Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehtori laittoi rwissuvihkoon viikko sitten viestin, johon olisi tarvinnut reagoida heti, jos halusi vaikuttaa

Vierailija
25.06.2016 |

Aika älytöntä.

Siis aihe oli joku koulun ja alueen kehittämissuunnitelma, johon olisi voinut vaikuttaa ja esittää mielipiteitä. Oli lista yhteyshenkilöostä puhelinnumeroineen. Ja se asia sitten viestin mukaan päätetään viestiä seuraavana päivänä kokouksessa.

Kuka vanhempi lukee sähköistä reissuvihkoa kesällä päivittäin? Kuka pystyy reagoimaan noin nopeasti edes talvella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sähköinen reissuvihko?

Vierailija
2/7 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee wilmaviesteistä ilmoitus sähköpostiin, joten vastaisin, että suurin osa vanhemmista pystyy vastaamaan melkein heti, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue yksityistä sähköpostianikaan kesällä kuin harvoin.

Sähköinen reissuvihko = wilma tai helmi

Vierailija
4/7 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sähköposti päivystää, jotem kyllä, reagoisin nopeasti. Itse asiassa seurasin jopa ulkomailta meidän Wilmaa.

Vierailija
5/7 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä koskaan kenenkään nimittävän Wilmaa sähköiseksi reissuvihoksi... Eihän se mikään reissuvihko ole.

Vierailija
6/7 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä ehtii ottaa mitään kantaa tai kyselemään päättäviltä, jos saa edellisenä päivänä tiedon. Ja vielä kesäaikaan.

Eihän niitä ihmisiä edes aina saa puhelimella kiinni. Yhteystietona oli vain puhelinnumerot.

Vierailija
7/7 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Kun meidän kunnassa siirryttiin käyttämään Helmeä, sitä alettiin kutsua sähköiseksi reissuvihoksi ja kutsutaan edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan