: 28. Lapsia entuudestaan: esikoinen 5v.
Yritystä 11/05 alkaen.
Salsa-42
Ikä: 31, Miehen ikä: 28. Lapsia entuudestaan: tyttö 08/04
Yritystä 10/06 alkaen.
Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!
Käärö, plussaa .07, LA .08, yritystä 4/06 alkaen
Viltsu, plussaa 29.11.07, LA 08.08.08, yritystä 11/04 alkaen
-Naksu-, plussaa, LA .08, yritystä
Koralli73, plussaa 17.3.08, LA 28.11.08, yritystä 08/06 alkaen;
Kommentit (21)
Meille syntyi 10.7.2008 klo 01.17 pieni ihana poiku, jolla painoa 2830 g ja pituutta 47cm sekä pipa 33cm. Synntys alkoi lapsivesien mentyä rv35+6 ja kesti ikimuistettavan tuskalliset 3h17min, josta pinnistys 3 min eli piskuinen mies tuli maailmaan kerta rykäisyllä :x alkuhankaluuksien jälkeen olemme tänään kotiutuneet ja totutelleet eloon täällä kotinurkissa. Outoa on kun iso ihana masu on poissa, mutta ihanaa että se ihana masun sisältö tuhisee milloin pinniksessä milloin sylissä. Aurinkoista kesän jatkoa vilttiketjuun!! t. viltsu kera pienen pojulin, joka on kohta viikon vanha :)
viltsulle pikkuisesta!!
Mulla alkoi ekat menkat kaavinnan jälkeen. Ihan hyvä, niin pääsen lomareissulla nauttimaan merivedestä! Kaikille muillekin vilttiketjulaisille hyvää kesää!
Pikkuinen otti sitten vähän varaslähdön, mutta hyvä, että kaikki meni hyvin ja pääsitte pikkuisen kanssa jo kotiinkin. Vitsit, alle kolmikiloinen on varmaan tosi pieni, muistan kun esikoiseni syntyessään oli nelikilonen ja hänkin oli mielestäni pieni. Kaikkea hyvää teille, mukavaa vauva-aikaa! Minulla tänään 21+0 eli viimeistään nyt kai on puoliväli saavutettu. Pikkumiestä meillekin ultran mukaan ennustettiin.
Muillekin vilttiketjulaisille aurinkoista kesää!
Koralli & Aarre 21+0
Viltsulle hurjan palon onnea pikkuisesta tuhisijasta!
Meillä elellään ihan kuin ennenkin, ei kuumeilla sen suuremmin. Mies tosin on alkanut puhua kavereilleen, että lapsi olisi ihan tervetullut, mutta ei vaan ota tullakseen. Toisaalta hyvä, että puhelee, mutta toisaalta loukkaavaa on se, ettei hän mulle suoraan ole aiemmin puhunut. Itse poistun aina paikalta, kun aletaan asiasta puhua muidn paikalla ollessa. Pakenen itkemään.
Muuten elo sujuu ihan leppoisasti, lähipiirin pienet kasvaa kovaa vauhtia ja nautin täysin siemauksin heidän seurastaan.
Viime yönä muuten näin taasen unta raskaudesta. Tällä kertaa raskaana oli joku muu kuin minä. Yleensä olen nähnyt itseni raskaana ja pikapuolin unen jälkeen on joku lähipiirissä kertonut odottavansa. Mitä lie sitten tämä uni enteilee. Olen siloin tällöin nähnyt ''enneunia'' tms.
Palaillaan taas jossain vaiheessa netin äärelle.
Esittelyyn voisi muuten muuttaa mun iän tilalle syntymävuoden -78 ja miehelle syntymävuoden -72. Ei tartte sitten tuon iän kanssa kikkailla.
Leppoisaa ja toiveikasta kesän jatkoa!
-Haavis-
Paljon onnea viltsulle pikkuisesta pojasta! Ihania hetkiä pikkuisen kanssa. Kyllä tää vauva-aika menee vaan turhan nopeesti. Meidän pikkuinen on jo 9 kk. Meillä vielä salaa haaveillaan vauvasta, mutta eipä näytä helppoa olevan sillä ilman ehkäisyä ollaan oltu tyttösen syntymästä lähtien. Mitenkään aktiivista yritystä ei ole päällä ja vielä oon pystynyt oleen ottamatta asiasta stressiä.
Mukavaa loppukesää kaikille vilttisläisille! Senniinalle lohtuhalaus km:n johdosta.
vilttikseen ja kiitos onnitteluista :) Korallille onnea loppuodotukseen! Päivät tuntuu kiitävän hurjaa vauhtia ja tää heinäkuu on mennyt tosi nopeesti. Edessä on jännä elokuu kun esikoinen aloittaa koulutiensä. Meillä on jo välillä juteltu neljännestä lapsesta - vielä ei sentään olla yritystä aloitettu. Kun tuo jälkivuoto on vielä aika runsasta niin ei viitsi alkaa sotkea... ja ehtiipä tuota taas yritellä :) ajattelin, että varmaan taas mennään tulee jos on tullakseen -tyylillä jos siis sitä nelosta aletaan kunnolla kuumeilla :)
Kiva oli lukea Salsan ja Haaviksenkin kuulumisia - niin toivoisin sitä pientä kääröä teillekin :)
Paljon auringon lämmittämiä halauksia vilttisläisille!
toivottelee: Viltsu
pahoittelen kun nimet meni sekaisin, Shannonhan se oli kirjoitellut kuulumisia - anteeksi Shannon ei ollut tarkoitus sotkea nimiä :) niin ja kyllä kiva olis Salsastakin kuulla :)
Pitkästä aikaa taas katselemassa teidän kuulumisia. Meillä perhe kyllä lisääntynyt, mutta karvaisella pienellä koiranpennulla. Haaveissa ollut tuo karvakäärökin jo pitkään ja nyt sitten vihdoin semmoinen hankittiin lenkkikaveriksi mulle ja jänismetsään iskälle kaveriksi.Päivät kuluu aika lailla vauhdikkaasti ja meidän "pikkuneitikin" täyttää kohta neljä vuotta ja itsellekin tulee kohta taas yksi vuosi lisää.Kovasti olisi tarkoitus uuden koiran kanssa päästä pian lenkkeilemään ja saada siten painoa pudotettua, sillä se on ainakin yksi juttu millä tavalla itse saisi ehkä jotenkin vaikutettua tuohon hedelmällisyyteen.Neidin jälkeen kun tuota elopainoa on vuosien kuluessa kertynyt niin että painan lähes 15kg enemmän kuin ollessani viimeisilläni raskaana. Jotenkin vaan tuo painonpudotus ei oikein ota onnistuakseen tai siis toisin sanoen en ole oikein saanut kunnon inspiraatiota koko touhuun, vaikka tiedänkin miten hyvää se tekisi kropalle ja ehkäpä myös vauvahaaveille.Tällä hetkellä makaan kuumeen kourissa sängyssä ja päivä on ollut ainakin meillä aivan mahtava säiden puolesta, mittari näytti 31 astetta aamupäivällä, mutta eipä ole kauheasti tullut siis ulkona oltua.
Hyviä loppukesän jatkoja ja kirjoitelkaahan kuulumisianne, sillä niitä on todella mukava lueskella.
huomata, että vilttikseenkin oli tullut juttuja!
Itse palasin juuri parin viikon lomalta Alanyasta. Reissu meni hurjasta helteestä huolimatta hienosti. Vauvarintamalle ei kuulu uutta. Tuulimunasta olen toipunut jo ihan täysin. Uudesta raskaudesta en uskalla vielä haaveilla. Pitäis lopettaa imetys, kun tartten ne clomit raskauden alkamiseen. Kotona aion olla vielä ainakin vuoden ja tietty olis hienoa, jos sais jäädä uudelle mammalomalle heti putkeen. Sen varaan en kuitenkaan voi laskea. Haaveita pitää kuitenkin elämässä olla, eikö niin!
todellakin täällä taas pyörin :) vaikkakin käyn vain tsekkaamassa vilttiketjun jutut jos huomaan, että on pompannut etusivulle.
Kiva kuulla siis Salsastakin - ja onnea uuden perheenjäsenen johdosta :)
Senniina - meillä myös siis haaveillaan vauvasta, vaikka on uunituore rakkauspakkaus sylissä. Tosin haaveillaan vain sillä meillä ei olla vielä palattu aviolliseen suhteeseen... jälkivuoto vaan jatkuu ja jotenki pelottaa taas vaikkei mulle tullut edes mitään kummempia ruhjeita synnytyksestä... Mutta silti on kiva haaveilla ja ajatella, että vielä yksi tulisi jonain päivänä - odotusaikana mies sanoi usein, että tämä on viimeinen kerta, mutta on nyt kääntänyt siis kelkkansa. Katsotaan koska kelkka taas kääntyy :)
Tässä kuva meidän pikkusöpöläisestä:
Elokuun jatkoa lämmintä vilttisläisille!
toivottelee: viltsu
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=15bd0da4-63b3-11dd-9a6b-…!
Siitä näyttää olevan aikaa kun kukaan Vilttisläisistä on viimeksi käynyt täällä. Elokuun jälkeen näyttää olleen hyvin hiljaista.Missäs kaikki oikein luuraa????Onko iskenyt syysmasennus kaikille???
No päätinpä minäkin käydä pitkästä aikaa kertoilemassa kuulumisia, vaikkei mitään kovin järisyttävää olekaan tapahtunut.Elämä rullaa edelleen samaan malliin eli toista lasta ei ole vielä kuulunut ja oikeastaan vauvakuumekin oli jo pitkän aikaa poissa, mutta on nyt taas nostanut päätänsä. Ostin juuri tuon pirun kalliin Clearbluen digitaalisen ovulaatiotesterin ja sillä olisi tarkoitus kokeilla ovulaatiota metsästää kunhan nyt siihen vaiheeseen vaan päästäisiin.Tällä hetkellä odottelen menkojen saapumista hetkellä millä hyvänsä.Sänkykamaripuolella ollut sen verran hiljaista viime aikoina ettei raskautumisen vaaraa kyllä ole ollut, joten menkoja odotellessa.Meillä tuli nyt syksyllä 2 vuotta täyteen, kun olemme raskautta turhaan yrittäneet. Lääkärillä ei olla asian tiimoilta oltu ja näin jatketaan ainakin toistaiseksi.
Olisi kiva kuulla mitä muille kuuluu, joten huhuilenpa nyt siis teitä Vilttisläiset, Huhuu, missä luuraatte????
T:Salsa-42
vanhan kunnon vilttiketjuhan se etusivulta löytyi:-)
Eipä meillekään mitään uutta ja mullistavaa kuulu. Imetyksen olen lopettanut joskus elokuun loppupuolella, mutta clomeja en ole vielä(kään) syönyt. Reseptin kävin kyllä hakemassa, kun kävin myöhäisessä jälkitarkastuksessa tm:n vuoksi. Oli yhdessä kierrossa kummallista ylimääräistä vuotoa ja sen vuoksi tsekkautin paikat. Kohtu on ikäisekseni priimakunnossa ja munasarjatkin pääsivät normaalin kirjoihin, toisessa tosin lievää pco:ta eli ei ihme ettei se ole vuosiin toimunutkaan (ei edes clomikiertojen aikana). Meillä raskautuminen ei ole seksistä, vaan mun kalustosta kiinni. Kun ei niin ei. Tällä hetkellä ei ole kauheeta kuumettakaan ja olen tosi tyytyväinen näihin kahteen terveeseen lapsukaiseen. Töihin olen palaamassa 1.9.09 ihan taloudellisista syistä. Jos jotakin "yllättävää" tapahtuu, niin kiitollisuudella sen vastaanotamme. Clomeja kummempiin hoitoihin ei kuitenkaan enää lähdetä.
Mukavaa olis kuulla muittenkin kuulumisia? Groove, Haavis ja muut huhuu?
Mä oon aina välillä käynyt palstalla katsomassa, löytyisikö vilttiketjua etusivulta, mut en oo kuitenkaan jaksanut alkaa etsimään...
Täällä sellaista että henkisesti voidaan oikein hyvin, tosin lääkityksestä vielä riippuvainen olen, vaikka sitä kyllä yritettiin vähentää pariin otteeseen, huonoin tuloksin... no sikäli hyvä että mun lääkkeet on sallittuja raskausaikanakin, eikä niistä juuri tule mitään sivuvaikutuksia ja paikallinen sairasvakuutus maksaa ne kokonaan joten mikäs niitä on popsiessa, heh.
Me ollaan nyt miehen kanssa päätetty, että jos en vuoden loppuun mennessä tule raskaaksi, aloitamme lapsettomuushoidot, ja mennään niissä niin pitkälle ku tarvii. 6 ja puoli vuotta toivomista on tarpeeksi ja haluamme edes tehdä itse kaikkemme, että onni meille suotaisiin. Jos sitä ei sitten hoidoilla suoda niin sit ei. Mutta niitä kohti siis olemme menossa (ellei ihme tapahdu) ja tällä kertaa emme peräänny! Fiilikset on silti ihan hyvät. Siinä missä aiemmin olin todella epätoivoinen sen suhteen ettei meillä ole lasta, nyt olen asian hyväksynyt ihan uudella tavalla, vaikka toki aina se tietty kaipuu säilyy syvällä sisimmässä. Ja tuntuu hyvältä se, että asetimme tuon aikarajan ja teimme tuon päätöksen, nyt on jotain mitä odottaa asian suhteen.
Kaikkea hyvää itse kullekin...
Groove
minäkin olen välillä kurkkinut vauvakuumepalstalle josko vilttis olis etusivuilla, mutten ole jaksanut hakemalla hakea kuin muutamalta ekalta sivulta - nyt taisi löytyä kakkossivulta :) Täällä elellään vauva-arkea, pikkuinen on iloinen ja nauravainen vauva - vaikka kyllä se itkeekin, nälkää, väsymystä ja välillä seurankipeänä. Olen koittanut nauttia tästä ajasta kun ei tiedä jääkö tämä viimeiseksi kerraksi.
Vauvakuumetta kyllä on ja miehen kanssa on ollut puhetta vielä siitä yhdestä, mutta vähän pelottaa kauanko se tärppääminen kestäisi kun on tuota ikääkin jo kertynyt (37vuotta...). Menkat eivät vielä ole alkaneet ja odottelenkin niitä alkavaksi vasta tuolla loppuvuodesta jos menee yhtään samalla kaavalla kuin aiemmilla kerroilla.
Vauva on kohta 4 kk ja olemme pärjäilleet vielä rintamaidolla eikä aiota pitää kiirettä kiinteiden aloittelun kanssa kun kasvaa tuolla tisumaidolla niin hyvin vielä.
Tuli mieleeni, että onko kukaan kokeillut sitä ovulaatiotesteriä, jossa määritellään oviksen aikaa syljestä? Tuossa lähiapteekissa näin sellaisen ja mietin pitäiskö hankkia jos sitä vauvaa tässä vielä aletaan yritellä ;)
Kiva oli lukea muiden vilttisläisten kuulumisia :) toivottelen kaikille aurinkoisia päiviä! -viltsu-
Pitkästä aikaa pikaisesti kuulumisia: Eli ei mitään uutta tapahdu. Perhe on kasvanut toisella karvaisella kaverilla. Eikä taida muilla kasvaakaan. Jotenkin on mennyt vauvakuume kokonaan ohi, makkarissa ei tapahdu mittään ja muutenkin menee miehen kanssa niin ja näin. Miehen mielstä taas kaikki on ihan hyvin. Kunhan on ulkoiset puitteet kunnossa ja rahaa tarpeeksi. Millä saa siihen paksuun kalloon mahtumaan, että raha ei tee mua yhtään sen onnellisemmaksi! Yli kuusi vuotta ollaan turhaan lasta toivottu. En ois koskaan voinut kuvitella, että elämäni suurin haave ja luonnollisin asia ei koskaan toteudukaan.
