Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekemistä keksisi 2,5-vuotiaan kanssa?

Vierailija
01.07.2008 |

Johonki tekis mieli lähteä, mutta mitään kovin raskasta en jaksa tehdä, kun olen viimeisillään raskaana. :) Ja pilvistäkin on, eli saattaa sataa. Helsingissä ollaan...

Tykkäisköhän tuo Lintsistä? Siellä ei varmaan ole kamalasti porukkaa tällä säällä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi ajelu korkeasaareen? Torille, herneitä ja mansikoita mussuttamaan? Lokkeja katselemaan...

Vierailija
2/9 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasaari,Seurasaari-Lintsillä on aina kamalasti porukkaa,jos Kittilästä lähdetään Lintsille,niin sinne mennään,vaik tulis ämmiä äkeet selässä;) Tuon ikäiselle kyllä elämys vaikka paikallisjunamatka,metro,bussi-tai ratikkareissu ja pienet eväät mukaan..kotona saman ikäinen mulla jaksaa askarrella tai läträtä veden kanssa ihan loputtoman pitkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kannata investoida mihinkään rannekkeeseen, mutta mikäpä ettei siellä voi käydä kävelemässä ja katselemassa.

Vierailija
4/9 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voisi tehdä lopun päivää. Kandee vaan valita valmiiksi kivinen ranta, niin pääsee itse helpommalla, kun ei tarvitse juosta etsimässä sille niitä kiviä. ;)

Vierailija
5/9 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään uskalla ranneketta ottaa, mutta taidetaan käydä vähän katselemassa. :)

Ap

Ei ainakaan kannata investoida mihinkään rannekkeeseen, mutta mikäpä ettei siellä voi käydä kävelemässä ja katselemassa.

Vierailija
6/9 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän on tuo uimastadion auki, tai mäkelänrinteeseen.. siellä kivat porealtaat jne.. kävin viimeisilläni kahdenkin kanssa uimassa. samanikäisiä olivat ja tykkäsivät!

Vierailija
7/9 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdotuksia tuli jo, miten olisi makkaranpaisto jossain lähi retkeilyalueella (jonne voi mennä vaikka autolla, jos ei jaksa kävellä), uusi leikkipuisto, rannalla kävelyn jne. Pääasia, että olette yhdessä!

Vierailija
8/9 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon jaksa kun olen myös ihan viimeisillään raskaana. Haettiin viime viikolla kirjastossa pino uusia kirjoja, ostin uuden värityskirjan ja vesivärit sekä saippuakuplia. Semmosia tekemisiä meillä 2v5kk ikäisen kanssa.

Vierailija
9/9 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrakirjoista tykkää, niitä on kiva liimailla.

Kahvilassa tai mäkkärissä käynti on aivan mahtavaa meidän 2,5 veen mielestä. Vaikka kahvilaan pääsee joka kauppareissulla, se on aina yhtä kivaa. Pillimehu ja pulla pöytään ja kaveri on innoissaan... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi