Kerro siitä, kun pääsit laihdutuksessa (väli) tavoitteeseen!
Kertokaa onnistumisen kokemuksia. Ei haittaa yhtään vaikka olisi pienikin välitavoite, onnistuminen on silti onnistuminen, vaikka se olisi yhden kilon lähtö tai se, että on kahden viikon aikana muistanut juoda runsaasti vettä. :)
Minun on pakko jakaa tämä: Yksi kevään/kesän tavoitteeni oli, että mahtuisin yhteen juhlamekkooni, johon en viime kesänä enää mahtunut (vetoketju ei mennyt kiinni, vaate römpötti päälläni eikä mahtunut laskeutumaan niin kuin olisi pitänyt yms.). En ollut koko kevään aikana uskaltanut kokeilla tuota mekkoa, vaikka tiesin, että kiloja on tippunut. Ajattelin vain, että kamala pettymys, jos se ei vieläkään mahdukaan. Tänä aamuna rohkaistuin, ja mekko sujahti päälleni ongelmitta! Vetoketju meni kiinni, eikä mekko näyttänyt makkaran kuorelta päälläni. Jes! Voin onnellisena pukea sen kesän juhliin päälleni!
Aloitin siis maaliskuun alussa, ja olen pelkästään annoskokoja pienentämällä, kasviksia lisäämällä ja välipaloja/herkkuja vähentämällä pudottanut 8 kiloa (80kg ->72kg). Ei hirveän nopea pudotustahti, enkä minä vieläkään mikään Helinä-keiju ole, mutta olen onnellinen tuloksiin, ja uskon näiden kilojen pysyvän paremmin poissa kuin jonkun extreme-dieetin jälkeen, ja tarkoitus on tietenkin jatkaa nyt kun oikea suunta on löytynyt. :)
Kommentit (11)
Pääsin 114kg --> 90kg , mutta jumitin tähän ja ei etene enää mihinkään. Tavoitteena mulla oli 80.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin 114kg --> 90kg , mutta jumitin tähän ja ei etene enää mihinkään. Tavoitteena mulla oli 80.
Kroppa pitää taukoa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Olen itse laihtunut vuoden aikana 5 kiloa (70->65), joten tahti on ollut todella hidasta. Tavoitteena on vielä pienentyä sen verran, että mahdun entisiin vaatteisiin. Kilot tulivat raskauden aikana.
Tsemppiä! Hidas pudotus on parempi kuin nopea. Väittävät, että kilot pysyvät varmemmin poissa, kun lähtevät hitaasti, kun eihän niitä aikanaan hirveän nopeasti saatukaan. :)
Ja etenkin sinun painollasi, kun et ole raskauden jälkeenkään mikään hirveän iso, niin hidasta se onkin. Mutta juhlitaan oikeaa suuntaa! -Ap
Jatka vain samaan malliin! Itsellänikin auttoi veden juonnin lisäys, koska olen niin huono ollut pitämään nesteytystä yllä :D n. Tammikuussa kyllästyin kun olin vanhempien luona visiitillä, ihmettelivät kasvanutta mahaani... Noh siitä aloitin 87.5 kg-->81. 5 kiloon ja vielä jatketaan. Iloisin yllätys oli kun laitoin farkut jalkaan ja laitoin vyön mikä ei talvella riittänyt, niin nyt sai neljä reikää pienemmälle (ilman väkisin vääntämistä tietysti) :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa pitää taukoa välillä.
Oon ollut jo aika pitkään tässä, lopetin jo yrittämisenkin. Ehkä nyt kun on aikaa kulunut vois yrittää uutta laihista ja koittaa päästä lähemmäs 80.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Anna kropalle hetki aikaa. Kunhan kilot eivät tule ropisten takaisin, ei tiettyyn painoon jumittaminen joksikin aikaa haittaa mitään. Suunta on silti oikea, jos menetetyt kilot pysyvät poissa. Kyllä se siitä vielä lähtee. Jumittamisen kanssa ei kannata luovuttaa, koska luovuttamisesta tulee helposti mentaliteetti "ihan sama sitten, kun en päässyt tavoitteeseen". Pidä tätä nykyistäsi välitavoitteena, älä takapakkina. :) -Ap
Vierailija kirjoitti:
Jatka vain samaan malliin! Itsellänikin auttoi veden juonnin lisäys, koska olen niin huono ollut pitämään nesteytystä yllä :D n. Tammikuussa kyllästyin kun olin vanhempien luona visiitillä, ihmettelivät kasvanutta mahaani... Noh siitä aloitin 87.5 kg-->81. 5 kiloon ja vielä jatketaan. Iloisin yllätys oli kun laitoin farkut jalkaan ja laitoin vyön mikä ei talvella riittänyt, niin nyt sai neljä reikää pienemmälle (ilman väkisin vääntämistä tietysti) :D
Jes! Onnea vyön kiristämisestä! Tästä suunta vain eteenpäin! :D -Ap
Juurikin näin! Kesäkuntoon 2017 :D
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin! Kesäkuntoon 2017 :D
Todellakin! Se, että nyt on keskikesä, ei millään tavalla tarkoita, että olisi myöhäistä! :D -Ap
Hienoa! Olen itse laihtunut vuoden aikana 5 kiloa (70->65), joten tahti on ollut todella hidasta. Tavoitteena on vielä pienentyä sen verran, että mahdun entisiin vaatteisiin. Kilot tulivat raskauden aikana.