Kaveri kävi koirakoulussa ja lyö nyt koiraansa
Tuttu otti saksanpaimenkoiran pennun, ja päätti viedä sen koirakouluun. Vähän sen jälkeen näin tätä tuttua ja pentua, kävimme kävelyllä. Tuttu katkaisi puusta risun, ja joka kerta jos koira ei kävellyt hänen vieressään/veti/innostui vastaantulijoista, hän löi pentua oksalla. Pentu vinku ja näytti tottelevan vain pelosta. Sanoin kaverille että noin ei koiraa kouluteta, eikä sitä saa lyödä, mutta vastaus oli että kyllä hän tietää paremmin mitä tekee, kun on käynyt koirakoulussakin. Lopulta tämä tyyppi loukkaantui minulle eikä ole ollut enää yhteydessä. Herää kysymys mitä siellä koirakoulussa opetetaan..
Kommentit (10)
Olisin lyönyt sillä risulla sitä kaveria
Tein ilmoituksen. Siitä se kaveri lopulta vetikin monta hernettä nenäänsä. Lopulta alkoi puolustelemaan, että tämä on ainoa keino millä koira tottelee kunnolla ja sanoi, että kyllä tällä kuri pitää olla. Ei käsittänyt yhtään että tekisi lyömällä jotain väärää. Tämä kaveri on aina muulloin vaikuttanut ihan fiksulta ihmiseltä.
Ap
Miksi muuten hevosia saa piiskata raipalla mutta koiria ei? Minun mielestäni siis kumpaakaan ei tarvitsisi piiskata, mutta ihmettelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin lyönyt sillä risulla sitä kaveria
Niin varmaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten hevosia saa piiskata raipalla mutta koiria ei? Minun mielestäni siis kumpaakaan ei tarvitsisi piiskata, mutta ihmettelen vaan.
Hevosta ei piiskata raipalla. Se on hyvin kevyt näpäytys mitä hevonen saa raipasta lavalle, niin kevyt ettei se satuttaisi ihmistäkään. Jos sen siis tekee oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevosta ei piiskata raipalla. Se on hyvin kevyt näpäytys mitä hevonen saa raipasta lavalle, niin kevyt ettei se satuttaisi ihmistäkään. Jos sen siis tekee oikein.
Öh.. Oletko nähnyt raveja? En menisi keveäksi näpäytykseksi väittämään. Testaapa itsellesi miltä se "kevyt näpäytys" ohuella raipalla tuntuu, ha..
Pet Detective oli hauska, kun se vetelee niitä hevosajelijoita raipalla perseelle .. ;)
Tähän malliin
Ratikkakuski, vanha viesti, tiedetään, mutta laitetaan nyt sitten kuitenkin 7 v. vanha
Tee eläinsuojeluilmoitus.