Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysliivi-vinkki!

26.02.2006 |

Voi, että mä ilahduin, kun löysin Lindexiltä tosi kivat imetysliivit. Niissä on vähän toppausta, mikä on tälläisestä A-kuppisesta tosi hyvä juttu. Aikaisemmin olen topattuja imetysliivejä etsinyt, mutta en ole niitä mistään löytänyt. Noissa liiveissä on myös suht ohuet olkaimet, kun en voi sietää niitä leveitä olkaimia (jollaiset melkein kaikissa imetysliiveissä olen nähnyt) esim. kesällä toppien kanssa. Ja liiveissä on se kangas sellaista sileää eli ei näy kireiden paitojen alta ikävästi toisin kuin mun aikaisemmat imetysliivit. Hintaa oli noin 17 ¿ ja värejä oli musta, valkoinen ja sininen. Toimii myös käytössä, vaikka aluksi mietin, miten tollainen hieman topattu kuppi toimii imetyksessä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäksi liivit, joiden olkaimet olisivat kapeat. Voisi just pitää toppien kanssa. Mutta en tiedä tuosta toppaus jutusta, oliko se kovin paksu, kun olen C kuppia, et siitä ei kyllä tarvitse enään kasvaa.

Vierailija
2/2 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pari milliä vain. Mutta kuitenkin sen verran, että varsinkin imetyksen loppuvaiheessakin liiveillä saa ryhdikkään olon verrattuna noihin täysin lötköihin imetysliiveihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla