Karvaton mies - hot or not?
Kalju, ei rintakarvoja tai muitakaan haivenia. Ainoastaan silmäripset ja kulmakarvat (tosin kulmakarvoja ei aina ole naisillakaan - piirretyt ainoastaan). Vai täytyykö miehen olla karvainen gorilla tai simpanssi ollakseen MIES?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Karvanen, kiitos! :)
...sanoi neiti Karvonen
Karvaton mies on hot. Inhoan jotain kanin kokoisia kainalokarva roikkoja yli kaiken. yök. Kainalot ja häpykarvoitus pitäisi ainakin leikata siistimmäksi ja selkäkarvat on iso yök.
Karvainen! Sileä selkä, mutta ehdottomasti rintakarvat! Karvattomat ei ole mua varten. Mä en pysty olemaan hipelöimättä poikaystäväni rintakarvoja, ne vaan saa mut syttymään joka kerta. Se tunne kun halaillessa (alasti, eli hyvin usein..:D) rintakarvat kutittelevat nänninnipukoitani... mä kostun jo pelkästä ajatuksestakin!
Karvaton, eikä mikään hielle haiseva karvaturri, miesten parroissahan on tutkimusten mukaan ihan ehtaa sontaakin!
Jos on pakko noista kahdesta valita, niin karvaton. Ihanne olisi sellainen, jolla on vain vähän karvoja ja alapää sheivattu.
Vierailija kirjoitti:
Karvainen! Sileä selkä, mutta ehdottomasti rintakarvat! Karvattomat ei ole mua varten. Mä en pysty olemaan hipelöimättä poikaystäväni rintakarvoja, ne vaan saa mut syttymään joka kerta. Se tunne kun halaillessa (alasti, eli hyvin usein..:D) rintakarvat kutittelevat nänninnipukoitani... mä kostun jo pelkästä ajatuksestakin!
TMI! Yäk!
Ei kumpikaan ääripää. Intiimialueen ja kainalot saisi ajella, tosin selkäkarvat on ainoat, jotka kuvottaa oikeasti.
Kaikki muut karvat on kivat, paitsi selkäkarvat, rintakarvat, parta ja viikset (tosin 2 viimeistä sopii joillekin).
Kalju olisi kaikista pahin, tykkään pitkistä hiuksista :D
Mä en tykkää karvoista. Säärikarvat miehel ok. Pieni parta ok. Mut muuten karvaton! Posliini alapäässäkin on jes! Semmonen on itsellänikin. Harmi vain ettei täälpäin tehdä brassisokerointia miehille. Veisin ukkosen heti jottei tarttis kärsiä sängestä. En tykkää rinta- tai selkäkarvoista. Paksut villahousut myös yök. Samoin käsikarvat. Kalju on ihana!
Ei tarvitse mikään gorilla olla, sopivasti karvoitettu on paras.
Ns. intiimialueen eli erogeenisen vyöhykkeen karvoituksella on tehtävänsä.Se kuuluu aikuisille ihmisille,niin miehille kuin naisillekin omansa. Sen tehtävänä on ollut ihmissuvun primitiivisessä , alkukantaisessa ympäristössä suojella ,esim.ilmassa olevalta pölyltä,hiekalta yms.ihmisen herkkiä alueita ja sukupuolielimiä. Jos jollakin on hyvin runsas karvankasvu niillä alueilla,voi sitä tietystikin estetiikan vuoksi hiukan 'rajata' (oikeille alueilleen) mutta enempi leikkaaminen ei ole tarpeen,eikä siihen ole syytä ryhtyä.