Kuka ei halua että totuus Kate Middletonin riutumisesta tulisi julki?
Vielä on paljon myytävänä juttuja kuninkaallisista, joilla ei muka ole ongelmia. Tämä ei näytä terveeltä: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/12/19/352E2D0300000578-3637422-i…
Kommentit (738)
Onhan se hoikka, mutta tuossa kuvassa näen väsyneen kahden pikkulapsen äidin. Huonosta ilmeestä, anteeksiantamattomassa valossa otettu kuva.
Ei tuo ole hälyttävän hoikka tai mitään, ihan terveen näkönen sinänsä.
Väsynyt ja kulahtanut naama vaan, mutta kelläpä ei olisi jos joutuisi tuollaista elämää elämään.
Mitähän siihen ketjuun tuli kun katosi? No, olin kommentoimassa, että Middletonin naiset taitavat olla geenien tai elämäntapojen johdosta aikaisin vanhenevaa sorttia. Pippa-siskokin näyttää 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Paljon treeniä, liian vähän (tai vääränlaista) ruokaa? Molemmat myös meikkavat vanhentavasti.
Linkin valokuva on toki hyvin epäedullisesta kulmasta ja valaistuskaan ei imartele, mutta kauniista nuoresta naisesta on yleensä vaikea ottaa huonoa kuvaa. Katesta alkaa olla vaikea saada hyvä kuva. Monella samanikäisellä on myös kaksi lasta, ei lastenhoitajia, eikä siivoojia, oikea työ, jossa käydään joka päivä, eikä samanlaista mahdollisuutta hoitaa ja huoltaa itseään kuin Katella.
Huono ryhti ja luut paistaa. Toiset tykkää ja toiset ei.
Näyttää voivan huonosti. Ei mitenkään riutuneelta näytä.
Muistan vielä, miten Kate hehkui muutama tunti kuopuksen syntymän jälkeen freesinä ja föönattuna Jenny Packhamin (?) ihanassa keltaisessa esikkomekossa. Täällä kirjoitettiin, että eihän se ole oikeasti edes ollut raskaana, kun näyttää liian hyvältä. Niin että päättäkää nyt :D
Ja asiaan. Olen saanut kaksi lasta kahden vuoden ikäerolla päälle kolmekymppisenä, ja kyllä vanhenin silmissä vähän niin kuin Katekin. Jälkimmäisen imetyksen loppupuolella olin ihan luuta ja nahkaa. Korvien välissä ei ole tietääkseni vikaa, mutta itsehän sen kuulemma viimeisenä tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hoikka, mutta tuossa kuvassa näen väsyneen kahden pikkulapsen äidin. Huonosta ilmeestä, anteeksiantamattomassa valossa otettu kuva.
Kotona on Catherinen äidin lisäksi lastenhoitaja, yöhoitaja, kokki ja siivoajia. Lisäksi Catherinen mies tekee hyvin vähän töitä. Catherine itse näyttäytyy harvakseltaan julkisuudessa. Rahaa pitäisi olla riittävästi. Jotain muuta tuossa on taustalla kuin kahden pikkulapsen hoitaminen. Veikkaan väärää alanvalintaa.
Tama olkoon oppina teille, jotka ihannoitte ja ihailette kuninkaallisten elamaa. Kate oli todella kaunis mielestani ennen, mutta nykyisin on todellakin riutuneen nakoinen. On varmasti raskasta olla aina se edustusvaimo ja ulkopuolinen muutenkin (vrt. Diana). Mulla ei ole kiinnostusta kuninkaallisten elamaan ollenkaan, mutta tama Kate kylla saalittaa. Mutta niin makaa kuin petaa.
Tosi väsyneen näköinen kasvoista, ei erityisen riutunut kuitenkaan, vaan fyysisesti hyväkuntoisen (jopa treenatun) näköinen.
Toivottavasti ei ole vetänyt mitään superdieettiä ja lihakset ovat palaneet pois sekä muutenkin kroppa vähän kärsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielä, miten Kate hehkui muutama tunti kuopuksen syntymän jälkeen freesinä ja föönattuna Jenny Packhamin (?) ihanassa keltaisessa esikkomekossa. Täällä kirjoitettiin, että eihän se ole oikeasti edes ollut raskaana, kun näyttää liian hyvältä. Niin että päättäkää nyt :D
Ja asiaan. Olen saanut kaksi lasta kahden vuoden ikäerolla päälle kolmekymppisenä, ja kyllä vanhenin silmissä vähän niin kuin Katekin. Jälkimmäisen imetyksen loppupuolella olin ihan luuta ja nahkaa. Korvien välissä ei ole tietääkseni vikaa, mutta itsehän sen kuulemma viimeisenä tajuaa.
