Kuka muu vihaa deittailua?
Alkuun se oli joskus jännittävää. Nykyään vaan aiheutuu harmaita hiuksia. Mitä tehdä ja sanoa ja milloin, ja vaikka etenisikin rauhallisesti harkiten, aina sitä vaan investoi emotionaalisesti liikaa jos homma meneekin mönkään ja miehestä ei sitten kuulukaan. Hyvät ekat treffit ei kerro vielä mitään, mies voi kehua kauniiksi ja ihanaksi ja vaikka mitä ihan vaan lämpimikseen tai saadakseen esimerkiksi seksiä. Paljon on liikkeellä ihmisiä joilla vanhaa painolastia, on tultu petetyksi jätetyksi tai juuri eronnut. Tuntuu että sitä upottaa kätensä aina hain kitaan tietämättä miten käy.
En jaksa enää! Deittailukulttuuri on niin epävarmaa ja kuluttavaa vaikkei edes yrittäisi. Eilen olin juhlissa ja jatkoilla tosi kivan miehen kanssa joka halaili, pussaili, kehui kauniiksi, ei halunnut millään päättää yöllistä kävelylenkkiämme. Mutta niinpä vaan yhteiseltä tuttavalta kuulin miten se potee tuoretta eroa ja oli juuri edellisenä iltana ollut baarissa pokailemassa kaikkea liikkuvaa. Että sellaista. Enpä odota yhteydenottoa enää. Tulee itsellekin hyödyke- ja kertakäyttötavara-olo.
Kommentit (8)
Kyllähän se miehelle on aivan täysin ajantuhlausta. Hirveä vaiva, että pääsee edes juttelemaan naisen kanssa ja kohta juttu alkaa hiipumaan, kun joku naiselle muista kymmenistä viestitttelevistä miehistä alkaa vaikuttaa kiinnostavammalta. Kyllä kai se yksi elämä yksinkin menee, kun tämä naisen löytäminen on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se miehelle on aivan täysin ajantuhlausta. Hirveä vaiva, että pääsee edes juttelemaan naisen kanssa ja kohta juttu alkaa hiipumaan, kun joku naiselle muista kymmenistä viestitttelevistä miehistä alkaa vaikuttaa kiinnostavammalta. Kyllä kai se yksi elämä yksinkin menee, kun tämä naisen löytäminen on niin vaikeaa.
Itse en ota naisiin enää yhteyttä ollenkaan, vaan laitoin profiilini kuntoon ja annan naisen ottaa yhteyttä. Muutaman kerran vuodessa nainen ottaa yhteyttä ja nämä jutut ovat olleet paljon lupaavampia, mitä jutut joissa olin itse aloitteellinen. Antaa naisten tehdä aloitteen niin saavat lähestyä sellaista miestä jota oikeasti haluavat.
m31
Paha sanoa kun en ole koskaan deittailut.
Joo. Nettideittipalstoilla pyörii enimmäkseen samat naamat tässä läänissä. Kauhea vaiva miehenä päästä treffeille. Sit kun kerrankin pääset niin treffit päättyy ei-jatkoon tulokseen. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Vihaan deittailua kun olen mies ja niin moni nainen odottaa minun siksi tekevän aloitteen vähän kaikkeen.....ja sitten pitää tarjota jotta ei näytä saiturilta.....ja nettideittisivustoilla minun pitää koko ajan pitää keskustelua yllä.........naisen rooli on lähinnä vastailla viesteihini........ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan deittailua kun olen mies ja niin moni nainen odottaa minun siksi tekevän aloitteen vähän kaikkeen.....ja sitten pitää tarjota jotta ei näytä saiturilta.....ja nettideittisivustoilla minun pitää koko ajan pitää keskustelua yllä.........naisen rooli on lähinnä vastailla viesteihini........ei jaksa.
Totta, monet naiset ovat sellaisia, että haluavat miehen olevan aloitteellisia joka asiassa. Löytäisipä jostain naisen joka haluaisi viedä juttua eteenpäin tasavertaisesti :/
Ahdistaa kun valtaosa sinkkumiehistä eivät ole päässeet yli existään. Erosta voi olla monta vuotta aikaa ja silti haikaillaan entisten perään ja/tai ollaan erittäin katkeria. Silti miesten pitää aktiivisesti etsiä itselleen jotain exän korviketta, vaikka aiheuttaa tapailemalleen naiselle vain pahan olon kun asian oikea laita tulee myöhemmin ilmi. Pitäisi itsekin opetella olemaan yhtä tunteeton ja kalsa, omaa etua tulisi aina ajaa.