Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ystävästäni?

Vierailija
01.07.2008 |

Minulla on sukulainen, joka on hyvä ystäväni. Välimatkaa on monta sataa kilometriä, ja kirjoitamme usein sähköpostia toisillemme. Jos kysyn jotain, tai kirjoitan vaikka jostain omasta surusta tai murheestani, hän ei koskaan vastaa tai kommentoi mitenkään. En saa siis mitään vastakaikua ajatuksilleni. Hän kirjoittaa aina vain omasta elämästään, mitä hän on tehnyt tai mitä heidän perheelleen kuuluu, ei oikein vastavuoroisuutta ollenkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esim mitään myötätunnon osoitusta jos toinen kertoo murheistaan tai vastoinkäymisistään?

annan toisen kertoa mitä haluaa ja kerron omasta elämästäni mitä haluan.

Vierailija
2/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteliaisuussyistä. Kuulostaa siltä kuin häntä ei kiinnostaisi asiasi pätkän vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän seuraavassa viestissään sanallakaan tätä kommentoi, kirjoittaa vaan, miten ihanaa ja mukavaa hänellä on viime aikoina ollut. ap

Vierailija
5/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole sen tyylinen, että tekisi mitään, mikä ei häntä itseä kiinnostaisi. Ja muutenkin arvelen, että olen hänen parhaita ystäviään. ap

Vierailija
6/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuvat niin teennäisiltä eikä ne mitään tilannetta muuta.

Ei esim mitään myötätunnon osoitusta jos toinen kertoo murheistaan tai vastoinkäymisistään?

Vierailija
7/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee meille käymään koska sattuu ja ihan avoimesti valittaa tekemisen puutetta, jos esim. minä luen toisessa huoneessa. Hänen ympärillään pitäisi kaiken pyöriä.

Vierailija
8/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pääsi äsken töistä ja soitti että tämä ystävä on TAAS tunkemassa meille koska hänellä on tylsää. Käskin perua, sillä mies oli luvannut olla minun ja lapsen kanssa. Miten tuollainen "ystävä" voikin saada niskaotteen miehestäni??