Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus yksin. Kohtalotovereita?

Vierailija
24.06.2016 |

Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?

Kommentit (383)

Vierailija
301/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt testataan... ap vastasin sinulle, sain 2 viestiä, mutta omat vastaukseni eivät taida tulla sinulle, saan ilmoituksen, että vastaanottajaa ei löydy? Sama kun kirjoitan viestin erikseen antamaasi osoitteeseen.

samalla kello löi 23 ja en pystynyt vastaamaan ketjuun ilman rekisteröitymistä, joten tein senkin kertoakseni, että en tiedä saatko vastauksiani?

25

Vierailija
302/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 kirjoitti:

No jopas nyt testataan... ap vastasin sinulle, sain 2 viestiä, mutta omat vastaukseni eivät taida tulla sinulle, saan ilmoituksen, että vastaanottajaa ei löydy? Sama kun kirjoitan viestin erikseen antamaasi osoitteeseen.

samalla kello löi 23 ja en pystynyt vastaamaan ketjuun ilman rekisteröitymistä, joten tein senkin kertoakseni, että en tiedä saatko vastauksiani?

25

ja sama homma 5 eri kertaa, eri vaihtoehdoilla :-(

25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 kirjoitti:

25 kirjoitti:

25

25

Mutta testiviesti omaan, toiseen osoitteeseen onnistuu. Ap, mailiosoitteessasi saattaa olla jotain häikkää?

25

304/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 kirjoitti:

25 kirjoitti:

25 kirjoitti:

25

25

Mutta testiviesti omaan, toiseen osoitteeseen onnistuu. Ap, mailiosoitteessasi saattaa olla jotain häikkää?

25

ap tässä. Loin myös tunnuksen tänne kun ei näköjään alkanut toimia tuo s-postiosoite. Syytä toimimattomuuteen en hoksaa 

ap

305/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin luoda myös uuden osoitteen saunalahden palveluun mutta johtuiskohan väsymyksestä, en siinäkään onnistunut ;)

ap

Vierailija
306/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannus kirjoitti:

Yritin luoda myös uuden osoitteen saunalahden palveluun mutta johtuiskohan väsymyksestä, en siinäkään onnistunut ;)

ap

toinenkin osoite antoi samaa herjaa, minä yritin ratkaista ongelman tekemällä uuden osoitteen samaan ympäristöön, josta sinun viestisi tulivat :-)

Lähetys ainakin toimi, tarkista postisi :-)

(ei meitä ainakaan yrityksen puutteesta voi tuomita!)

25

307/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei :)

Nyt viestisi tuli perille. Jatketaan siellä

Vierailija
308/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös yksin vaikka minulla on mies täällä kotona. Olen silti yksin. Onneksi minulla on töitä koko juhannusviikonlopuksi. Pääsee edes töihin muiden ihmisten pariin.

Vierailija
309/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ja 25!! Tulkaa päivittämään tilannetta! Täällä jännitetään teidän puolesta :) (ai miten niin olen epätoivoinen?)

Vierailija
310/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää potentiaalinen av-love story kiinnostaa muakin :D

Vierailija
311/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas linjoilla!

Onkos m30 paikalla? Samalla linjalla jatketaan, kanasalaattia ja modern familya. :)

N25

Yes dear, here I am.

Mä en o tota Modern Familya seurannut, onko se missä on Al Bundy -näyttelijä ja joku homopari?

- m30

Justiinsa se! Innostuin Netflixistä katsomaan ja nyt sitä on sitten vaan tuijoitettava. :)

Mitäs tänään ohjelmassa? ;)

N25

Vierailija
312/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas linjoilla!

Onkos m30 paikalla? Samalla linjalla jatketaan, kanasalaattia ja modern familya. :)

N25

Yes dear, here I am.

Mä en o tota Modern Familya seurannut, onko se missä on Al Bundy -näyttelijä ja joku homopari?

- m30

Justiinsa se! Innostuin Netflixistä katsomaan ja nyt sitä on sitten vaan tuijoitettava. :)

Mitäs tänään ohjelmassa? ;)

N25

Verta, hikeä ja kyyneleitä ;)

Tai ainakin hikeä, koska lähden kohta lenkille ja ulkona 25 C.

- m30

Vierailija
313/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan ap ja 25 ovat päässeet ylös sängystä ;)

- m30

Vierailija
314/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan täältä miehen ittelleenkin🤔

Vierailija
315/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan ap ja 25 ovat päässeet ylös sängystä ;)

- m30

Ehei, ei ennen av-häitä!

Vierailija
316/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkö tämä hyväntuulen ketju nyt tyssäsi kun ap ja 25 kimppaantuivat?

Itse olen yksinäinen myös muulloinkin kun juhannuksena.

Vierailija
317/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti ottaen mä en oo yksin, kissa hyörii jossain pihalla ja sisälläkin pörrää kärpänen. Kävin tovi sitten kaverilla vähän grillaamassa mutta loppuilta kissan ja kärpäsen kanssa. Josko saunan lämmittäisi ja juopottelisi sitten yhden siiderin. Huomenna vähän autoremppaa.

M

Ihana.. kissan ja kärpäsen kanssa! :D

Vierailija
318/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että säälittävää....yksinkeskustelua.

Ei taida ketään kiinnostaa.

Vierailija
319/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkö tämä hyväntuulen ketju nyt tyssäsi kun ap ja 25 kimppaantuivat?

Itse olen yksinäinen myös muulloinkin kun juhannuksena.

Muutetaan otsikoksi "kesä yksin" ja jatketaan hyväntuulen ketjua.

Tätä on ollut kiva seurata, kun ei ole ollut ilkeämielisiä viestejä ketjussa.

Vierailija
320/383 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä taisi olla lapsia ja ovat varmaan tulleet takaisin isältään ja sitten oli niitä, jotka hautautuivat sisälle juhannuksen vuoksi. Mitä kaikkea syitä muilla sitten olikaan. Kiva kuitenkin tätä ketjua oli lukea. Kyllähän tänne voi kirjoitella, jos haluaa.

- m30