Voihan ihminen sairastua senkin jälkeen, kun on jo päässyt sieltä sairaalan portailta. Synnytyksen jälkeinen masennus? Ahdistushäiriöt? Anoreksia? Jotain häikkäähän siinä perheessä on, kun he ovat joutuneet jo julkisuuden hampaisiin, miksi kumpikaan ei tee töitä, vaikka kotona on palvelusväkeä yllin kyllin.
Kamala ryhti. Sivulta alkaa olla melkein näkymätön. Vanhat vaatteet roikkuvat päällä. Hän oli kyllä ennen kaunis, mutta on laihduttanut aivan liikaa. Kuvissa vielä näyttää aina lihavammalta kuin oikeasti on.
Ai tuommonen kuva. No ei se tuossa mitenkään pahalta näytä. Tavalliselta 30-40 vuotialta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan ihminen sairastua senkin jälkeen, kun on jo päässyt sieltä sairaalan portailta. Synnytyksen jälkeinen masennus? Ahdistushäiriöt? Anoreksia? Jotain häikkäähän siinä perheessä on, kun he ovat joutuneet jo julkisuuden hampaisiin, miksi kumpikaan ei tee töitä, vaikka kotona on palvelusväkeä yllin kyllin.
Tuota työntekoa on ihan turha vetää tähän. Miettikää nyt vaikka Katen ihanaa pyhimysanoppia. Hän se teki töitä. Aina. Pyrki viettämään joka päivä tunnin poikiensa kanssa, mutta aina ei onnistunut, kun oli niin kovasti ihmisiä maailmassa kaipaamassa halausta ja poseerausta.
Olisikohan se perheen "häikkä" lähtöisin tuosta työnteosta, jota on harjoitettu aika monta sukupolvea ihmissuhteiden kustannuksella.
Ainahan tuo on ollut tuollainen nälkäkurki, mutta nyt on kyllä kasvoillekin tapahtunut jotain. Mikä on rouvan ikä?
Näyttää väsyneeltä... Itsellänikin ja varmasti kellä tahansa muulla huonosti nukutun yön jälkeen kasvot näyttää enemmän tai vähemmän riutuneilta. Voi olla ikääntyminenkin. Tosin eihän me tiedetä, onko väsymyksen takana kenties jotain vakavampaa :/
Edit// taitaa olla myös käsittelemätön kuva, jota ei ole siloteltu juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole hälyttävän hoikka tai mitään, ihan terveen näkönen sinänsä.
Väsynyt ja kulahtanut naama vaan, mutta kelläpä ei olisi jos joutuisi tuollaista elämää elämään.
Siis millaista? Töitä parina päivänä kuukaudessa, muutaman tunnin kerrallaan, kuuntelee puheen ja kättelee ihmisiä. Välillä viikkojen tauko, jolloin saa elellä ylellisessä kartanossa henkilökunnan passattavana. Silloin voi tilailla muotitaloista tuhansien eurojen hintaisia vaatteita, jotka joku korjaa itselle sopiviksi. Lisäksi kaikki ns. tavalliset vaatteet. Pelkästään sinisiä mekkoja on varmaan kymmeniä: http://lovelolaheart.com/wp-content/uploads/2016/06/KateBlueLineUp.png Parhaat kampaajat, meikkaajat, hierojat, lääkärit jne. käytettävissä. Ei voi verratakaan tavismamman elämään ja tavismamma näyttää useimmiten ihan freesiltä. Tuo Kate näyttää ikäistään 15 vuotta vanhemmalta.
Olen minäkin kahden lapsen äiti ja imetän, mutten ole riutunut vaan hyvässä lihassa ja normaalipainoinen. Koska SYÖN. En usko, että hän syö tarpeeksi, myös rasvaa ja hiilareita.
Vierailija kirjoitti:
Linkin valokuva on toki hyvin epäedullisesta kulmasta ja valaistuskaan ei imartele, mutta kauniista nuoresta naisesta on yleensä vaikea ottaa huonoa kuvaa. Katesta alkaa olla vaikea saada hyvä kuva.
Kuva parin viikon takaa. Kaunis on.
http://img.wennermedia.com/620-width/kate-middleton-90c693c3-3cc2-4ba7-…
Eikö rahalla saakaan parhaita psykiatreja?