Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten savustaa seksuaalinen ahdistelija ulos työpaikalta?

Vierailija
22.06.2016 |

Kyseessä on vakituinen työntekijämme, 35-vuotias mies. Noin kuukausi sitten meillä aloitti harjoittelijana yksi uusi tyttö, joka on vasta 20-vuotias. Nyt olen alkanut huomaamaan, että näillä kahdella on selvästi jotain sutinaa keskenään tai ainakin mies on selvästi kiinnostunut tytöstä eikä tyttöä tunnu miehen iskuyritykset haittaavan ollenkaan. Eikö tämän voi luokitella seksuaaliseksi ahdisteluksi, kun tyttö on noin nuori? Mielestäni ei ole soveliasta, että aikuinen mies liehittelee 20-vuotiasta tyttöä, pyytää tämän puhelinnumeroa tai mitään muutakaan. Työpaikkamme maine voi kärsiä tästä todella pahasti. Paras ratkaisu olisi järjestää miehelle potkut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provojen laatu on laskenut koulujen kesälomien myötä.

Vierailija
2/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luokkitelisin tuon enneminkin kateudeksi. Ehkä se mies osottaisi vähän kiinnostusta sinuunkin jos vihjaisit että kaipaat seksuaalista säpinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on vakituinen työntekijämme, 35-vuotias mies. Noin kuukausi sitten meillä aloitti harjoittelijana yksi uusi tyttö, joka on vasta 20-vuotias. Nyt olen alkanut huomaamaan, että näillä kahdella on selvästi jotain sutinaa keskenään tai ainakin mies on selvästi kiinnostunut tytöstä eikä tyttöä tunnu miehen iskuyritykset haittaavan ollenkaan. Eikö tämän voi luokitella seksuaaliseksi ahdisteluksi, kun tyttö on noin nuori? Mielestäni ei ole soveliasta, että aikuinen mies liehittelee 20-vuotiasta tyttöä, pyytää tämän puhelinnumeroa tai mitään muutakaan. Työpaikkamme maine voi kärsiä tästä todella pahasti. Paras ratkaisu olisi järjestää miehelle potkut.

Ei.

Vierailija
4/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppälastuja oon yleensä käyttänyt. Hikkorissa on vähän eri maku. Sokerilla saa hienon kiillon pintaan.

Vierailija
5/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikossyyte miehelle.

Ps. Mies on raiskaaja.

Vierailija
6/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, mee pois.

Vierailija
8/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se AIKUINEN harjoittelija ei iskuyrityksiä pistä pahakseen niin asiahan ei kenellekään kuulu eikä kyseessä ole ahdistelu

Vierailija
9/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppälastuja oon yleensä käyttänyt. Hikkorissa on vähän eri maku. Sokerilla saa hienon kiillon pintaan.

Voisinpa tykätä tästä useammin kuin kerran tai jollain megatykkäyksellä! Nauroin ääneen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi