Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakee mammat! (Voiko tämän puseron enää pelastaa)?

Vierailija
23.06.2016 |

En jaksa laittaa kuva kun en tiedä miten, niin selitän.

Kävin kampaajalla, otin vaaleat raidat, näköjään hiuksissani oli rautaa (pesuvedestä siis tullutta) niin ne foliokääryleet rupesi tihkumaan nestettä (?!).

Sitä nestettä tippui siis olkapäilleni yms. mutta minulla oli se kaapu päällä. Vasta kotiin tullessani huomasin että sitä nestettä oli mennyt kaavun läpi ja sitä nestettä oli imeytynyt neuleeseen. Eli muuten musta neule, mutta semmosia ruosteenvärisiä punaruskeita alueita siis olkapäillä ja siitä edestä mihin sitä nyt sitten tippui.

Tahrat huomasin vasta kun olivat kuivuneet, ja yritin sitten tahranpoistolla ja pesulla (40 asteessa) pestä, mutta ei auttanut ollenkaan. Eli se musta väri on nyt sitten näemmä syöpynyt pois ehkä siitä vaatteesta, eli mietin:

voiko sitä tyyliin mustalla kynsilakalla korjata? Siis onko jotain mustaa ainetta mitä voisin töpöttää ruskeille alueille jotta voisin vielä käyttää neuletta. Se oli suht kallis, ostin vuosi sitten lontoosta enkä ole kauheasti vielä ehtinyt käyttää, eli harmittaa ihan pirusti.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisikohan musta permanent-tussi?

Itse olen käyttänyt tällaista ja toimii. Vaalenee vähitellen pesussa, joten joutuu myöhemmin ehkä uusimaan, mutta ei ole tarvinnut ostaa mitään erikoista ja tulos ollut ihan ok. Ihmettelen alaspeukutuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla