Rehtori laittoi rwissuvihkoon viikko sitten viestin, johon olisi tarvinnut reagoida heti, jos halusi vaikuttaa
Aika älytöntä.
Siis aihe oli joku koulun ja alueen kehittämissuunnitelma, johon olisi voinut vaikuttaa ja esittää mielipiteitä. Oli lista yhteyshenkilöostä puhelinnumeroineen. Ja se asia sitten viestin mukaan päätetään viestiä seuraavana päivänä kokouksessa.
Kuka vanhempi lukee sähköistä reissuvihkoa kesällä päivittäin? Kuka pystyy reagoimaan noin nopeasti edes talvella.
Kommentit (7)
Mulla tulee wilmaviesteistä ilmoitus sähköpostiin, joten vastaisin, että suurin osa vanhemmista pystyy vastaamaan melkein heti, jos haluaa.
En lue yksityistä sähköpostianikaan kesällä kuin harvoin.
Sähköinen reissuvihko = wilma tai helmi
Minulla myös sähköposti päivystää, jotem kyllä, reagoisin nopeasti. Itse asiassa seurasin jopa ulkomailta meidän Wilmaa.
En ole ikinä koskaan kenenkään nimittävän Wilmaa sähköiseksi reissuvihoksi... Eihän se mikään reissuvihko ole.
Miten siinä ehtii ottaa mitään kantaa tai kyselemään päättäviltä, jos saa edellisenä päivänä tiedon. Ja vielä kesäaikaan.
Eihän niitä ihmisiä edes aina saa puhelimella kiinni. Yhteystietona oli vain puhelinnumerot.
Jaahas. Kun meidän kunnassa siirryttiin käyttämään Helmeä, sitä alettiin kutsua sähköiseksi reissuvihoksi ja kutsutaan edelleen.
Mikä on sähköinen reissuvihko?