Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvaton mies - hot or not?

Vierailija
22.06.2016 |

Kalju, ei rintakarvoja tai muitakaan haivenia. Ainoastaan silmäripset ja kulmakarvat (tosin kulmakarvoja ei aina ole naisillakaan - piirretyt ainoastaan). Vai täytyykö miehen olla karvainen gorilla tai simpanssi ollakseen MIES?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eka ajatus munan ympäriltä karvat ajaneesta miehestä on: "sillä on pieni". Koska sitähän siinä haetaan, yritetään saada kalu näyttämään isommalta kun karvat ajellaan pois. Mielestäni typerän näköistä eikä iske minuun millään tavalla.

Usko pois, monet miehet siistivät karvoituksensa sen takia, että nainen voi ottaa suihin ilman munankarvojen tahatonta käyttöä hammaslankana.

Ns. intiimialueen eli erogeenisen vyöhykkeen karvoituksella on tehtävänsä.Se kuuluu aikuisille ihmisille,niin miehille kuin naisillekin omansa. Sen tehtävänä on ollut ihmissuvun primitiivisessä , alkukantaisessa ympäristössä  suojella ,esim.ilmassa olevalta  pölyltä,hiekalta yms.ihmisen  herkkiä alueita ja sukupuolielimiä. Jos jollakin on hyvin runsas karvankasvu niillä alueilla,voi sitä tietystikin estetiikan vuoksi  hiukan 'rajata' (oikeille alueilleen) mutta enempi leikkaaminen ei ole tarpeen,eikä siihen ole syytä ryhtyä.

Vierailija
22/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanen, kiitos! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvanen, kiitos! :)

...sanoi neiti Karvonen

Vierailija
24/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton mies on hot. Inhoan jotain kanin kokoisia kainalokarva roikkoja yli kaiken. yök. Kainalot ja häpykarvoitus pitäisi ainakin leikata siistimmäksi ja selkäkarvat on iso yök.

Vierailija
25/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen! Sileä selkä, mutta ehdottomasti rintakarvat! Karvattomat ei ole mua varten. Mä en pysty olemaan hipelöimättä poikaystäväni rintakarvoja, ne vaan saa mut syttymään joka kerta. Se tunne kun halaillessa (alasti, eli hyvin usein..:D) rintakarvat kutittelevat nänninnipukoitani... mä kostun jo pelkästä ajatuksestakin!

Vierailija
26/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton, eikä mikään hielle haiseva karvaturri, miesten parroissahan on tutkimusten mukaan ihan ehtaa sontaakin!

Vierailija
27/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko noista kahdesta valita, niin karvaton. Ihanne olisi sellainen, jolla on vain vähän karvoja ja alapää sheivattu.

Vierailija
28/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvainen! Sileä selkä, mutta ehdottomasti rintakarvat! Karvattomat ei ole mua varten. Mä en pysty olemaan hipelöimättä poikaystäväni rintakarvoja, ne vaan saa mut syttymään joka kerta. Se tunne kun halaillessa (alasti, eli hyvin usein..:D) rintakarvat kutittelevat nänninnipukoitani... mä kostun jo pelkästä ajatuksestakin!

TMI! Yäk!

Vierailija
29/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan ääripää. Intiimialueen ja kainalot saisi ajella, tosin selkäkarvat on ainoat, jotka kuvottaa oikeasti.

Vierailija
30/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut karvat on kivat, paitsi selkäkarvat, rintakarvat, parta ja viikset (tosin 2 viimeistä sopii joillekin).

Kalju olisi kaikista pahin, tykkään pitkistä hiuksista :D

Vierailija
31/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not.

Vierailija
32/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää karvoista. Säärikarvat miehel ok. Pieni parta ok. Mut muuten karvaton! Posliini alapäässäkin on jes! Semmonen on itsellänikin. Harmi vain ettei täälpäin tehdä brassisokerointia miehille. Veisin ukkosen heti jottei tarttis kärsiä sängestä. En tykkää rinta- tai selkäkarvoista. Paksut villahousut myös yök. Samoin käsikarvat. Kalju on ihana!

Vierailija
33/33 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mikään gorilla olla, sopivasti karvoitettu on paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi