Miehen työ. Miten tuet häntä työssään?
Kommentit (5)
Pidän langat käsissä sillä välin kun mies on esim. pitkillä työreissuilla. Miehelle perhe ja työ ei olisi mahdollinen yhtälö ilman että toisella olisi säännöllinen päivätyö.
Toimitusjohtaja/osaomistaja 30 hengen yrityksessä. Annan miehen keskittyä työhönsä ja hoidan ja huolehdin melkein kaiken kotiin ja lapsiin liityyvän. Näin on sovittu liittomme alussa ja on toiminut melkein 20 vuotta. Tämän ajan olen ollut osa-aika työssä.
Tutkija yliopistolla, kuten itsekin (samalla alalla). Paljon puhutaan työasioista ja ymmärrystä löytyy toiselle välittömästi monissa asioissa. Miehellä on työ johon kuuluu opetusta ja hallintoa, joten minä "vapaana" post-doccina joustan yleensä lasten asioiden hoitamisessa.
Tukisin jos vaikka miten, jos tuo vain menisi töihin. Pusken itse kotona tietokoneella töitä kaiket päivät, samalla kun muutaman metrin päästä kuuluu sankka kuorsaus. Välillä niin ahistaa että meinaa tulla itku. Miksei tuo voisi edes joskus olla puuhastelevinaan jotain? Talo repsottaa, tuhoeläimet nakertavat rakenteissa ja mies, rakennusalan ammattilainen, makaa vaan pötköllään kaiket päivät ja yöt. Miksi minä oikein siedän tätä vuodesta toiseen? Ehkä siksi, koska olen niin työn uuvuttama, etten muutakaan jaksa...........................
Harjoittelijana aika suuressa firmassa. Lähinnä välillä herättelen aamulla jos on torkuttanut pitkään ja kehun tai onnittelen kun saa lisävastuuta ja lisätehtäviä :)