Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keskivartalolihavan laihdutus lähipiirille ongelma

Vierailija
23.06.2016 |

Olen lähemmäs 40v. ja minulla on korkea verenpaine ja diabeteksen esiaste. Keskivaralolihavuudesta pitäisi päästä todellakin eroon mutta kun mainitsin asiasta äidilleni että pitäisi laihduttaa niin hän melkein suuttui asiasta. Mikä vanhemmilla ihmisillä on tämä lihavuuden ihannointi joka menee ihmisen terveyden yläpuolelle? Miksi se lihavuus koetaan niin hyvänä asiana ja normaalipainoisille tuputetaan ruokaa kun "olet niin laiha.."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartaloimutus, lähtee, muttei kannata imaista ihan maksimitehoilla!

Vierailija
2/3 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ollut toisin päin, äitini on äinä sättinyt minua ylipainostani, vaikkei sitä ollut edes paljon. Aina kun meni vanhemmille alkoi se sämä räpätys, miten sen-ja-sen naapurin tai sukulaisen samanikäiset aikuiset lapset on niin timmejä ja sutjakoita, ja sinä TUOMMOINEN.

Nyt olen laihduttanut muutaman kk, laihtunut 12 kg. Äidilleni kun kerroin, ajatellen että hän on varmaan tyytyväinen, kun on kerran jo vuosikymmenen painostanut laihduttamaan. Ja mitä vielä! Ensimmäinen kommentti oli: "no ei se kyllä näy missään, mahdatkohan olla laihtunut". Mikään ei ole hyvä näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko äitisi ylipainoinen?