Juhannus yksin. Kohtalotovereita?
Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?
Kommentit (383)
25 kirjoitti:
No jopas nyt testataan... ap vastasin sinulle, sain 2 viestiä, mutta omat vastaukseni eivät taida tulla sinulle, saan ilmoituksen, että vastaanottajaa ei löydy? Sama kun kirjoitan viestin erikseen antamaasi osoitteeseen.
samalla kello löi 23 ja en pystynyt vastaamaan ketjuun ilman rekisteröitymistä, joten tein senkin kertoakseni, että en tiedä saatko vastauksiani?
25
ja sama homma 5 eri kertaa, eri vaihtoehdoilla :-(
25
25 kirjoitti:
25 kirjoitti:
No jopas nyt testataan... ap vastasin sinulle, sain 2 viestiä, mutta omat vastaukseni eivät taida tulla sinulle, saan ilmoituksen, että vastaanottajaa ei löydy? Sama kun kirjoitan viestin erikseen antamaasi osoitteeseen.
samalla kello löi 23 ja en pystynyt vastaamaan ketjuun ilman rekisteröitymistä, joten tein senkin kertoakseni, että en tiedä saatko vastauksiani?
25
25
Mutta testiviesti omaan, toiseen osoitteeseen onnistuu. Ap, mailiosoitteessasi saattaa olla jotain häikkää?
25
25 kirjoitti:
25 kirjoitti:
25 kirjoitti:
25
25
Mutta testiviesti omaan, toiseen osoitteeseen onnistuu. Ap, mailiosoitteessasi saattaa olla jotain häikkää?
25
ap tässä. Loin myös tunnuksen tänne kun ei näköjään alkanut toimia tuo s-postiosoite. Syytä toimimattomuuteen en hoksaa
ap
Yritin luoda myös uuden osoitteen saunalahden palveluun mutta johtuiskohan väsymyksestä, en siinäkään onnistunut ;)
ap
juhannus kirjoitti:
Yritin luoda myös uuden osoitteen saunalahden palveluun mutta johtuiskohan väsymyksestä, en siinäkään onnistunut ;)
ap
toinenkin osoite antoi samaa herjaa, minä yritin ratkaista ongelman tekemällä uuden osoitteen samaan ympäristöön, josta sinun viestisi tulivat :-)
Lähetys ainakin toimi, tarkista postisi :-)
(ei meitä ainakaan yrityksen puutteesta voi tuomita!)
25
Joo ei :)
Nyt viestisi tuli perille. Jatketaan siellä
Minä olen myös yksin vaikka minulla on mies täällä kotona. Olen silti yksin. Onneksi minulla on töitä koko juhannusviikonlopuksi. Pääsee edes töihin muiden ihmisten pariin.
AP ja 25!! Tulkaa päivittämään tilannetta! Täällä jännitetään teidän puolesta :) (ai miten niin olen epätoivoinen?)
Tää potentiaalinen av-love story kiinnostaa muakin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas linjoilla!
Onkos m30 paikalla? Samalla linjalla jatketaan, kanasalaattia ja modern familya. :)
N25Yes dear, here I am.
Mä en o tota Modern Familya seurannut, onko se missä on Al Bundy -näyttelijä ja joku homopari?
- m30
Justiinsa se! Innostuin Netflixistä katsomaan ja nyt sitä on sitten vaan tuijoitettava. :)
Mitäs tänään ohjelmassa? ;)
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas linjoilla!
Onkos m30 paikalla? Samalla linjalla jatketaan, kanasalaattia ja modern familya. :)
N25Yes dear, here I am.
Mä en o tota Modern Familya seurannut, onko se missä on Al Bundy -näyttelijä ja joku homopari?
- m30
Justiinsa se! Innostuin Netflixistä katsomaan ja nyt sitä on sitten vaan tuijoitettava. :)
Mitäs tänään ohjelmassa? ;)N25
Verta, hikeä ja kyyneleitä ;)
Tai ainakin hikeä, koska lähden kohta lenkille ja ulkona 25 C.
- m30
Jokohan ap ja 25 ovat päässeet ylös sängystä ;)
- m30
Saiskohan täältä miehen ittelleenkin🤔
Vierailija kirjoitti:
Jokohan ap ja 25 ovat päässeet ylös sängystä ;)
- m30
Ehei, ei ennen av-häitä!
Tähänkö tämä hyväntuulen ketju nyt tyssäsi kun ap ja 25 kimppaantuivat?
Itse olen yksinäinen myös muulloinkin kun juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti ottaen mä en oo yksin, kissa hyörii jossain pihalla ja sisälläkin pörrää kärpänen. Kävin tovi sitten kaverilla vähän grillaamassa mutta loppuilta kissan ja kärpäsen kanssa. Josko saunan lämmittäisi ja juopottelisi sitten yhden siiderin. Huomenna vähän autoremppaa.
M
Ihana.. kissan ja kärpäsen kanssa! :D
Sanoisin että säälittävää....yksinkeskustelua.
Ei taida ketään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähänkö tämä hyväntuulen ketju nyt tyssäsi kun ap ja 25 kimppaantuivat?
Itse olen yksinäinen myös muulloinkin kun juhannuksena.
Muutetaan otsikoksi "kesä yksin" ja jatketaan hyväntuulen ketjua.
Tätä on ollut kiva seurata, kun ei ole ollut ilkeämielisiä viestejä ketjussa.
AP:llä taisi olla lapsia ja ovat varmaan tulleet takaisin isältään ja sitten oli niitä, jotka hautautuivat sisälle juhannuksen vuoksi. Mitä kaikkea syitä muilla sitten olikaan. Kiva kuitenkin tätä ketjua oli lukea. Kyllähän tänne voi kirjoitella, jos haluaa.
- m30
25