Mies pettynyt minuun vaimona!
Kun alettiin seurustella olin sotkuinen tyttönen. Sanoin aina ettei minusta ikinä tule mitään siistiä 50-luvun vaimoa.
Mentiin kuitenkin naimisiin, saatiin lapsi, otettiin koira ja ostettiin talo.
Nyt ukkeli odottaa, että tekisin kaiken!!!!! Käyn itsekin töissä. En saisi käydä juhlimassa, pitäisi tehdä hänelle ruokaa, pitäisi siivota ja sisustaa ja laittaa kukkia pihalle.. En saisi valittaa mistään, enkä kiroilla koskaan, enkä pitää meteliä (eli kuunnella musiikkia ja jumpata!) enkä nähdä ystäviäni!! Ainakaan niin, että lapsi on hänellä.
Mikä vittu vauvaa vähän yli 30-vuotiasta miestä??! Tienataan saman verran, maksetaan kaikki puoliksi niin mitä helvettiä 😳
Kommentit (34)
Jätä se paskaläjä. Tulee vielä lyömään.
COCK'N'BALLS! Siitä sait, ei muuta kuin sniffaat sen äijän kassei, ja pistä radiosta soimaan MOTHERFUCKIN' BLUESin. Tilanne rauhoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehellä ei saisi olla toiveita?? Et taida olla aikuinen vaan lapsimorsian. Kyllä pitää jotain tehdä että saa miehen sykkimään.
Mikä sen suloisempaa kuin pieni nöyrä vaimo koristeena ja palvelijana? Me miehet palvotaan teitä ja teidän näkemys ideaalimiehestä on alfa. Menestyvä, auktoriteetti, hyvä sängyssä. Anna miehesi toteuttaa itseään. Mikset voi edes vähän nöyrtyä? Ei tarvi kaikkea tehdä. Edes se ruoka. Ja mitä sinä baarissa teet? Äiti ja vaimo olet. Olet jo jonkun. Eroa jos et ole valmis antamaan mitään.
M38
Herää, pahvi.
Teit sitten lapsen miehen kanssa, joka haluaa 50-luvun vaimon. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Ja miehellä ei saisi olla toiveita?? Et taida olla aikuinen vaan lapsimorsian. Kyllä pitää jotain tehdä että saa miehen sykkimään.
Mikä sen suloisempaa kuin pieni nöyrä vaimo koristeena ja palvelijana? Me miehet palvotaan teitä ja teidän näkemys ideaalimiehestä on alfa. Menestyvä, auktoriteetti, hyvä sängyssä. Anna miehesi toteuttaa itseään. Mikset voi edes vähän nöyrtyä? Ei tarvi kaikkea tehdä. Edes se ruoka. Ja mitä sinä baarissa teet? Äiti ja vaimo olet. Olet jo jonkun. Eroa jos et ole valmis antamaan mitään.
M38
Missä kerrottiin miehen menestyksestä?
Jaa. No voihan sitä haluta. Ei sinun tarvitse siitä hermostua, kohautat vain olkia ja teet kuten itse haluat. Kerro, että sinä et ole sellainen, eikä sinusta edelleenkään sellaista tule.
Minäkään en ymmärrä mitä varatut naiset tekee baarissa. Juovat itsensä humalaan ja pettävät vieraan miehen kanssa? Tanssia voi kotonakin jos oikein menojalkaa vipattaa. Eikö ole paljon mukavampaa suunnata se tarmo yhteisen kodin siistinä pitämiseen ja kohentamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No voihan sitä haluta. Ei sinun tarvitse siitä hermostua, kohautat vain olkia ja teet kuten itse haluat. Kerro, että sinä et ole sellainen, eikä sinusta edelleenkään sellaista tule.
Oi miten ihana ja mukava liitto, rakkaus ja kumppanuus.
No baarissa nähdään ystäviä ja tanssitaan ja irtaudutaan arjesta. En varmaan saisi edes tanssia kotona kun se aiheuttaa meteliä..
Olen sanonut, että en ole kiinnostunut kukista tai mistään vastaavasta, en halua lasta ottaa aina aikuisten tapaamisiin, enkä todellakaan jätä näkemättä ystäviäni (noin kerran viikossa!) vain siksi, että mies on keksinyt heistä valittaa. Vaikka sanon, mies vetoaa aina toimimaan toivomallaan tavalla. Ja kuinka hän innostuukaan kettuilemaan jos nukun töiden jälkeen 😣
En alkaisi kotivaimoksi vaikka saisin siitä nykyisen palkkani. Ajatuskin puistattaa. Hän olisi halunnut minun olevan 3 vuotta lapsen kanssa kotona, muttei itse ollut valmis edes isäkuukauteen (paitsi kun pidin kesäloman).
En vaan ymmärrä mitä hänelle on tapahtunut. Nyt valittaa kun en halua toista lasta!
Ap
Musta tuntuu, että lapsen syntymä saa miehen näkemään naisen oman äitinsä kaltaisena: kaiken tekevänä kotirouvana. Ainakin itsestä tuntuu, että seurustellessa kaivattiin itsenäistä rock mimmiä, mutta nykyisin äitinä pitäis tehdä ruokaa, siivota, käydä töissä ja vielä näyttää hyvälle.
Jos ylipäänsä menee naimisiin, pitää tajuta, että sillä toisella on odotuksia. Ja miettiä, mitä annettavaa itsellä on suhteelle. Sen sijaan, että miettii, mitä voi saada, pitäisi miettiä, mitä voi antaa. Ja se on vasta se ihan ensimmäinen askel.
Itsetutkiskelun paikka. Nyt olet ihan väärillä urilla.
🇺🇦🇮🇱
Miten ihmeessä löysitte toisenne. Malliesimerkki siitä, että kannattaa hieman miettiä kenen kanssa pariutuu.
Enkä siis halua toista lasta ehkä ikinä. Tämän sanoin hänelle jo ennen avioliittoa ja se oli ok. En ole mikään äityli, vaimokulta. Miksi piti mennä kanssani naimisiin kun tiesi millainen olen??
Toki nyt vähän enemmän siivoan, lapsen takia. Mutta yhtä paljon inhoan sitä kuin ennenkin. Kotityöt ei ole juttuni yhtään enempää kuin miehenkään, mutta yhtäkkiä minun pitäisi tehdä kaikki.. Mieluummin ajan sen ruohon, jos se nyt edustaa "miesten työtä".
Miksi nöyrtyisin kun ei mieskään?
Ap
Kaffepulla kirjoitti:
Jos ylipäänsä menee naimisiin, pitää tajuta, että sillä toisella on odotuksia. Ja miettiä, mitä annettavaa itsellä on suhteelle. Sen sijaan, että miettii, mitä voi saada, pitäisi miettiä, mitä voi antaa. Ja se on vasta se ihan ensimmäinen askel.
Itsetutkiskelun paikka. Nyt olet ihan väärillä urilla.
Molemmat. Mies on ahdistava oletuksineen ja vaatimuksineen. Mielestäni kerran viikossa ystävien kanssa on aika paljon, etenkin kun oletan ystäviä nähtävän tuntia pidempään ja ap sanoo olevansa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että lapsen syntymä saa miehen näkemään naisen oman äitinsä kaltaisena: kaiken tekevänä kotirouvana. Ainakin itsestä tuntuu, että seurustellessa kaivattiin itsenäistä rock mimmiä, mutta nykyisin äitinä pitäis tehdä ruokaa, siivota, käydä töissä ja vielä näyttää hyvälle.
Tämä on niin totta. Tuo pahin alkoi just lapsen jälkeen. Ehkä kun lapsi oli 1-vuotias.
Hänen oma äiti on ollut kotiäiti ja hyvin vähän työelämässä. On just sellainen pullantuoksuinen maalaismamma joka miettii kymmenen viikkoa pihakivetyksiä. Itse menen kauppaan ja pyydän myyjää esittelemään ja suosittelemaan. That's it.
Anopin kanssa tullaan kyllä hyvin juttuun (hän laittaa meidänkin pihaa 😝) on vielä sanonut, että on vähän katkera miehelleen kun ei ole arvostanut häntä, ja kehuu miten hienoa kun minulla menee töissä hyvin.. Enpä olisi ikinä uskonut, että asetelma menee näin.
Ja näitä vaatimuksia on miehellä jatkuvasti enemmän. Ei ollut todellakaan mitenkään havaittavissa nämä salaiset kotivaimofantasiat kun seurusteltiin. Ei edes heti häiden jälkeen.
Ap
Mies ei selvästikään ole kasvanut aikuiseksi. Joko mies rupeaa opettelemaan, mitä on olla vastuullinen aikuinen tai sitten pistät äijän pihalle.
Miksei mies ite tee noita juttuja?
Pidä kiinni ystävistäsi äläkä taivu kotiorjan rooliin! Tsemppiä!
Sanot sille, että et ole hänen äitinsä, ja että tuntuu kiusalliselta tajuta hänen haaveilevan avioliitosta oman äitinsä.
Sano sille, että kotirouvien ylläpidon maksaa se toinen puolisko. Mutta että saatte toki suhteessa halvemmalla ostettua siivouspalveluja ja vaikka puutarhanhoitoakin.