Feminismi-ketju katosi
Kun kiihkoilijat alkoi käydä ahtaalle. Johan siellä taas todettiin että naisille ei saisi myydä viinaa, koska he eivät ole kännissä vastuussa itsestään. Ja että jos et ole feministi, niin olet sovinisti ja rasisti ja tollo ja käytä päätäs ja kato vittu googlesta kun en itse osaa perustella. Että sellaista tällä kertaa. Ja tämä porukka haluaa itseään kutsuttavan normaaliksi ja muita tolloiksi.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri selittämässä sinne, että naisvaltaiset alat ovat "alipalkattuja", koska ne ovat pääsääntöisesti julkisen puolen hommia.
Lisäksi naiset yksityisellä puolella eivät maksa naisille kunnon palkkaa käyttäessään palveluja kuten siivoojille ja partureille.
Ai sinäkö sen ilmiannoit? Olisin halunnut keskustella asiasta rauhallisesti ja kiihkoilematta, mutta kanssasi se on näemmä mahdotonta.
T. Yksi niistä feministeistä
Vierailija kirjoitti:
Ai sinäkö sen ilmiannoit? Olisin halunnut keskustella asiasta rauhallisesti ja kiihkoilematta, mutta kanssasi se on näemmä mahdotonta.
T. Yksi niistä feministeistä
"Käytä päätäs tollo", "kvg". Siinä ne feministin rauhallisen harkitut argumentit.
Olin juuri selittämässä sinne, että naisvaltaiset alat ovat "alipalkattuja", koska ne ovat pääsääntöisesti julkisen puolen hommia.