Facebook parisuhdestatus
Miksi mua ärsyttää niin paljon ettei mies halua fbssä olla parisuhteessa?
Haluaa mennä naimisiin ja on ihan tosissaan mun kanssa eikä häpeä mitenkään. Mutta tuolla ei suostu näyttämään meidän suhdetta. .
Miksi se on niin tärkeää mulle???
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen alusta asti tiennyt, että tuon relationship ruudun päivittely on todella noloa ja turhanpäiväistä touhua. Mukava katsella wt-kavereiden päivittelyä. Millon ollaan suhteessa, millon ollaan sinkkuna... Onneksi aika moni nykyään tajuaa, että parempi antaa olla koko kohdan tyhjänä.
Kyse onkin mun mielestä nyt siitä, että piilotteleeko mies muutoin suhteessaoloa, johon ap ei ole vastannut.
Ei mies piilottele, ja saa laittaa kuvia kyllä. Ei tuo kirjoittele kellekään onneksi. Eikä lue sinkkua. Pyysi että otan oman sinkkuni pois mutta ei muuta laiteta.
Ehkä tyydyn tähän sitten. En tiedä miksi alkoi ärsyttämään. Argh.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen alusta asti tiennyt, että tuon relationship ruudun päivittely on todella noloa ja turhanpäiväistä touhua. Mukava katsella wt-kavereiden päivittelyä. Millon ollaan suhteessa, millon ollaan sinkkuna... Onneksi aika moni nykyään tajuaa, että parempi antaa olla koko kohdan tyhjänä.
Juuri tämä! Minulla muutama kaveri fb:ssä (naisia), joiden suhdestatus muuttuu keskimäärin puolen vuoden välein. En vaan ymmärrä, minusta noloa.