Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomella ei ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa eu-päätöksiin
25.06.2016 |
pienenä maana. Jos esim Saksa ja Ranska haluaa jotain niin Suomen on turha vastustaa.
P.s Suomessa oli 1990-luvun alussa äänestys eu:sta ja silloin parikymppisenä äänestin ei
Kommentit (3)
Pienten maiden kohtalo... Uskon, että pidemmällä aikavälillä ei maailmassa ole kuin isoja blokkeja.
Pidetään huolta, että ollaan liitossa, johon halutaan kuulua tulevaisuudessakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko sillä väliä kuka ne päätökset tekee, jos ne päätökset ovat hyviä?