Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisinkö mökille perheen vieraaksi, jonka isän kanssa olen pettänyt?

Vierailija
23.06.2016 |

Viime talvena petin miestäni kaveriperheen miehen kanssa. Kerran, kännissä. Ei ollut tarkoitus jne, enkä ole todellakaan aikeissa tehdä sitä toiste. Ongelma on, että olimme ennen tuota tapahtumaa varsin läheisissä väleissä tämän perheen kanssa ja kyläilimme toistemme luona harva se viikko. Olen tekosyiden varjolla jättäytynyt tapaamisista koko kevään ajan pois, koska en ole kehdannut nähdä sitä miestä, en sen puoleen vaimoansakaan. En usko, että mies on kertonut vaimolleen. Nyt saimme kutsun heidän luokseen juhannukseksi mökille. Huomisaamuna pitäisi lähteä. En tiedä mitä tehdä. En haluaisi mennä, mutta en kerta kaikkiaan enää voi keksiä enempiä tekosyitä. Nytkin on jo ollut turhan monta mahatautia perheessä, työmatkaa ja vaikka mitä viime hetken peruutuksia. Mitä teen? Moralisointiviestit voi jättää pois, kaipaisin vain neuvoja nykyiseen tilanteeseen ja parhaaseen selviytymistaktiikkaan. En toisaalta voi vältellä heitä ikuisesti.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni petti ystäväni kanssa, joka oli vielä lapsemme kummi. Sain rysän päältä kiinni ja siihen katkesi ystävyys. Jos oltais oltu jossain mökillä, kun olisin saanut tietää ja känni päällä, niin olisi varmaan kirves heilunut tai nyrkit puhuneet ainakin.

Sattumalta minäkin olen heidän lapsensa kummi. Mikä tekee jutun vielä vähän mutkikkaammaksi ja on osasyy siihen, etten haluaisi kokonaan katkaista välejä. Viihdyn kummilapseni seurassa.

Pettämisestä kertominen ei kyllä tule kysymykseen, sitten on välit poikki takuuvarmasti. Haluaisin vaan jotenkin, että koko juttu unohtuisi ja voisin olla kuin ei mitään olisi tapahtunut. Harmittaa. ap

Vierailija
22/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että kyseinen mies on suostunut juhannuskutsuun?!

Ei se olekaan, petetty vaimo huijaa ap:n mökille ja tekee bodomit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä kerro . Jos menette sinne, niin älä juo alkoholia.

Vierailija
24/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi tämän miehen vuoro kehitellä joku yllättävä este. Et ap mainitse omastamiehestäsi mitään, oletanko oikein, että sellaista ei ole?

Vierailija
25/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oma miehesi tulossa mukaan?

Vierailija
26/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet sinne ja olet ihan normaali ihan kuin mitään ei oisi koskaan tapahtunut. Jos isäntäperheen mies pyrkii selvittelemään asiaa, teet selväksi ettei tuo perhejuhannus ole siihen oikea aika eikä paikka

Vierailija
27/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi tämän miehen vuoro kehitellä joku yllättävä este. Et ap mainitse omastamiehestäsi mitään, oletanko oikein, että sellaista ei ole?

On minulla mies. Olen ihmetellytkin, miksei tämä kaveriperheen mies tosiaan ole keksinyt tekosyitä. Ilmeisesti häntä ei haittaisi nähdä, tai mistä tiedän vaikka hän olisi sitten viime hetkellä paennut paikalta kun ilmaantuisin pihamaalle. En ole ottanut mitään yhteyttä tuohon mieheen pettämisen jälkeen. Koska vaimolta on koko kevään tullut kutsuja sinne, siksi oletan, ettei vaimo tiedä. ap

Vierailija
28/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oma miehesi tulossa mukaan?

On. Lapset myös. ap

Vierailija
29/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni petti ystäväni kanssa, joka oli vielä lapsemme kummi. Sain rysän päältä kiinni ja siihen katkesi ystävyys. Jos oltais oltu jossain mökillä, kun olisin saanut tietää ja känni päällä, niin olisi varmaan kirves heilunut tai nyrkit puhuneet ainakin.

Sattumalta minäkin olen heidän lapsensa kummi. Mikä tekee jutun vielä vähän mutkikkaammaksi ja on osasyy siihen, etten haluaisi kokonaan katkaista välejä. Viihdyn kummilapseni seurassa.

Pettämisestä kertominen ei kyllä tule kysymykseen, sitten on välit poikki takuuvarmasti. Haluaisin vaan jotenkin, että koko juttu unohtuisi ja voisin olla kuin ei mitään olisi tapahtunut. Harmittaa. ap

Jätä se kummilapsi rauhaan! Parempi olla ilman kummitätiä, kuin horon kummitädin kanssa. Lapsikin oppii vielä löyhän moraalisi.

Vierailija
30/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen tilanteissa tollasta päsee edes tapahtumaan? Koska te kahden olette olleet miehen kanssa? Mökillä kun muut nukkuu?

Vierailija
31/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit - voi olla kyllä huono neuvo, kun ei tilannetta tarkalleen tiedä.                                                                                   Kuitenkaan en menisi itse avautumaan tullaisessa tilanteessa tapahtuneesta. Varmasti se asia kannattaa selvittää muualla ja varmati ensin sen toisen miehen kanssa.                                                                             

Vierailija
32/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette sinne ja olette normaalisti. Jos sopiva tilaisuus tulee, voinet isäntäperheen isän kanssa nopeasti todeta että näin kävi ja se voidaan varmasti yhdessä tuumin unohtaa. Ja sitten unohdatte. Sanot että haluat että koko juttu unohtuisi ja voisit olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. No, sinänsä myöhäistä koska se tapahtui mutta perhettä välttelemällä sinä nimenomaan et koskaan pysty sitä unohtamaan ja todennäköisesti se vain saa mielessäsi koko ajan suuremmat mittasuhteet.

Vierailija
33/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pokka pitää aina noissa tilanteissa.Tietysti. Tuskin tuo nyt kovin harvinaistakaan on. Itselläni oli suhde miehen kanssa, joka sanoi eronneensa vaimostaan. Eipä ollutkaan. Kun näen heidät yhdessä, hymyilyttää väkisin ajatellessani, että miehestä on käynyt jotain minussa.

Vierailija
34/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites se ois voinu kieltäytyä, kun ap:llakin jo on alkaneet tekosyyt loppumaan kesken? Jos mies sanoisi: "Sitä naista ei kutsuta!" niin mitäköhän oma kumppani ois siitä mahtanut päätellä?

Vierailija
35/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet sinne ja kerrot miehen vaimolle et mitä tuli tehtyä ja kerrot ettei tuu toistumaan.

Otatte asian puheeksi tuon miehen kanssa ja sanotte tuon miehen vaimolle, että ei tosiaankaan ollut tarkoitus ja se ei tule toistumaan. Luulisi, että kyllä tuo vaimo ymmärtää järkipuhetta ja voitte kaikki yhdessä viettää rattoisan juhannuksen. Sekasauna voisi rentouttaa tunnelmaa mukavasti :)

Vierailija
36/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei synti uusimalla pahene.

Ottakaa revanssi.

Kuitenkin haluat.

Olen aina ihmetellyt miten "vahinkohässiminen tapahtuu " kun aina löysämoraaliset, kevytkenkäiset hepsankeikat sitä puolustelee ja pöhnän piikkiin kaikki.

Tulee väkisinkin mieleen että viisaus ei asu teissä.

Kokenut kaikki tietää ja vaivainen kaiken kokee.

Hyvää juhannusta.

Pyydä että oma mies näyttää valoa 🔦tai pitää jalkaa threesome 😃

Vierailija
37/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi täysin kohtuullista että antaisit miehellesi luvan paneskella tätä toista naista. Sittenhän puntit olisivat tasan kaikkien kesken.

Vierailija
38/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle yksi hyvä neuvo: kieltäminen, kieltäminen ja kieltäminen. Olet ihan normaalisti niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Itse asiassa sulje koko asia mielestäsi. Älä missään nimessä ota sitä puheeksi miehen kanssa. Jos mies jotain vihjailee, olet kuin et ymmärtäisi. Vaikka mies vain yrittäisi sopia että "unohdetaan että tapahtui". Joku voi mökki olosuhteissa kuulla juttelunne (rannalla ääni kantautuu tosi kauas, jos alkoa jompikumpi ottanut niin takuulla ei hillitse äänen voimakkuuttaan jne) tai viimeistään elekielenne paljastaa että teillä on yhteinen "salaisuus". Eli sulje koko asia pois mielestä. Paska homman tulit tehneeksi, mutta nyt ei auta muu kun kärsiä seuraukset. Jos et pysty tuohon asian "unohtamiseen" edellä kuvaillulla tavalla, niin on satavarma että käry käy jossain vaiheessa.

Vierailija
39/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista tämä mielenkiintoinen ongelma.

Vierailija
40/40 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat täältä pelkästään hyväksyntää kiimaasi, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi