Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmästyykö muut joka kerta, kun kuulevat ruman puhuvan normaalisti?

Vierailija
21.06.2016 |

Itse en tunne henkilökohtaisesti rumia tai epämuodostuneita ihmisiä, mutta toki sellaisiin välillä eri yhteyksissä törmää.
Joka kerta huomaan hämmästeleväni, kun ruma ihminen puhuukin normaalisti ja sanoo jopa jotain fiksua, koska alitajuinen oletukseni ilmeisesti on, etteivät rumat ole kovin älykkäitä ja ulosantikin olisi jotenkin vammaista, töksäyttelevää ja epäloogista.

Onko muilla tällaista? Kehtaatteko myöntää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hämmästen usein sitä, että miten hyvin se pitääkin paikkaansa, että se tissipaitoja käyttävä superblondi ei oikeasti osaa sanoa mitään fiksua.

Vierailija
2/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hämmästen usein sitä, että miten hyvin se pitääkin paikkaansa, että se tissipaitoja käyttävä superblondi ei oikeasti osaa sanoa mitään fiksua.

En tunne sellaisiakaan eikä niihin tule oikein edes törmättyä missään, joten en osaa sanoa.

Ap

Vierailija
4/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hämmästyn. Luulin, että rumien kurkusta pääsee vain jotain örinää ja mölinää. Ei kai ne ihan ihmisiä ole, eihän? Jotain peikkoja luultavasti.

Vierailija
5/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tämä myös pettää toiseenkin suuntaan.

Esim. Didem vaikuttaa ulkonäkönsä ja habituksensa sekä katseensa perusteella älykkäältä, mutta kun kuulin ensimmäisen kerran sen naisen aukaisevan suunsa - VOI LUOJA.

Tyhmä kuin saapas.

Ap

Vierailija
6/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en halua kuunnella rumia ölinää. Syljen naamalle ja jatkan tyytyväisenä matkaa. Jos rumalla on kepit tai pyörätuoli, niin potkasen kepit alta/kippaan pyörätuolin nurin.

Vierailija
7/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuullut vaan Topi Sorsakosken laulavan ja järkytyin, kun näin sen ensimmäistä kertaa. Olin aivan varma, ettei se ääni tule siitä hampuusista.

Vierailija
8/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en halua kuunnella rumia ölinää. Syljen naamalle ja jatkan tyytyväisenä matkaa. Jos rumalla on kepit tai pyörätuoli, niin potkasen kepit alta/kippaan pyörätuolin nurin.

Tää. VItuttaa vammaiset:D

Vierailija
9/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kuullut vaan Topi Sorsakosken laulavan ja järkytyin, kun näin sen ensimmäistä kertaa. Olin aivan varma, ettei se ääni tule siitä hampuusista.

Jos tuo todella on sinun käsityksesi rumasta ihmisestä, niin suurin osa ihmisistä on sitten jotain monstereita.

Vierailija
10/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän näköinen mies soitti tädilleni- hänellä oli miellyttävä, soinnikas ääni - äänen perusteella tätini luuli häntä komeaksi.

Joskus on mukavaakin kuunnella örinää, hienoja ihmisiä vasta pelkääkin.

Vierailija
11/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vain kerran ruman ihmisen enkä kuullut hänen puhuvan. Voi olla että rumuus olisi hälvennyt, jos tuntisin hänet.

Olin nuorena kehitysvammaisten hoitaja ja kaikki oudon näköiset muuttui ihmisiksi ja mieliala alkoi vaikuttaa.

Tämä yksi ruma oli jotenkin leuaton nainen. Näin kaupassa

Ja olen 50 v