Datan toiminta ulkomailla, mies väittää
että mobiilidata ei toimi joka paikassa ulkomailla. Nyt on Unkarissa koulutuksessa ja juuri sen takia otti datapaketin laajennuksen että voi ottaa muhun yhteyttä. Eilen kuitenkin oli ravintolassa ja siellä ei muka toiminut mobiilidata. Ja illalla meni katsomaan jalkapallopeliä hotellin alakertaan ja siellä ei kertoman mukaan edes langaton nettiyhteys toiminut, vaikka maanantaina oli hotellin alakerran ravintolassa syömässä ja samaan aikaan kirjoitti mulle.. Mikä on totuus, eikö sitä dataa muka voi käyttää joka paikassa?
Kommentit (5)
Ulkomailla on automaagisesti kaikkialla hyvin tomiva nettiyhteys.
Tai sitten ei. Esim. jos jossain ravintolassa on paljon ihmisiä käymässä, niin WiFi voi mennä tukkoon niin, että se ei toimi kunnolla. Jos futismatsiin aikan oli tupa täynnä, niin silloin saattoi olla niin. Ja mobiiliverkkokin voi olla jossain heikko. Eli en tiedä mitä miehesi tekee, mutta ei ne mobiiliverkot aina 100% varmoja ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei joka nurkassa ole ilmaista wifiä. Maksamalla kyllä saa, mutta kannattaako? Puhelimen oman mobiilidatan toimimisesta ulkomailla en osaa sanoa. Pohjoismaissa varmaan pelittää hyvin, mutta entä muualla?
Jeps, sen tiedän. Hotellissa on ilmainen wifi ja ilmeisesti kattaa koko hotellin, koska aiemmin hotellin ravintolasta ainakin mies laittoi viestiä. Ihmetyttää vaan mihin se yhteys yhtäkkiä eilen katosi.
Ap
Ei toimi aina ja kaikkialla. Viime viikolla oli. Gatwickin kentällä Lontoossa ja nikään ei toiminut, ei kännykän mobiilidata eikä ilmsinen kentän netti. Aiemmin viikolla ei ollut mitään ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi aina ja kaikkialla. Viime viikolla oli. Gatwickin kentällä Lontoossa ja nikään ei toiminut, ei kännykän mobiilidata eikä ilmsinen kentän netti. Aiemmin viikolla ei ollut mitään ongelmia
Aijaa, aika mielenkiintoista. Ehkä miehellekin on käynyt noin.
No tästä paisui meillä nyt iso riita :D erikoista kun mä olen jossain, annan tilapäivityksiä ja jos niitä ei kuulu, mies huolestuu. Mutta kun asia menee toisinpäin, mä olenkin valittaja joka tarkkailee. Anyways kiitos kaikille vastauksista
Ap
No ei joka nurkassa ole ilmaista wifiä. Maksamalla kyllä saa, mutta kannattaako? Puhelimen oman mobiilidatan toimimisesta ulkomailla en osaa sanoa. Pohjoismaissa varmaan pelittää hyvin, mutta entä muualla?