Naapuri tuli nyrkki pystyssä rähisemään
Tuossa nautiskelin päivästä ja vähän puutarhatöitä tein. Ykskaks naapurin jätkä (uusi asukas, naapurin yh teki löydön) paukkas meidän pihalle nyrkki pystyssä ja kaljatölkki toisessa. "Juoruämmä s''tana, täällä puhut paskaa aamu kuuteen, kyllä mä tiedän, että sä täällä puhut!!" Tota se sitten melskas ja sätki tuossa viitisen minuuttia, usko onneksi omaa naistaan, kun komensi sisälle. Aivan äimän käkenä, että mitä just tapahtu. Sain vaan sanottua/huudettua pariin kertaa "ole hyvä ja poistu!"
Soitin häkeen, tein ilmoituksen, tilanne rauhottui, mutta tiedoksenne. Tuo sama häiskä oli käynyt riehumassa toisen naapurin ylioppilasjuhlissa.
Sen verran tuli juorua kuunneltua, kun naapuri kertoi tuosta ylppäririehunnasta. Silloinkin puskista tullut, kun hän ei saanut kutsua. En ollut niissä juhlissa juoruamassa aamukuuteen, kun olin veljeni ylppäreissä ihan toisella paikkakunnalla. Etten oikein tiedä, mistä se jätkä mulle oikein uhitteli. Oletan, että luuli mun olleen tuolla mukana.
Jäi outo fiilis. Uhattu. En nyt viitti pihalle enää takaisin mennä ja tässä mä nyt naputtelen ja odottelen miestä kotiini? Tulee pitkä päivä.. Ei se paljon tarvi, kun tulee turvaton olo. Onneksi lapset lähti jo viikonloppuna mökille, mennään huomenna perästä.
Kommentit (10)
Osta turvasuihkeen ja pidät aina mukana. Mä sumutin sina samantien jos joku tulee riehumaan tai luvatta reviirille.
Tuohon auttaa ihan rehellinen pillun tarjoaminen nuorelle miehelle. Varmasti rauhoittuu kun hänen miehisyytensä sykkii hetken sisälläsi
Voi vittu mitä urpoja kommentoimassa. Hyvä ettei oksennus kurkussa. Ap:lle sympatiat. Onneksi tuttupiirissä ei ole räyhääjiä tai oksennusurpoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu mitä urpoja kommentoimassa. Hyvä ettei oksennus kurkussa. Ap:lle sympatiat. Onneksi tuttupiirissä ei ole räyhääjiä tai oksennusurpoja.
Kiitos.
Kyllä mä osasin odottaa jotain paskaa niskaan saavani, mutta tulikin lähinnä puutteessa olevien poikasten fantasioita.
Ei ole itselläkään kokemusta moisesta, joten siksi tää on outo tilanne. Lisäksi ihmettelen tässä naapurin ennen niin fiksua ja filmaattista naista, miten onkaan vuodessa (eron jälkeen) noin alas vajonnut. Otti tuommoisen joutopojan nurkkiinsa ryyppäämään.
Tyhjäntoimittajat uhoomassa on niin karsee näky, karisee hetkessä leppeä kesäinen tunnelma. Jos joskus on miettinyt kannattaisiko ottaa hurjaa hurjempi rotwailer kaveriksi niin olisihan se mukava antaa rähisijälle vauhdikkaat lähdöt tontilta.
Tuommoisia idioottejahan koko maa on täynnä kun työttömät, alkoholistit ja typerykset saa tehdä lapsia työttömyyskierteessään. Ärsyttää itseäkin kun joutuu asumaan tuollaisten naapurissa. Voittaispa lotossa niin voisi ostaa koko kerrostalon tyhjäksi tai sitten voisi ostaa omakotitalon jostain rauhallisesta fiksujen ihmisten mestasta.
Toisaalta, kuulemma katan tekeminen pihalla hiljentää naapurit.
Näitkö kostean unen? Päiväuni, että saisit jonkun hikeentymään?
Luonnehäiriöisellä rakilla on omat juttunsa.
Että tiedoksenne? Mitä se tarkoitti tässä jutussa?
Ei kai siinä mitään. Sniffaat äijän kassei vaan, kyl se rauhottuu