Voi teitä reppanoita kun kirjottelette täällä juhannuksena!! Tulin kahden vuoden tauon jälkeen katselemaan
Kommentit (14)
Itsekinhän kirjoittelet täällä juhannuksena?
Minusta on surullista, että itsetuntosi perustuu kuviteltuun paremmuuteen, vertailemalla ontuvasti itseäsi mielikuviisi täysin tuntemattomista ihmisistä :(
Mä en vietä Juhannusta. Oon töissä. Hoidan siellä ap:n kaltaisia ihmisiä, ku telovat itseään kaikenlaisilla festareille. Nähdään ensiavussa! Tai toivottavasti ei.
Tsemia sulle, ehkä joskus uskallat myös tehdä aloituksen?
"Tulin katselemaan" - niin varmaan :D
:D Ehkäpä jotkut palstailee esim ulkomailta? Täällä ei ainakaan juhannusta vietetä.
Aivan. Voi mua reppanaa kun olen kipeenä kotona.
Ei tarvitse sääliä. Kohta lähden kokkoa katselemaan ja ehkä vielä yhdille tinder-treffeille :) Hetken aikaa vielä jutustelen.
Ei ole käynyt kahteen vuoteen ja nyt tulet tänne JUHANNUKSENA?
No sulla vasta railakas juhannus on. :D
Kiitos myötätunnosta. Eipä mulla oikeaa elämää olekaan.
Iltahan on vasta aluillaan...? Ei kaikkia kiinnosta mökkeily tai anopin luona istuskelu.
"Tulin tauon jälkeen..." hahhah : DD
Ei mua hävetä, että käyn muun touhun ohella täälläkin heittämässä todellakin tärkeitä ja merkityksellisiä kommentteja. ;)
Terveisiä täältä Hangosta. Ei täällä tapahdu mitään, ellei itse järjestä. Onneksi on oma grilli tuossa terassilla ja Kabanossit odottaa. Nyt mennään vähän rantaan kävelylle katsomaan tapahtuuko mitään. Toista oli ennen tuolla Hopeahietikolla nuorena , oli mustanaan nuoria , minulla raukalla oli teltassa 1-vuotias lapsi mukana. Kauhea työ oli varjella lasta kaatuilevilta känniääliöiltä, loppuyö piti viettää Kleinbussi-folkkarissa turvassa. Nyt on tämäkin vauva jo itse perheenisä ja on purjeveneellä tuolla Hiittisissä. Onneksi on kerrankin tosi lämmin ilma. Hyvää Jussia kaikille pastalaisille vaikka olisikin kotinurkissa juhlimassa.
Mutta eikö ole hyvä että voit nyt kokea ylemmyydentunnetta kun tulit havaitsemaan tilanteen tänne? :)