Mielen vetää matalaksi sekin, että löysin rinnastani kyhymyn. Se voi olla ihan vaan rasvapatti, mutta yhtä hyvn se voi olla syöpäkin. Muutama vuosi sitten kainalosta löytyi patti, joka on siellä edelleen ja vaivaakin aika ajoin. Nyt sitten loppuviikosta sain ajan lääkärille tän uudn patin selvittelyyn. No, jos se on syöpä, niin siinähän se syy, miksei meille lasta anneta.
Menipäs synkäksi ja pitäis iloisena mennä asiakkaiden luo kohta... Kuppi kahvia ja vähän syötävää, niin eiköhän se tästä. Hetkellinen notkahdus vaan taas tulla tupsahti.
Huolimatta takaiskuista ja mielen vaihteluista mukavaa alkavaa talvea kaikille!
Haavis
Enpä tiedä muistaako minua kukaan , mutta olin alkuperäisessä Vilttiketjussa mukana, kun se silloin aikanaan perustettiin (onko siitä jo 3 vuotta vai enemmänkin?) Silloin olin nimimerkillä Stiipiliina ja mukana olivat silloin ainakin Senniina, Viltsu, Haavemaa ja Käärökin ja muitakin, mutta en nyt muista enää nimimerkkejä.Heippa kaikille !
Muistanette varmaan, että löin suruissani hanskat tiskiin parin vuoden yrityksen jälkeen ja luovuin kaikista entisistä vauvatavaroista jne.
Elämä on varsin merkillistä, sillä viime elokuussa plussasin melkein 3,5 vuoden ehkäisyttömän ajan jälkeen kuitenkin. Ajattelin, että mitäpä sitä hormoneja syömään kun ei tärppi käy kuitenkaan. No, iloa ei kestänyt kauaakaan vaan viikoilla 5+6 tuli spntaani keskenmeno ja se oli sit siinä. Vaikka suru olikin vähän puserossa niin se antoi kuitenkin uutta toivoa, että jospa kuitenkin meilläkin ois sit mahdollisuus, kun kerran tärppäsi edes yhden kerran.
Nyt tilanne on se, että plussasin taas tuossa pari päivää sitten menkkojen jälkeen..todellakin! Eli mulla oli menkat myöhässä noin 4 päivää ja ne alkoikin sit (niin luulin) ja kestivät viitisen vuorokautta. Ihan vertakin tuli, mutta vuoto oli sen verran niukempaa kuin normaalisti, että ajattelin testata ihan varmuden vuoksi ja plussahan sieltä pärähti.
Nyt olen täällä pelko takapuolessa, että meneekö taas kesken, tänään nimittäin on taas tuo maaginen rv.5+6 menossa.Ja arvaatte, että joka nipsaisua pelkään...
Halusin vaan tulla tänne takas kertomaan, että toivoa kuitenkin tytöt on ja luomustikin näköjään voi plussata pitkänkin ajan jälkeen.
Ihanaa, että Viltsukin sit plussasit ja teillä jo vaavi siellä kotonakin on. Voi, jospa itsekin ois jo niin pitkällä. Terkkuja ja vilkutuksia myös Senniinalle ja muille ja iloisempaa ja oikein plussarikasta vuotta kaikille Vilttiksille.
Saatanpa käydä täällä vielä kertoilemassa kuulumisia, sillä en todellakaan uskalla vielä siirtyä mihinkään odotusketjuihin ton elokuisen km:n takia.
Toki muistan sinut liinus! Vilttiksen perustamisesta alkaa olla se 3 vuotta. Muistaakseni aloiteltiin alkuvuodesta 2006. Mulla oli silloin clomi+pregnyl-kuuri meneillään ja puoli vuottahan niitä tuloksetta vetelin. Tauon jälkeinen inssi sitten toi toivotun tuloksen ja se tulos on jo 1,5 vuotias:-O. Mihin tämä aika oikein katoaa...Sen jälkeen tuli yksi ylläri. Mun eka ja ainoa luomuplussa viime keväänä, joka todettiin sitten tuulimunaksi ja kaavittiin kesäkuussa. Pikkasen on vielä toiveissa kaveri tytölle, mutta ei siitä taida tulla mitään. Katotaan kuitenkin, jos inssiä kevään aikana kokeiltais. Yksityiselle pitäis mennä ja rahat ovat enemmän kuin tiukilla (oon hoitovapaalla syksyyn asti). Ikä myös painaa, kun on jo 40 taulussa.
Aivan mahtavaa kuitenkin, että vilttiketjuunkin tulee plussia aina silloin tällöin!! Toivottavasti liinuksellakin tällä kertaa menee kaikki hyvin loppuun asti!! Mites Viltsu, joko olet uudella kierroksella;-)?? Entä Shannon?
vilttikseen :x Lueskelin muistin virkistykseksi kuulumisia ja iso halaus Haavemaalle - toivottavasti olet saanut selvyyden pattiin ja toivottavasti se ei ollut mitään vakavaa. Salsalle myös terveiset - kyllä sen tärpin soisi teille jo pitkään toivoneille ja yrittäneille...
Liinus/Stiipiliina - minäkin muistan sinut, toivotaan, että tällä kertaa kaikki tosiaan menee hyvin ihan siihen onnelliseen loppuun asti! Ja kiitos vauvaonnitteluista!
Ja Senniina - juu meillä ollaan uudella kierroksella, tosin periaatteella otetaan vastaan jos annetaan, eli toivossa elellään, että vielä kerran tärppäisi. Ensimmäinen täti tuli kylään uudenvuoden aattona - mikä on muuten hassua sillä näin on käynyt joka kerta, ja nyt odotellaan sitten ovisoireita, joita tosin oli jo ennen ekoja menkkoja - siitä päättelinkin, että kierto on palaamassa. Meidän kauan kaivattu kolmonen on kohta puolivuotias iloinen ja pullea pikkumies ja isoveljensä ovat jo 7- ja 4-vuotiaat. Endo-oireita en vielä tässä ekassa kierrossa huomannut eli ei ollut mitään kipuja, vain runsasta vuotoa ja sitäkin pari päivää. Pikaista tärppiähän sitä salaa toivoo, mutta saapa nähdä - esikoinen meillä sai alkunsa helposti - ihan yrittämättä, kakkosta kuumeiltiin reilu pari vuotta ja kolmosta kolme vuotta - toivottavasti ei mene samalla kaavalla, että neljä vuotta nelosta...
Niin, mitäs Shannon puuhailee?
Kiitos dementoitumisen en nyt muista ketä muita oli kirjoitellut sitten oman viime kertaisen visiittini... mutta toivottelen siis kaikille vilttisläisille oikein hyvää alkanutta vuotta!
Sen verran kiirettä tää kotiäidin elämä, ettei paljon ehdi täällä pyöriä. Nyt osui vanha kunnon vilttis silmiin.
Minäkin muistan sinut liinus. Onpa tosi ihana kuulla että oot plussannut. Paljon onnea siis. Toivon sydämeni pohjasta että tämä plussa on sulla kestävää laatua.
Täällä toivotaan edelleen vielä kovasti uutta vauvaa. Helppoa ei ole tälläkään kertaa. Meidän neiti on jo 1.v.3 kk ja ilman ehkäisyä ollaan oltu neitosen syntymästä lähtien, mutta ei vielä plussan plussaa. Ja vauvakuume vaan kasvaa.
Mukavaa talven jatkoa kaikille vilttisläisille. Toivotaan ettei pino ihan kuihdu. Paljon plussasäteitä kaikille!!!
Shannon
Laitoin tällaisen yleispinon vailla aikamäärityksiä, jos joku innostuu kertomaan kuulumisiaan. Poistin plussanneista ne, joiden la oli viime vuoden puolella. Samoin synnyttäneet, kun edellinen vaavi taisi olla lokakuulta -07. Esittelyissä on muutenkin mukana sellaisia, josta ei ole kuulunut pitkiin aikoihin.
Itseäni en tuonne esittelyihin lisännyt, kun en oikein tiedä, kuumeilenko vai en. Varmaan jollakin tapaa lopunikäni;-) Vielä on toipumista tuulimunasta, eniten rassaa vähän ennen ultraa alkanut unettomussa.