Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffien loppupuolen keskustelu jatkosta

Vierailija
24.06.2016 |

Olen kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin ja voin nähdä ihmisiä uudestaankin, vaikka en olisi romanttisesti kiinnostunut. Todella harvoin edes ihastun. Kun treffien loppupuolella käydään sitten keskustelua jatkosta, niin löydän itseni sopimassa uusintaa (en itse ehdota, mutta tartun ideaan). Tiedän jo siinä vaiheessa, etten tule ihastumaan. Tulisiko mielestänne tässä kohtaa tehdä asia jo selväksi ("joo, voidaan nähdä kaverina") vai sopia vain toiset treffit ja antaa asian tulla esille sitten myöhemmin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päätynyt sopimaan varmuudelta treffit (jos mies on ehdottanut) ja jos olen muuttanut mieltäni niin perunut myöhemmin. Tämä käytäntö siksi, että kun olen sanonut rehellisesti miehelle treffien jälkeen, että uusia ei tule/nähdään jatkossa kaverina, niin jotkut miehet ovat loukkaantuneet ja sanoneet pahasti.

Vierailija
2/6 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on aika hankala kasvotusten mutta olen ihan sanonut joskus että ei tällä kertaa. Jos ei kykene niin vaihtoehtona on jättää asia auki "joo nähdään vaan joku kerta, kattellaan kalenterista ja viestitellään" tai sopia ja perua (hyvissä ajoin) ja sitten antaa myös ymmärtää että parempi ettei. Reiluinta toista kohtaan on tietysti ettei anna turhaa toivoa jolloin pettymys on kovempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päätynyt sopimaan varmuudelta treffit (jos mies on ehdottanut) ja jos olen muuttanut mieltäni niin perunut myöhemmin. Tämä käytäntö siksi, että kun olen sanonut rehellisesti miehelle treffien jälkeen, että uusia ei tule/nähdään jatkossa kaverina, niin jotkut miehet ovat loukkaantuneet ja sanoneet pahasti.

Kauheeta! Mitä sinulle on sanottu?

Vierailija
4/6 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta! Mitä sinulle on sanottu?

Ulkonäöstä/sinkkuuteni syistä. Pari miestä on ollut vain tuollaisia, mutta en halua kohdata niin epäkypsää käytöstä enää kasvokkain, että hoidan asian sitten viestillä myöhemmin.

Vierailija
5/6 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkerän katkerat miehet.

Vierailija
6/6 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä molemmat sulattelee treffien jälkeen tunteitaan. Kaikista ärsyttävin on miesten käyttämä "ollaan yhteydessä", joka on epämääräinen. Itse olen päättänyt etten suostu toisille treffeille jos mies käyttää sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä